Hmmmm zou Jessie het hierover hebben met afspraken niet nakomen, in het magazine zijn dus de onbewerkte foto’s geplaatst. En nu vind ik dat ook wel verdacht van de Volkskrant, zeker nadat ze het eerst nodig vinden om zo duidelijk mee te delen dat er een uitzondering gemaakt is voor Jessie, dan een heel artikel schrijven over haar oppervlakkigheid en er aan het eind van het artikel nadrukkelijk nog even op terugkomen.
Precies… dit heeft de volkskrant denk ik gedaan voor wat extra aandacht.
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het verschil
Niemand opgevallen dat de journaliste ook achter de Monica Geuze fanpodcast zit?
Vind dat toch wel opmerkelijk.
Hoe zou dat dan opmerkelijk moeten zijn?
Ik ben ook echt een beetje verbaasd over al die reacties van haar fans. Ik geloof best dat het per ongeluk is gebeurd, want anders zouden ze toch niet de bewerkte foto’s wel online zetten?
Ik kan dat haast niet geloven eigenlijk, wat bereiken ze daar mee?
Hoezo, superslim juist?! De onbewerkte foto’s “per ongeluk” in de krant met hoe Jessie er zelf uit ziet. Online de foto’s met het bewerkte beeld van Jessie zelf; hoe ze zich wil portretteren.
Ik wil de onbewerkte foto’s nu ook echt heel graag zien. Zou Jessie ook al haar video’s gefacetuned hebben?
Erg onnodig om hier foto’s van haar te gaan vergelijken.
KRANT
VS
KRANT
VS
KRANT
VS
KRANT
VS
————
You’re welcome
Heb foto’s gemaakt van de foto’s in de krant, dus vandaar dat sommigen maar deels erop staan, Maargoed je ziet het verschil.
Ik vind de bewerkingen meevallen! Zo zou het denk ook in de reclame/fashion/fotografiewereld eraan toe gaan toch? Puur haar huid wat glad gemaakt is, sommige lijntjes weggewerkt en de highlights benadrukt en sommige schaduwen vervaagd. Ik snap het “perfecte” wat zij wil laten zien. Ergens vind ik het wel jammer dat ze niet juist beide wilde laten zien. Om het effect te laten zien aan de lezer die geen idee heeft waar ze over praat.
Ik vind het ook meevallen! Vind het jammer dat ze zich kennelijk zo oncomfortabel voelt bij deze foto’s, maar ik vind haar er niet heel anders uitzien. Hoogstens meer als een echt mens, met wat kleine imperfecties.
Maargoed, ik vind imperfecties ook het mooiste of meest interessante aan iemands gezicht. Op de nabewerking is ze gewoon iemand met dé instalook.
Ik snap het ook wel, maar het lijkt mij zo vermoeiend om je* er “druk” over te maken.
*Je in het algemeen.
Ja mij ook. Niet dat ik heel tevreden ben met mijn uiterlijk maar ik hoef er niet urenlang naar te kijken omdat ik geen video’s en foto’s maak als influencer. Ik moet soms bewust van mezelf in de spiegel kijken of foto’s van mezelf maken zodat ik niet ‘vergeet’ hoe ik eruit zie en dat ik erop let dat ik er enigszins verzorgd uit zie. Ze kiest voor een influencer leven maar het drukt wel elke keer haar neus op de feiten.
En daardoor is ze gewoon vergeten hoe ze er in het echt uit ziet. Door al die facetune zooi
Enzo is weer lekker bezig. Nu al twee vlogs gemist.
Nienke Plas zit in het nieuwe programma ‘Hoe zal ik het zeggen’ en wordt voor de gek gehouden door Jamai en Resley. Het is zo raar, best nep team ook😂 Kijk op de laptop, dus moet even via mobiel de link zoeken om te delen. Ik ga zooo stuk, ze is echt in paniek!
Misschien ben ik naïef, maar ik ga daar niet echt vanuit. Denk niet dat de Volkskrant dat gedoe echt zou willen
Yep, arme shane heeft jarenlang op een houtje moeten bijten, hij had niet eens een custom gucci tas! Maar dankzij jeffree is het eindelijk gedaan met de armoei.
Ondertussen hoopte ik op vette roddels over tati en James charles, maar ik besef nu dat dit gewoon een soort reclame spot was van 6 uur.
Waarom zou ze dat artikel zo erg vinden? Omdat ze alles vertellen over die foto’s ofzo? Of veel prive? Of de nadruk op transgender?
Dat vroeg ik me allemaal wel af
Edit nvm spuit11.