Dat is pas een leuke challenge ‘ik kocht wat er stond op het vergeten boodschappenbriefje’
Haha werkte dat??
Diana “50 kledingstukken” Leeflang koopt in een kringloop 2 blazers terwijl ze een blazer draagt. Helemaal prima hoor, maar verkondig niet dat je 50 kledingstukken hebt als het niet waar is (want het lijkt me niet waarschijnlijk dat 3/50 blazers zijn)
Zag van de week een vlog en op de achtergrond zag je haar kledingkast, vroeg me af of het de kledingkast voor de hele buurt is of alleen voor haar want je zag denk ik wel 150 stuks.
Wat let je?
Heel Woerden is een ghetto, dus ze heeft in principe geen ongelijk.
Dit is een belediging van de term ghetto
Die baret van Bonnie is mijn bec
Misschien wil ze haar volgende boek wel schrijven over wat ze allemaal in de slaapkamer doet. ‘Sex life’
Ik heb altijd het idee dat zij een leven wil dat ze niet heeft maar er alles aan doet om te laten lijken alsof ze dat leven heeft
Mascha over dat ze een spannend imago probeert neer te zetten
Ik was even in de war omdat ik dacht “is dit echt Mascha??”
Maar toen zag ik de comment haha
Om en nabij kuch
Ach ze kan er 200 naast zitten toch? (Heb ik altijd met snoep of koek. Kan de beste gebeuren)
En omdat je 95% tweedehands koopt, kan je toch nog altijd meer dan 50 items hebben. Snap niet goed wat de meerwaarde hiervan is, ok het is duurzamer om tweedehands te kopen maar dan nog telt dat item toch gewoon mee in het aantal kledingstukken.
Ik snap niets van dit antwoord?
Bedoelt ze 50 kledingstukken die niet tweedehands zijn? Dat ze die niet meetelt?
Omy, ik vind dit echt zo ontzettend schokkend om te zien. Wat bezielt die ouders??
Ik vind het ook zo’n dom antwoord. Ik was zelf ook altijd een mega shopper hoor en tweedehands is wel ‘de beste optie’ maar alsnog heeft tweedehands kopen niet ‘nul negatieve impact op andermans leven.’
Ik zal er verder geen duurzaamheidsopstel van maken maar mocht iemand interesse hebben dan kun je deze vrouw volgen: