Is dat boek al uit eigenlijk?
Mijn mood tijdens het bijlezen van dit topic. Huilen. Ik kan me de laatste keer dat ik iemand gezoend heb al bijna niet meer herinneren. (Is niet waar want ik kan het nog precies voor me zien, maar het is veel te lang geleden) Ik hou misschien nog wel meer van zoenen dan van seks.
minpunt: nog niet gelezen
Heel benieuwd of er de komende dagen nog meer van dit soort ārecensiesā komenā¦
Ik las even snel āDiana Griebelsā, en bedacht dat dat misschien wel een goeie is
Wij van wc-eendā¦
Dat bedrag kan wel voor een flinke dag shoot voor een reclame hoor, zeker omdat de postproductie meestal veel langer duurt. Maar de kosten voor advertentieruimte zijn inderdaad meestal veel meer dan voor het maken van het filmpje.
Marije geeft even verduidelijking op haar instastories. Dat het een knipoog naar het boek van Max en Mascha is, en dat ze (uiteraard hoe durven mensen iets anders te denken!!!) niemand voor het hoofd wilde stoten (zeg je dat zo?) en niet wilde opscheppen over het geld. En dat die persoon haar benaderde, en niet andersom.
Ik zoen al mijn ooms, tantes, neefjes en nichtjes op de mond en mijn broertje doet dat ook. Zelfs sommige aanhang doet het. Mijn vriend dan weer niet en dat is ook prima.
En waarom staat er dan ābedankt voor je mail en interesseā? I smell bullshit
MAAR OMG DAT POESJE
Mān vriend en ik hebben het even getest voor het stemmen
Ik was ook iets te vroeg met hier rapporteren want er komen nog een stuk of 10 stories achteraan maar oh well.
Die kat is inderdaad wel mega cute
Of zelfs meer dan een maandsalaris
Ik denk dat ze met het berichtje aandacht wilt voor het boek en die heeft ze.
Ik vind het zo jammer dat Mascha nu in een influencerwereld leeft en vooral influencervrienden heeft. Daardoor volg ik haar niet meer zo. Weet iemand of ze nog vaak met Tatjana en Awisa omgaat en of Gregor nog met die tweeling omgaat? Ik vind hun leven nu zo leeg ofzo, zag laatst een vlog waarin ze een hoge kortingscode had gekregen en heel veel troep had besteld nadat ze eerder haar kledingkast had opgeruimd. Een vicieuze cirkel is het: veel troep kopen, opruimen en op youtube plaatsen, en weer veel troep kopen.
Best jammer vind ik want ik vond hun oude vriendenclub zo leuk en toen ze nog in New Babylon woonden en zij een kantoor had en Gregor werkte vond ik de vlogs leuks.
Mascha had toch aangegeven dat ze niet altijd iedereen filmt, omdat niet alle vrienden (altijd) op beeld willen. Dus denk dat de conclusie niet (meer) in vlog = alleen influencervrienden veelste kort door de bocht is.
Kan ook zijn dat iemand anders dit had aangegeven maar zou me niet verbazen als het bij meer influencers zo gaat
Haha ben wel heel benieuwd hoe een planner van Monica er uit zou zien
Ik zal al voor me dat dan het begin vd planner hele mooi is en dan steeds kariger en de laatste maanden vh jaar gewoon leeg hahaha
Dan nog klinkt het hoog, zoals eerder gesteld; dit is een maandsalaris, als je meerdere klussen per maand doet dan verdien je naar mijn idee behoorlijk aan het maken van een video/instapost. Kan me haast niet voorstellen dat daar net zoveel tijd in zit als een fulltime baan .