Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Het hele ding is dat ik het echt super eens ben met dit pleidooi van Russel Brand. We zijn geboren in een fossiele wereld en als je constant reclames krijgt met een mckroket voor 1 euro en retourtjes Milaan 10 euro enzovoorts kan je moeilijk verwachten dat de hele mensheid zo sterk in zijn schoenen staat dat iedereen zegt “nee bedankt”. Dus het systeem moet gewoon echt anders, beter.

Maar Anna maakt reclame voor Shell en haar werk is om allerlei jongeren het gevoel te geven dat je alles moet willen wat zij heeft: veel kleding, veel vliegreizen, mooie spullen, enzovoorts

En dat maakt het zo hypocriet dat Anna dit deelt want Anna is een van de mensen die geld verdient aan dit verrotte systeem in stand houden

(Sorry kan er ook heel boos om worden)

35 likes

Nee en tot nu toe heb ik niet gemerkt dat ze haar invloed inzet om iets positiefs voor het milieu gedaan te krijgen

Bizar zeg hey

Ik ook nog niet eigenlijk

Ik ook niet :flushed: maar waarschijnlijk omdat ze haar foto’s altijd heeft bewerkt denk ik dan?

1 like

Ze zegt ook duidelijk dat het allemaal nog heel erg opgezwollen is

1 like

Ja ik denk beide, nu nog een opgezwollen gezicht en voorheen alle foto’s (en video’s?) die ze bewerkt heeft.

Ben blij voor haar en echt benieuwd naar het niet-opgezwollen resultaat.

En die artsen ook, hoe ze haar hele kaak opengesneden hebben zowat en aan de buitenkant zie je op de hamsterwangetjes na, geen schram! Echt fantastisch werk verricht.

4 likes

Ik zie al wel echt verschil bij haar kaak, wat onwijs knap hoe ze dat zo kunnen opereren.

1 like

Ik was echt verbaasd, had een klein littekentje verwacht onder haar kin en achter haar oren maar het zit gewoon in haar mond. Echt wow hoe dan

1 like

Ik wilde dit ook komen posten!! Echt chill om te kijken ook, word er helemaal rustig van

3 likes

Ja vond het ook echt een leuke video, mooie tegenhanger van alllllll die shoplogs en kringloop videos. Hopelijk stopt ze daar nu mee.

3 likes

Als ze de komende tijd dan ook nog weinig tot niets bijkoopt, is het echt knap. Anders maakt ze gewoon ruimte.

19 likes

Ik krijg door die challenge steeds zoveel zin om shit weg te doen. Dus nu heb ik onder het kijken van het filmpje van Aimee dit weggedaan (en dat dus zonder dat ik er echt over na hoefde te denken. Ik dacht dat ik niet zoveel meer had om weg te doen maar mijn leven is een leugen.)

Stapel boeken

12 likes

Hahah same. Ik ga steeds in m’n vakanties door m’n huis en berging heen. Toevallig over 2 weken vakantie, dus wordt weer tijd, haha.

3 likes

Wilde het ook net over die minimalist challenge van Aimee hebben! Echt een leuke video, heel chill om te kijken inderdaad. Ze heeft echt lekker veel weg gedaan.

1 like

Ik wil ook downsizen maar wat doen jullie dan met al die spullen? Allemaal naar de kringloop etc? Dat is weer zo’n werk

4 likes

Schrok me rot toen ik deze thumbnail op youtube zag, had van mij ook weer niet gehoeven

2 likes

Dat vind ik ook het aller kutste. Heb al twee maanden een tas klaar staan voor mijn nichtjes. Ik zet ook veel op ophaalhoeken en dan zet ik erbij vandaag ophalen

Ja het meeste naar de kringloop. En in de flat waar ik woon is een weggeefkast, dat werkt ook echt heel goed. En in de buurt zijn ook een aantal van die biebkastjes dus dat doe ik ook weleens (maar goed dat is alleen voor boeken en daar kan je niet ineens 20 boeken kwijt).