Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Nav die docu vond ik die moeder al leip. Dit gaat helemaal te ver. Gewoon zielig voor dat kindje

5 likes

Ik zit nu omdat ik er heel benieuwd naar was die docu (mijn dochter de vlogger) te kijken. Ik ben echt in schok, wat erg inderdaad.

9 likes

Ik hoop dat, omdat het nu in een docu te zien is, instanties/de overheid hier wat mee gaan doen.

14 likes

Tering wat erg. Alles is al gezegd zie ik, ik vind het zooo treurig om te zien.
En het is toch bizar dat zo’n klein kind een video maakt over geld verdienen? Een kind van 3 snapt het concept van geld volgens mij nog niet eens?

3 likes

Ik vraag me ook af of een jong kind snapt wat een ‘parodie’ is. Want anders leer je je kind nogal rare dingen op deze manier. (Iedere keer dat ze een klusje moeten doen: "Ik ben toch geen filantropische instelling?!)

Ze kan wel echt goed praten trouwens. Ik wist niet dat zulke jonge kinderen dit konden zeggen, ook al zegt ze waarschijnlijk haar moeder na.

10 likes

Ik vind de docu ook heel erg schokkend, maar ik vind het ergens ook wel zielig voor die ouders. Zij dachten waarschijnlijk “ohh leuk een docu over mijn kind, zo kunnen nog meer mensen in Nederland zien hoe leuk mijn kind is/hoe goed ze het doet”, maar in plaats daarvan komt er alleen maar commentaar. Terecht commentaar overigens.

Ik vind het ook erg goed dat Mascha deze docu ook afkeurt, zij is toch wel een van de bekendste vloggers van NL

4 likes

Wat tenenkrommend. Dat hier mensen naar kijken.

Ik denk dat die moeder en vader van die jonge meisjes mee wilden doen id hoop dat ze meer volgers zouden krijgen :see_no_evil::see_no_evil:

4 likes

Ik vond juist bij die Nina dat het leek alsof ze het niet leuk vond. Ze keek zo verveeld/verdrietig bij die meeting. Het leek wel alsof ze een soort van verloren was. Ze deed ook niet enthousiast toen ze haar volgers zag. Nu snap ik dat een kind misschien anders met haar volgers omgaat, maar toch
 Misschien vindt ze het filmen wel leuk, maar de andere dingen niet.

8 likes

Hahahaha dat zou echt goud zijn! Maar nee, ik ben al een tijdje viswijf af.

3 likes

Het verschil van die Nina en die andere twee is volgens mij wel dat Nina hier op eigen initiatief in is gerold en haar ouders haar hierbij steunen of negatiever: niet afremmen. Maar bij die jongere twee is het compleet door die ouders bedacht en zijn die meisjes als het ware marionetten die alles uitvoeren. Echt zo ontzettend fout. Ga lekker aan xFactor, Idols of wat dan ook mee doen als je zo nodig ‘beroemd’ wilt worden, maar laat je kind kind zijn. Ik hoop dat er een instantie zal zijn die ingrijpt.

24 likes

Nick is terug geweest naar de kapper, nu is zijn haar echt wit! Bron: zijn insta

18 likes

Wat is Sophie hier onaardig??!! En waarom Thierry een podium geven?

1 like

Ahw Alexis is zo lief! vanaf minuut 25 ofzo echt leuk zo vrolijk
1 like

Wat een irritant filmpje ja. Dat gelach op de achtergrond ook.
En indd Thierry :nauseated_face:

Draco Malfoy vibez

4 likes

Maar dat komt volgens mij ook omdat de meeste bezoekers daar alleen komen voor een foto met zoveel mogelijk YouTubers. Zij komen eerder voor bijv enzo knol, en iemand zoals nina is dan mooi meegenomen maar ik denk niet dat al die kinderen speciaal voor nina kwamen. De meeste lopen ook allemaal heel erg snel weer aan om (lijkt mij) bij de volgende YouTuber in de rij te gaan staan.

1 like

Dat viel me ook op. Sommige kinderen kijken haar niet eens aan. Die gaan staan voor een foto en lopen direct weg

Ja daar heb je gelijk in. Het leek ook wel alsof die kinderen bij haar rij werden gepropt