Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Haha ja kwam er door het googelen eigenlijk pas achter hoe die meme heet. Hide the pain Harold. Geniaal.

6 likes

Mooi in elkaar gezet maar echt onwijs heftig.

Oh shit, wie?

Ik dacht door de print dat het Monki was.

De Action doet nu ook aan youtuben.

1 like

Oh god die meid zit daar met dr pure synthetische deken over zich heen met die kaarsen ernaast…

7 likes

Ik vind sowieso dat plaid in combinatie met de kussens echt super cheap ogen.

31 likes

Ze zegt deze 2 moks… en daarna is het moks of mokken.

4 likes

Misschien verkopen ze ook wel een een boek over de Nederlandse taal bij de action maar dan met slechte vertalingen vanuit het Chinees of elders waar die spullen gemaakt worden. :wink:

3 likes

Is dit nou die meid die ook budgetfashion op insta doet? Die @Jel_nl oid?

1 like

Ik vind dat ze het leuk doet, maar het geluid!!! Of ligt dat aan mij?

Hahaha nee :joy: niet sympathiek genoeg haha

Ik vind het fijn voor haar dat het mogelijk is om haar een vrouwelijk gezicht te geven. Ik vind het ook logisch dat ze dat graag wil.

12 likes

Nou ik weet niet of je het ontevreden moet noemen als het om transgenders gaat. Het is niet oppervlakkig, gender dysphoria gaat heel ver en heel diep.

47 likes

omg 50 nietjes in je hoofd! de hel.

Ik hoop dat ze een goed en spoedig herstel heeft en dat ze er ontzettend blij mee gaat zijn!

Alwin zoekt een stagiair voor zijn kanaal. Heeft zeker even iemand nodig om weer interessante video’s te bedenken, aangezien hem dat de laatste tijd zelf niet zo goed af gaat

3 likes

Het lijkt mij wel een toffe stage eigenlijk!

1 like

Misschien gaat hij dan meer video’s per week plaatsen? Laatste tijd heeft hij dat ook best veel gedaan, met die podcast en laatst ook een andere video op donderdag. Lijkt me ook wel nodig als hij de stagiair moet betalen, aangezien hij volgens mij wel eens gezegd heeft net zijn huur te kunnen betalen met YouTube

Ja, hij moet alleen nog bedenken hoeveel.

Ja staat erbij, maar wel dat de hoogte van het bedrag besproken moet worden

Stampot met Oma Miep :smiling_face_with_three_hearts: inclusief kuiltje voor de jus

Spoiler

Awww die chocoladetoetjes met slagroom die ook in vanillevariant bestaan kocht mijn oma ook altijd. :'D

18 likes