Hoezo, superslim juist?! De onbewerkte foto’s “per ongeluk” in de krant met hoe Jessie er zelf uit ziet. Online de foto’s met het bewerkte beeld van Jessie zelf; hoe ze zich wil portretteren.
Ik wil de onbewerkte foto’s nu ook echt heel graag zien. Zou Jessie ook al haar video’s gefacetuned hebben?
Erg onnodig om hier foto’s van haar te gaan vergelijken.
KRANT
VS
KRANT
VS
KRANT
VS
KRANT
VS
————
You’re welcome
Heb foto’s gemaakt van de foto’s in de krant, dus vandaar dat sommigen maar deels erop staan, Maargoed je ziet het verschil.
Ik vind de bewerkingen meevallen! Zo zou het denk ook in de reclame/fashion/fotografiewereld eraan toe gaan toch? Puur haar huid wat glad gemaakt is, sommige lijntjes weggewerkt en de highlights benadrukt en sommige schaduwen vervaagd. Ik snap het “perfecte” wat zij wil laten zien. Ergens vind ik het wel jammer dat ze niet juist beide wilde laten zien. Om het effect te laten zien aan de lezer die geen idee heeft waar ze over praat.
Ik vind het ook meevallen! Vind het jammer dat ze zich kennelijk zo oncomfortabel voelt bij deze foto’s, maar ik vind haar er niet heel anders uitzien. Hoogstens meer als een echt mens, met wat kleine imperfecties.
Maargoed, ik vind imperfecties ook het mooiste of meest interessante aan iemands gezicht. Op de nabewerking is ze gewoon iemand met dé instalook.
Ik snap het ook wel, maar het lijkt mij zo vermoeiend om je* er “druk” over te maken.
*Je in het algemeen.
Ja mij ook. Niet dat ik heel tevreden ben met mijn uiterlijk maar ik hoef er niet urenlang naar te kijken omdat ik geen video’s en foto’s maak als influencer. Ik moet soms bewust van mezelf in de spiegel kijken of foto’s van mezelf maken zodat ik niet ‘vergeet’ hoe ik eruit zie en dat ik erop let dat ik er enigszins verzorgd uit zie. Ze kiest voor een influencer leven maar het drukt wel elke keer haar neus op de feiten.
En daardoor is ze gewoon vergeten hoe ze er in het echt uit ziet. Door al die facetune zooi
Enzo is weer lekker bezig. Nu al twee vlogs gemist. 
Nienke Plas zit in het nieuwe programma ‘Hoe zal ik het zeggen’ en wordt voor de gek gehouden door Jamai en Resley. Het is zo raar, best nep team ook😂 Kijk op de laptop, dus moet even via mobiel de link zoeken om te delen. Ik ga zooo stuk, ze is echt in paniek!
Misschien ben ik naïef, maar ik ga daar niet echt vanuit. Denk niet dat de Volkskrant dat gedoe echt zou willen
Yep, arme shane heeft jarenlang op een houtje moeten bijten, hij had niet eens een custom gucci tas! Maar dankzij jeffree is het eindelijk gedaan met de armoei.
Ondertussen hoopte ik op vette roddels over tati en James charles, maar ik besef nu dat dit gewoon een soort reclame spot was van 6 uur.
Waarom zou ze dat artikel zo erg vinden? Omdat ze alles vertellen over die foto’s ofzo? Of veel prive? Of de nadruk op transgender?
Dat vroeg ik me allemaal wel af
Edit nvm spuit11.
Het hele ding is dat ik het echt super eens ben met dit pleidooi van Russel Brand. We zijn geboren in een fossiele wereld en als je constant reclames krijgt met een mckroket voor 1 euro en retourtjes Milaan 10 euro enzovoorts kan je moeilijk verwachten dat de hele mensheid zo sterk in zijn schoenen staat dat iedereen zegt “nee bedankt”. Dus het systeem moet gewoon echt anders, beter.
Maar Anna maakt reclame voor Shell en haar werk is om allerlei jongeren het gevoel te geven dat je alles moet willen wat zij heeft: veel kleding, veel vliegreizen, mooie spullen, enzovoorts
En dat maakt het zo hypocriet dat Anna dit deelt want Anna is een van de mensen die geld verdient aan dit verrotte systeem in stand houden
(Sorry kan er ook heel boos om worden)
Nee en tot nu toe heb ik niet gemerkt dat ze haar invloed inzet om iets positiefs voor het milieu gedaan te krijgen
Bizar zeg hey
Ik ook nog niet eigenlijk
Ik ook niet
maar waarschijnlijk omdat ze haar foto’s altijd heeft bewerkt denk ik dan?
Ze zegt ook duidelijk dat het allemaal nog heel erg opgezwollen is