Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik ook hoor.

2 likes

Hier ook 13 jaar samen. Maar zouden prima 24/7 bij elkaar kunnen zijn.

Ik heb het gelezen en tja
 ik denk dat het heel dichtbij de werkelijkheid komt maar Jessie het niet leuk vind om te lezen.

19 likes

Ik vind dit best een heftige reactie.

Wat precies vind je heftig?

Vind het wel stom dat er twee keer Rimmell staat, het is Rimmel toch? Snap niet hoe dat er door heen kan sluizen bij een schrijver en eindredacteur

7 likes

Hahaha ik snapte serieus al niet welk merk dit was? Ik vind Jessie heel oppervlakkig neergezet terwijl zij juist voor veel andere in dezelfde positie een voorbeeld kan zijn. Jammer dat ze niet die kant op zijn gegaan maar de kant van “alles moet nep, ik ben ontevreden met mezelf, boeit me niet dat ik een slecht voorbeeld ben voor kleine kindjes blabla”.

1 like

Wat banana zegt over Jessie, hoe kan zij weten of dit dicht bij de realiteit komt? Ik vind dat Jessie echt negatief wordt neergezet, dan vind ik die reactie best heftig.

Oh zo! Hmm ik kijk Jessies videos regelmatig en heb zelf ook het idee dat het dicht bij de werkelijkheid komt. Vind het ook helemaal niet negatief, gewoon heel eerlijk.

10 likes

Vergeet niet dat zij zo’n operatie alleen maar doet “omdat ze dan minder lelijk is”.

Online en in de krant staat er bij de foto’s dat ze bewerkt zijn door Jessie, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.

2 likes

Maar daar doel ik niet per sé op. Gewoon het algemene artikel, haar houding. Niet iedereen in de wereld heeft als hoofddoel knap knapper knapst zijn. En daar is niks mis mee!

De katten van Teske zijn zo absurd schattig. Ik smelt echt van die twee terwijl ze niet eens super bijzonder zijn/doen. Heb dat met geen enkele andere YouTube-huisdieren😅

4 likes

Waar zie je de botox aan? Heb het idee dat ik haar dan weer niet goed genoeg volg om dat te kunnen zien
:sweat_smile:

Ik heb hem net op een paar minuten na uitgekeken en vond het niet zo.

Diana komt heel onrustig over, ze ratelt en heeft vaak zoo veel woorden nodig om vervolgens nog steeds niet echt een duidelijk punt te maken of gerichte vragen te stellen.

Roosmarijn vond ik wel een leuke gast, zij heeft juist een heel rustige en duidelijke stem en zij heeft ook wel echt iets te melden hierover, ze droeg een paar interessante punten aan.

Inhoudelijk vond ik het mwahh. Niet heel veel nieuwe informatie en zo af en toe vond ik het wel heel vrijblijvend en een beetje flauw. (Kritische opmerkingen van volgers waar best wat interessants over te zeggen was werden bijvoorbeeld heel snel aan de kant geschoven onder het mom van ‘Dat is alleen maar negativiteit en dat kan ik niet gebruiken in mijn leven want daar krijg ik geen energie van.’.)

( De aflevering van Damn Honey over fast fashion https://soundcloud.com/damn-honey/aflevering-22-over-fast-fair-fashion-en-klm-moet-onder-een-dekentje-met-emy-demkes is vele malen beter, echt een aanrader! )

1 like

Ik zag op Twitter dat Shane gezegd zou hebben dat er meer delen waren (8 of 9?) dan er nu online staan en dat dit dus de reveal, maar niet de finale was. Kan het verder ook niet meer terugvinden, anders hebben ze echt wel mensen misleid

2 likes

Dit heb ik ook ergens gezien ja, ik dacht 9. Heb ook wel gelezen dat mensen denken dat alle James Charles drama nog komt maar dat ze dat bewust bewaard hebben voor na de launch om eerst zoveel mogelijk te verkopen voordat mensen weer kanten gaan kiezen enzo. Klinkt op zich wel plausibel

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de Volkskrant die directe quotes heeft aangepast en ze zegt toch zelf best heftige dingen? Ik vind wat ik zeg nou niet zo erg. Ze zegt zelf dat ze haar imago wil maken, dat ze vervangbaar is als ze geen dingen meer plaatst, dat ze zichzelf als merk verkoopt en dat daar een bepaalde manier van leven bijhoort.

In elke video van Rijk Hofman staat onder de comments dat hij heus wel een relatie met Nikki heeft of vragen hoe het nou zit er . Lijkt me irritant, al ben ik zelf ook wel benieuwd :joy:.

1 like

Ja idd, hij zei ook in een video dat zijn doel o.a. was de beste presentator van Nederland te worden. Heeft hij nog een lange weg te gaan.

1 like

Ja helemaal mee eens, maar welk ander broertje bedoel je? Hij heeft er dacht ik 3.