Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Alleen tijdens de seks, maar verder eigenlijk nooit.

2 likes

Nah, ik overdrijf gewoon met ‘de meeste’.

Zo’n special snowflake vind ik mezelf nou ook weer niet, want heb het idee dat dat is wat je vraag suggereert. Ik kan wel heel erg dingen overdenken, maar dat vind ik geen bijzondere eigenschap. Wilde dat eigenlijk al zeggen na die sarcastische reacties, maar vond het eigenlijk een beetje flauw dus heb het laten varen.

Ik dacht ook dat iedereen dit juist deed? Zoenen vind ik echt heel leuk en lekker. Ik hoop wel dat ik dat in mijn volgende relatie ook nog lang blijf doen. Zonder tongzoenen word ik ook veel minder opgewonden. Even echt zoenen creëert gewoon een fijn momentje samen, net als een soort knuffelen?

Op de bank ook inderdaad haha en tijdens het koken deden we het ook vaak als we dan even moesten wachten tot het gehakt gaar was ofzo :joy:

22 likes

nu heb ik zin in mac en om te tongen. liefst tegelijk

27 likes

Lekker tongen met je kipnugget

5 likes

Bah ik eet geen kip. En die vega nuggets zijn zo mogelijk nog viezer. De veggie mcchicken daarentegen

1 like

Ik vind een goede kus veel liefdevoller dan een tongzoen. Die zijn bij ons toch vaak in een geile bui, da’s toch anders :sweat_smile:

11 likes

Om het nog even off topic te houden hahahah

• Tongzoenen
  • Kussen

0 stemmers

Haha ok mag ik een tussenvariant? Ik tong best regelmatig denk ik, maar nog vaker een soort variatie tussen kussen en tongen. Dus niet echt diehard tongdraaien maar meer kussen met tong hahah

24 likes

Jaaa dat doe ik ook, maar eigenlijk zie ik dat wel meer als een “subtiele” tongzoenen

1 like

Ja maar dit hangt zooo af van de kwaliteiten van de zoenpartner in kwestie haha. Je hebt hele fijne tongzoenen maar ook ZULKE slechte.

3 likes

Ik vind tongzoenen echt wel lekker maar sommige mensen kunnen het niet en dan vind ik het super smerig meteen

3 likes

Ik vind Jennie echt top en eigenlijk altijd heel oprecht.

8 likes

De katten van Bonnie gingen de Insta van m’n werk volgen. En op ‘t moment dat ik het tegen m’n collega zei hadden ze ons al ontvolgt. Tsssss :cold_face:

3 likes

Hahaha :smiley:

wow youtuber mrbeast is bezig met een actie om
20 miljoen bomen te planten. dat is nog eens je youtube fame positief inzetten!

edit: tussenstand is al ruim 8 miljoen

27 likes

Via Jessie was ik weer op het kanaal van mijn grote vriendin Diana Gabriels beland, en daar zag ik deze video:

Maar dit is dus serieus een gynaecoloog die de de vagina strakker maakt dmv een operatie. Ik heb de video 3 keer op pauze gezet en ben helemaal verbaasd. Wat een bullshit verhaal is dit dan, en dat noemt zich een gynaecoloog, kan je toch niet serieus nemen?? Vind dit zo apart

3 likes

Mag die van mij dan wat losser aub

7 likes

Ik snap dit soort posts nooit zo goed.

34 likes

Ik vind het ook zo onprofessioneel om dit soort mail met al je volgers te delen? Bovendien klopt die hashtag helemaal niet. Ze krijgt gewoon geld, alleen niet zoveel als ze vraagt.

22 likes