Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik snap het sowieso niet want Siem is toch dokter?

62 likes

Nou het is een fan waar ze een date mee had die haar nu gedrogeerd heeft en haar leven overneemt. Maar waarom er potjes vallen en ze een bloedneus krijgt is me onduidelijk.

Teske is wel een hele slechte actrice hoor

2 likes

Nou tering ik schrik me echt kapot steeds :joy:

1 like

Hahahah ik ook

Was laatst ook al iemand die er iets over zei maar ik vind anna (nooshin) er ook echt niet zo gezond uitzien, jeetje. Haar story’s nu bv, qua lichaam maar haar gezicht ook

Hahaha hardop gelachen om jouw reactie. Ik heb al járen geen video van Mascha meer gezien, maar dit weet ik nog.

1 like

Vind de filmpjes van Teske best leuk gedaan eigenlijk.

Wat is zij knap trouwens, vond de eerste foto’s met dat haar niet zo, maar vind deze echt mooi.

5 likes

Mascha is naar de musical The Book of Mormon geweest en haar droom komt uit want er staan echte Mormons voor de deur folders uit te delen. Uhm…?

11 likes

Ik snap wel het nut niet van die filmpjes van Teske. Ik dacht misschien zit er nog een boodschap achter maar nee helaas

Ja het is ook grappig! Maar toen ik het keek dacht ik hmm wat zou er achter zitten? Lancering van iets ofzo? Maar toen was het ineens joe joe dit was in samenwerking met de VPRO. Voor mijn gevoel was het verhaal nog helemaal niet klaar ook

Blijkbaar zat er een heel team achter, daarvoor vond ik het best slecht uitgewerkt. Als het alleen dat meisje + teske was dan snap ik die kwaliteit wel

9 likes

Wat is precies haar droom dan?!?! Ook weer jammer dat ze echt leuke dag heeft (Carre, uit eten) en dat de helft van haar vlog bestaat uit een ver-weg-shot van vier mensen die een spelletje spelen?!?! Is dat leuk om naar te kijken?

1 like

Ja dat laatste shot ook echt voor minuten lang. Voor jezelf is dat wellicht leuk, maar voor mensen die er niet bij waren?

1 like

Maar als de kwaliteit filmwaardig was, dan geloof je het toch niet zo snel?

Geloofde jij het uberhaupt 1 seconde haha?

1 like

Misschien om het niet te doorzichtig te maken? Als je perfecte AV hebt, zou het misschien een tikkeltje te nep overkomen.

De eerste paar stories geloofde ik ook echt dat ze daar alleen was en dacht ik al: wtf ga je alleen schrijven op zo’n locatie😅 En dan dat vallende kopje ook nog.

2 likes

Het ging mij meer om het verhaal ook, hoe dat was uitgewerkt. Snap dat ze stories met haar telefoon filmt

1 like

Nee ik heb het pas bekeken nadat ik hier erover heb gelezen haha

Het huisje is niet zo afgelegen als het lijkt, op ongeveer 80 meter binnen hetzelfde hek (van de zelfde eigenaar) is nog een huis :wink: