Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Love oma Miep

3 likes

Hahha zuurkool mukbang

1 like

En ook alles opeten inclusief de kliekjes stukke duurzamer dan 595959959969696 kilo sushi.

7 likes

Hallo ze is transgender? Dat is niet simpel ontevreden zijn met jezelf.

12 likes

Waaaaar heeft Alwin in hemelsnaam fulltime een stagiair voor nodig? En welke studie keurt dit goed, maar ok :woman_shrugging: Wel goed dat ‘ie geld geeft.

4 likes

Ja volgens mij wel! Op Insta vind ik haar heel leuk.

@Calypso Ah nee! Ik dacht bijna dat ik gehackt was, heb meteen m’n abbo opgezegd… Wat heeft iemand hieraan?

Ik vind oma miep heel leuk, maar de manier waarop Denise tegen haar praat vind ik wel heel kinderlijk oid, kan er m’n vinger niet echt op leggen. Misschien praat ze altijd wel zo, geen idee, kijk nooit andere video’s van haar. Maar in videos met haar oma komt het altijd een beetje over alsof ze haar continu niet serieus neemt ofzo

5 likes

Is ze niet verder kleuterjuf? Misschien dat ze daarom zo praat of het ingebakken zit en dat zij moeilijk uit die rol komt buiten haar werk?

1 like

Niet. Ik denk dat het net zo wordt al Jill met haar fulltime-stagiaire. Die deed heel bijzondere werkervaring op.

1 like

Oh nee dat snap ik helemaal hoor! Ik praatte met mijn oma van 90 ook alleen nog maar over koetjes en kalfjes en een beetje in Jip en Janneke taal. Maar bedoel meer haar toon en manier van praten. Steeds van “leuk hè oma” “ja dat vindt u lekker hè oma”

Ik vind de foto’s van Anna Nooshin in haar stories vandaag best wel ontluisterend. Ze heeft zo’n hoekig, ingevallen gezicht? Ongeveer een halfjaar geleden hoorde ik uit betrouwbare bron dat zij hevig aan de coke zit, en ik dacht ach, hoe erg zou het zijn? Maar als ik deze foto’s zie ga ik het toch wel geloven.

Heeft je betrouwbare bron haar zelf zien snuiven?

5 likes

Ik heb dit ook gehoord. Maarja via via dus weet ook niet hoe of wat

1 like

Had ze toevallig ook een kind op de arm???

69 likes

Ben gaan spieken op Anna’s feed, maar vind het wel meevallen allemaal? Heb soms het idee dat mensen (niet specifiek @ValsKreng) Anna’s imago willens en wetens proberen te verpesten omdat er aan het oppervlak echt niet zoveel aan te merken is aan haar. Ze ligt je of ze ligt je niet, maar vind zulke roddels best heftig. Daarnaast, stel dat ze echt een coke-verslaving heeft, vind ik het een beetje moreel verwerpelijk om andermans ziekte naar buiten te gooien ofzo? Idk.

Iets totaal anders: Zag ook een foto dat ze haar nichtje op de mond kust. Dat doet ze echt vaak. Wil er absoluut niets pervers van maken, en heb zelf ook geen kids ofzo, maar idk, zelfs als het familie is vind ik dat toch een beetje gek? Als de tante van wordt het veel normaler gevonden dan als een oom het zou doen ook. Op de wang zou ik, denk ik, niet zo erg vinden. Maar dan ook echt alleen als het uit initiatief van het kind zelf komt. Niet omdat het kind van jongs af aan gevraagd wordt dat te doen. Waarom kan je zo’n kindje niet gewoon knuffelen, denk ik dan.

Wat denken jullie? Misschien ben ik zelf gewoon iets te paranoia met dat soort dingen.

1 like

Ik ben dat ook wel gewend vanuit thuis, wat ik raarder vind is dat ze er mini me bij zet, het is niet haar kind?! :woman_shrugging:t3:

1 like

Ja, heel veel mensen doen dat. Maar ik bedacht me opeens: waarom eigenlijk? (Los van dat je je familielid veel liefde wil geven). Bij ons in de familie gaat een oom/tante niemand op de mond kussen, alleen op de wang.

Het op de mond kussen -bij mensen die het doen bij hun niet-kinderen/broer/zus etc.- gebeurt ook alleen op jonge leeftijd. Als de kinderen ouder worden, houdt het op en kan het opeens niet meer. Is het omdat jongere kinderen nog niet goed kunnen praten ofzo, dat je die liefde zo moet tonen? Zijn gewoon vragen die momenteel in mij opkomen.

Mijn nichtje is echt een kopie van mij, in alles. Dus ik grap ook vaak dat het mijn mini me is :woman_shrugging:t3:

7 likes

Joe! Volgens mij is Debbie op npo3 om te vertellen over plastische chirurgie. Of het is iemand die op haar lijkt :woman_shrugging:t3: Ken haar alleen van hier.

Je hebt gelijk!

1 like