Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik mag die Amber wel meteen meer door haar opmerking tegen hem.

6 likes

Ik had precies dezelfde gedachte! Haha

Ja maar zij doet altijd zo “nonchalant grappig”

1 like

Dit is zo rustgevend. Echt, ik hou van dit soort filmpjes.

Zijn er mensen die home cafe filmpjes kijken? Nooit geweten dat vloeistof overgieten in een ander glas zo fijn kon klinken, haha

Weet niet of de video nu zichtbaar wordt:

27 likes

Wow, zo’n enorme hoeveelheid glazen, tassen en kannetjes ook. Ik vraag me af of al die drankjes dan zo verschillend smaken, maar wel bevredigend om te kijken.

1 like

Maar… kijk je dit helemaal of ga je dan daadwerkelijk iets doen?

@Nestley_Toulhouse, ik moet hier van plassen.

Alles wat gespannen is, ontspant! :sweat_smile:

1 like

Ik luister dit vaak gewoon op de achtergrond of kijk zoiets wanneer ik ga slapen :sweat_smile:

1 like

Dan vind je dit vast ook fijn!

6 likes

En dit

5 likes

Peaceful cuisine is zo chill ik hou er echt van.

Ik heb even een paar keer teruggespoeld maar bonnie zegt op 9:56 écht “het voelt alsof je iemand laat verkrachten ofzo” omdat de ene kat de ander gaat likken. Heel bijzonder.
1 like

@Anna88 dit vind ik vooral mooi om te zien vanwege de dromerige ‘cinematografische’ beelden. Qua geluid vind ik de geluiden te veel/te hard. Zeker als hij die koffiebonen gaat roasten, haha. Vind het fijner om te kijken naar video’s met meer stilte.

@Luzarl jaaa, dit is echt top! Ik verdwaalde een keer in het videogedeelte van instagram en kwam toen bij dit soort video’s terecht, haha. Kan er echt uren uiterst gefascineerd naar kijken.

2 likes

dit kwam voorbij in mn overzicht en ik vind het helemaal leuk. Kende haar niet maar ze heeft best leuke vlogs!

6 likes

Denk dat ze ‘aanranding’ bedoelt, maar vind het ook niet slim om zulke heftige begrippen in die context te gebruiken. Tussen katten is wel wat anders dan als mensen elkaar ongevraagd gaan likken.

Vind Bonnie echt leuk omdat ze zo kneuzig is altijd, maar je kan ook een tikkeltje te kneuzig zijn als je zo ‘nonchalant’ zo’n woord kan gebruiken en je zo weinig bewust bent van de lading dat het met zich meedraagt.

6 likes

Ja precies, ze had het er echt beter uit kunnen knippen.

2 likes

Wat tof om te zien en inspirerend. Er komen veel dingen in terug die Roosmarijn Koster in haar vlogs benoemd. Bij haar lijkt het dan overdreven omdat het in NL zo opvalt. Maar in NY komt dat zo goed tot zijn recht. Ik heb zin om nu zelf zo een wat meer gedurfde outfit samen te stellen en mee naar buiten te gaan.

2 likes

jaaa same here! in NY doet iedereen gewoon veel meer waar ie zin in heeft qua kleding. Dat is in NL zo anders.

1 like

Ik vond het geen leuke video. Heel erg gemaakt ofzo en hij durfde ook niet echt mensen aan te spreken. Liep echt mega lang met die bloemen en die lunch. Zo moeilijk is het toch niet om dat kwijt te raken zou je denken.

1 like

Vind dat altijd met dat soort video’s. Er is niks randoms aan als het van tevoren bedacht wordt en bedoeld is voor een video. Daarnaast bevat de video’s advertenties, volkomen terecht voor een content creator, maar dat doet weinig voor de geloofwaardigheid van deze video. Zelfs met zijn aantal kijkers, heeft hij binnen de kortste keren die 60 euries zo weer terugverdiend.

Hij kan beter gewoon weer inhoudelijke video’s maken of Tasty video’s. Vind dit zo’n Amerikaans drama-concept.

8 likes