Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ze zegt niks over afgelegen toch.

Klopt maar het lijkt spannender als dat het in werkelijkheid is (heb er zelf in geslapen)

1 like

Brrr lijkt me zo eng. Best wel aardig wat YouTubers hebben toch “stalkers”? Volgens mij niet op een gewelddadige manier, maar wel dat ze langs het huis gaan (Mascha bij haar eerste flatje en Alice)

Dit vind ik altijd zo eng. Helemaal bijvoorbeeld bij de Belliga’s, die kinderen spelen alleen buiten, en de jongste was laatst alleen in de voortuin aan het spelen. Die ouders laten de omgeving van hun huis zien, en ik denk dat dat allemaal makkelijk te traceren is. Zat rare mensen met gekke ideeën die met gemak zo’n kind kunnen wegkapen. Ze zetten in principe de voordeur voor ze open. Mensen denken echt niet na met wat ze filmen. En deze waarschuwingsverhalen werken dan ook gewoon niet? Want de meeste blijven maar open over alles.

3 likes

Ik heb het idee dat Anna toch haar lippen heeft laten doen. Ze zegt steeds dat het komt door het bijtekenen, maar de vorm vind ik toch wel heel anders nou…

5 likes

Wie heeft de nieuwe video gezien van Manon? Wat is haar “geheim”?

Dacht het ook laatst, het is heel subtiel.

Ja ik ook, je ziet ook echt wel verschil na haar ‘mijn visagiste deed zulke mooie grote lippen tekenen’ en daarvoor. Sowieso fillers, maar in mijn optiek ook botox in haar voorhoofd

Mijn inner child vindt dit dus echt fantastisch, maar dit huis is €140?! Kan me echt niet voorstellen dat dat vroeger ook zo duur was en dat mijn ouders dat er aan uit zouden geven.
3 likes

Jawelll joh! Die Barbie huizen waren vroeger ook altijd zo onbetaalbaar!

4 likes

Haha maar dat zij 5x per jaar naar Curaçao gaat is hoognodig hoor. Die foto’s maken zichzelf niet en zij kan daar niks aan doen. Dat kan makkelijk gecompenseerd worden als anderen gewoon niet vliegen.

37 likes

Mmh. Die Max is ook echt een manager van niks.

Jessie Maya is weer teleurgesteld in de uitkomst van een interview van haar in de Volkskrant. Vind ik oprecht sneu voor haar.

Maar je hoeft geen manager te zijn om te weten dat:

• je het artikel eerst toegestuurd wilt hebben
  • je goedkeuring geeft vóór publicatie
  • etc etc
53 likes

Natuurlijk hoop ik niet dat het iets ergs is. Maar deel dit dan gewoon niet :woman_facepalming:t4:

36 likes

Ik moet ineens hier weer aan denken

8 likes

Misschien heeft ze dat ook wel gedaan maar is dat niet gebeurd aangezien ze zegt dat ze zich niet aan de afspraken hebben gehouden.

1 like

Ik vind het best een tof artikel. Maar zie natuurlijk de achterkant niet

1 like

Ik vind het in het eerste stuk wel lijken alsof ze SUPER obsessed is met haar uiterlijk en ze daardoor haar eigen foto’s wil bewerken bijv en je daardoor als lezer denkt dat het zo’n op uiterlijk gericht leeghoofd is, terwijl je pas later in het artikel leest dat het veel dieper gaat dan dat.

“Ik wil jullie niet nieuwsgierig/bezorgd maken”

=

Ik wil jullie heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig maken!!!

24 likes

Aah oké. Dan neem ik mijn woorden terug.

Haha eerlijk, ik zou het liefste ook een bedrijf met mn vriend starten. Heel klef haha maar ik weet niet, lijkt me gewoon heel chill.

5 likes