Deze is ook heerlijk, en krijg er altijd honger van https://youtu.be/sjHcRDkx8Ds
Vond zijn video’s de laatste tijd sowieso al niet zo leuk meer. Weet niet helemaal waar het aan ligt.
Ja ik heb hetzelfde, kijk de laatste tijd nog amper video’s van hem terwijl ik ze eerst altijd super leuk en inhoudelijk vond.
Ik zag net dit op Bonnie’s Instagram. Wat een zure toon wordt daar aangeslagen, ook meteen met dat ‘ik weet dat je me niet mag’. Best opvallend want zie eigenlijk nooit negatieve comments bij Bonnie. Iemand die zelf ‘coach’ is en zo reclame probeert te maken ofzo?
Edit: en dan daaronder nog ‘Laten we dan maar hopen dat ik ongelijk heb maar ik zie dit misgaan’. Echt huh? Lekker via Instagram op basis van vlogs enzo roepen dat iemand een burnout heeft
Whut? Wat een rare comment zeg… Ook gewoon op de manier hoe ze typt, niet gek dat Bonnie haar niet ‘‘mag’’ als ze constant zo negatief is. En dat ze niet lekker in haar vel zit wil niet zeggen dat ze een Burn-Out heeft.
Dat account is denk ik wel een nepaccount aangezien die Marlies 0 volgers heeft. Zo stom. Dan is het wel lekker makkelijk zulke rare comments achter te laten!
Knap dat iemand dat kan vaststellen achter zn scherm
Lol, maar Marlies, who is you?
Bonnie reageert ook nog op haar. Als ze vaker negatief reageert maar toch blijft terugkomen, zou ik haar gewoon blokkeren.
Vind dat Bonnie hier wel echt goed en netjes op reageert!
Bij de titel van de video van Alwin dacht ik dat het nog wel leuk kon worden, als in, niet alles draait om hem zoals in de vorige paar videos. Maar hij slaat de plank toch mis. De vet gezellig videos van vroeger vond ik echt leuk en goed in elkaar zitten. Zonde dat hij dat niet doorzet
Ik vond het wel een leuke video. Redelijk slecht uitgewerkt maar hij gaat er nog een maken dus ben benieuwd.
Haha late reactie maar
‘Usually the highest earner pays. For example, if a billionaire goes for lunch with a millionaire, then the billionaire is more likely to pay the cheque. This is just a common, unspoken thing that happens in society’ zo herkenbaar, heel common!!
Haha de avatar van dat meisje is een stock foto die ik heel vaak gebruik
What the hell??? Wat een raar mens.
In mijn werkveld gebruiken vooral vormgevers/DTP’ers dat soort beelden als ze iets gemaakt hebben waar nog een afbeelding voor aangeleverd moet worden, zodat je een beeld hebt van hoe het eruit komt te zien en waar de afbeelding precies komt etc.
Nou ik persoonlijk uiteraard niet maar op mijn werk gebruiken we hem vaak in visuele uitingen
Zoals @Speedgate zegt idd. Ik ken al die koppies van die stock mensen uit mijn hoofd haha
Wauw ik dacht eigenlijk dat dit een pyjama was!
Ik vind het wel echt gaaf dat ze zo gaat voor wat ze wil. Dat ze zich niet laat tegenhouden door negatieve reacties (want die zal ze vast genoeg krijgen) en gewoon schijt heeft aan wat de rest vindt. Dat is wel echt een mindset die je nodig hebt in zo’n proces denk ik. Ik heb er wel respect voor. Lijkt me niet gemakkelijk.
Ik vind het zo zo zo knap dat ze die beelden laat zien en online laat staan. Zo dapper. Echt, ik sta er steeds weer van te kijken.
Edit: en echt sick hoe die Diana erover praat. ‘ik vind het echt een feestje, zo’n mooie operatie om te zien’.