Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Zo is het ook.
Nu is het opeens jammer dat ze (op beeld) niet veel met bepaalde mensen omgaat maar toen die mensen nog wel vaak in beeld waren was er weer commentaar op de dynamiek tussen Mascha en die mensen. Het is toch nooit goed.

Ondernemers nemen doorgaans ook meer risico dus ergens is het wel begrijpelijk dat ze een stuk meer ‘moeten’ verdienen om de mindere periodes op te vangen. En daarnaast staan ze zelf in voor pensioenopbouw, verzekeringen (vb arbeidsongeschiktheid) etc.
Zeker in België betaal je je als zelfstandige blauw aan belastingen, verzekeringen en sociale zekerheid. Als je 50 euro vraagt (+ btw), verdien je in de praktijk er max 25 euro aan (tenzij je een vennootschap hebt, dan is het weer gunstiger).

Ik ben zelf 4 jaar zelfstandig geweest en geniet nu heel erg van mn statuut als werknemer. Ik sluit niet uit dat ik ooit terug voor mezelf begin, maar het meer verdienen gaat ook wel echt gepaard met veel meer (papier)werk dan de meesten denken. Nu verdien ik minder, maar hoef ik me niks aan te trekken van bonnetjes bijhouden, btw-aangiftes etc. Heerlijk!

4 likes

Sorry mensen ik ben echt verslaafd.

In dit filmpje legt ze uit dat als een man voor je provide en je een allowance krijgt je zo veel mogelijk van de cash moet stashen voor als het uit gaat. Ook moet je zo veel mogelijk jewerly krijgen want dat behoud zijn waarde en kun je verpatsen als het ooit uitgaat. Zo blijf je toch onafhankelijk.
Als je een tas koopt, koop dan een Hermes tas want die kun je later ook voor veel geld verkopen.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze tips xx

98 likes

Ik volg deze vrouw nu al een tijdje en ze heeft dus een ‘etiquetteschool’ maar het is eigenlijk een verkapte ‘hoe scoor ik een rijke man-school’.
Iedere zin die zij uitkraamt is echt precies het tegenovergestelde van de feministische boodschap die de laatste tijd (gelukkig) zo aanwezig is. (Ze zegt bijv. ook een miljoen keer dat je je naar je figuur moet kleden en niet te bloot!!) Ze vindt zichzelf overigens wel een feminist.

Maar goed ik ben dus wel helemaal gefascineerd door haar. Het lijkt wel een parodie.

9 likes

scoorfloesmetflamoes.nl

25 likes

Holy fok jongens, dat mas dan de dierenarts belt en gewoon net zo tegen die vrouw/man praat zoals ze tegen de camera praat

“Ja ze is heel erg van miaauuuwww ja ja”
zou ze echt denken dat mensen zo communiceren?

72 likes

Ik vond t ook wel wat lomp dat ze steeds zei ja ze kotstZ ik zou toch overgeven of braken zeggen maar ja is vast persoonlijk wat voor gevoel je daarbij hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Hahaha ik ging hier echt stuk om, zo praat je indd toch niet tegen de dierenarts

5 likes

als je soms hoort hoe zij tegen elkaar praten dan ben je nergens meer verbaasd over.

EH

1 like

Dierenartsen onder elkaar? Of Mascha en Gregor

2 likes

haha nee de foefjes

Haha oooh ik dacht al. Inderdaad, maar je zou denken dat je gesprekken met iemand anders dan je man toch wel een beetje normaal zou kunnen houden

1 like

Hahaha maar ook echt dat ze bel “ja hoi je spreekt met mijn Mascha mijn kat kotst en doet van miaaaauw” Nouja wel zielig voor Maaaaanies natuurlijk.

8 likes

Teske zit in een of ander huisje in 't bos om te schrijven maar volgens mij doet ze ook aan een soort van halloween actie. Ze krijgt opeens een bloedneus en het volgende filmpje hoort ze mensen buiten lopen en gaat ze kijken en is er daarna een gil. Ik schrok alsnog echt vet hard haha

4 likes

Huh hahha ja sowieso iets nep maar wel vaag

Huh met wie is ze nu ook ineens

Oh zo ver had ik haar stories nieteens bekeken

Hahaha spannend ik moet nu slapen maar ben benieuwd

1 like

Ik vind het maar creepy haha

Vond ik ook in het begin, maar ze is nu wel aan het fucken hoor :joy: die bloedneus en nu die rode wallen.

Slim wel; want ik wil nu wel weten hoe het zit gvd.

5 likes