Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

scoorfloesmetflamoes.nl

25 likes

Holy fok jongens, dat mas dan de dierenarts belt en gewoon net zo tegen die vrouw/man praat zoals ze tegen de camera praat

“Ja ze is heel erg van miaauuuwww ja ja”
zou ze echt denken dat mensen zo communiceren?

72 likes

Ik vond t ook wel wat lomp dat ze steeds zei ja ze kotstZ ik zou toch overgeven of braken zeggen maar ja is vast persoonlijk wat voor gevoel je daarbij hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Hahaha ik ging hier echt stuk om, zo praat je indd toch niet tegen de dierenarts

5 likes

Dierenartsen onder elkaar? Of Mascha en Gregor

2 likes

Haha oooh ik dacht al. Inderdaad, maar je zou denken dat je gesprekken met iemand anders dan je man toch wel een beetje normaal zou kunnen houden

1 like

Hahaha maar ook echt dat ze bel “ja hoi je spreekt met mijn Mascha mijn kat kotst en doet van miaaaauw” Nouja wel zielig voor Maaaaanies natuurlijk.

8 likes

Teske zit in een of ander huisje in 't bos om te schrijven maar volgens mij doet ze ook aan een soort van halloween actie. Ze krijgt opeens een bloedneus en het volgende filmpje hoort ze mensen buiten lopen en gaat ze kijken en is er daarna een gil. Ik schrok alsnog echt vet hard haha

4 likes

Huh hahha ja sowieso iets nep maar wel vaag

Huh met wie is ze nu ook ineens

Oh zo ver had ik haar stories nieteens bekeken

Hahaha spannend ik moet nu slapen maar ben benieuwd

1 like

Ik vind het maar creepy haha

Vond ik ook in het begin, maar ze is nu wel aan het fucken hoor :joy: die bloedneus en nu die rode wallen.

Slim wel; want ik wil nu wel weten hoe het zit gvd.

5 likes

Ik snap het sowieso niet want Siem is toch dokter?

62 likes

Nou het is een fan waar ze een date mee had die haar nu gedrogeerd heeft en haar leven overneemt. Maar waarom er potjes vallen en ze een bloedneus krijgt is me onduidelijk.

Teske is wel een hele slechte actrice hoor

2 likes

Nou tering ik schrik me echt kapot steeds :joy:

1 like

Hahahah ik ook

Was laatst ook al iemand die er iets over zei maar ik vind anna (nooshin) er ook echt niet zo gezond uitzien, jeetje. Haar story’s nu bv, qua lichaam maar haar gezicht ook