Ja ik denk beide, nu nog een opgezwollen gezicht en voorheen alle foto’s (en video’s?) die ze bewerkt heeft.
Ben blij voor haar en echt benieuwd naar het niet-opgezwollen resultaat.
En die artsen ook, hoe ze haar hele kaak opengesneden hebben zowat en aan de buitenkant zie je op de hamsterwangetjes na, geen schram! Echt fantastisch werk verricht.
Ik zie al wel echt verschil bij haar kaak, wat onwijs knap hoe ze dat zo kunnen opereren.
Ik was echt verbaasd, had een klein littekentje verwacht onder haar kin en achter haar oren maar het zit gewoon in haar mond. Echt wow hoe dan
Ik wilde dit ook komen posten!! Echt chill om te kijken ook, word er helemaal rustig van
Ja vond het ook echt een leuke video, mooie tegenhanger van alllllll die shoplogs en kringloop videos. Hopelijk stopt ze daar nu mee.
Als ze de komende tijd dan ook nog weinig tot niets bijkoopt, is het echt knap. Anders maakt ze gewoon ruimte.
Ik krijg door die challenge steeds zoveel zin om shit weg te doen. Dus nu heb ik onder het kijken van het filmpje van Aimee dit weggedaan (en dat dus zonder dat ik er echt over na hoefde te denken. Ik dacht dat ik niet zoveel meer had om weg te doen maar mijn leven is een leugen.)
Hahah same. Ik ga steeds in m’n vakanties door m’n huis en berging heen. Toevallig over 2 weken vakantie, dus wordt weer tijd, haha.
Wilde het ook net over die minimalist challenge van Aimee hebben! Echt een leuke video, heel chill om te kijken inderdaad. Ze heeft echt lekker veel weg gedaan.
Ik wil ook downsizen maar wat doen jullie dan met al die spullen? Allemaal naar de kringloop etc? Dat is weer zo’n werk
Schrok me rot toen ik deze thumbnail op youtube zag, had van mij ook weer niet gehoeven
Dat vind ik ook het aller kutste. Heb al twee maanden een tas klaar staan voor mijn nichtjes. Ik zet ook veel op ophaalhoeken en dan zet ik erbij vandaag ophalen
Ja het meeste naar de kringloop. En in de flat waar ik woon is een weggeefkast, dat werkt ook echt heel goed. En in de buurt zijn ook een aantal van die biebkastjes dus dat doe ik ook weleens (maar goed dat is alleen voor boeken en daar kan je niet ineens 20 boeken kwijt).
Ze kunnen er sowieso wat mee verdienen want ze verkopen gratis verkregen spullen. Ze bieden het niet voor niks aan. Ik heb geen auto dus het is niet heel makkelijk om een lading spullen daar langs te brengen.
Is er geen weggeefgroep op fb ofzo bij jou in de buurt? Ik geef bijv veel weg in Amsterdam deelt/geeft. Meestal binnen een par minuten reactie en ze komen het ophalen.
Edit: miss veel moeite ala het veel spullen zijn. Kringloop haalt ook op soms volgens mij?
Ja dit heb ik ook wel eens gedaan inderdaad. Ook niet erg om een beetje moeite te doen.
Ja ik had ook zo iets ik wil dit ook. Maar geen zin om alles weg te brengen. 
Enzo is weer erg stil.
Dit is volgens mij zijn langste radiostilte ooit… En ook geen bericht op instagram, niks!