Ze kunnen er sowieso wat mee verdienen want ze verkopen gratis verkregen spullen. Ze bieden het niet voor niks aan. Ik heb geen auto dus het is niet heel makkelijk om een lading spullen daar langs te brengen.
Is er geen weggeefgroep op fb ofzo bij jou in de buurt? Ik geef bijv veel weg in Amsterdam deelt/geeft. Meestal binnen een par minuten reactie en ze komen het ophalen.
Edit: miss veel moeite ala het veel spullen zijn. Kringloop haalt ook op soms volgens mij?
Ja dit heb ik ook wel eens gedaan inderdaad. Ook niet erg om een beetje moeite te doen.
Ja ik had ook zo iets ik wil dit ook. Maar geen zin om alles weg te brengen.
Enzo is weer erg stil.
Dit is volgens mij zijn langste radiostilte ooit… En ook geen bericht op instagram, niks!
Ja best wel onprofessioneel.
Waarom?
Voor een nieuwe videoclip voor een van de bekendste Youtubers Gio Latooy zoekt (…) voor (…) leuke mensen die als figurant willen mee werken.
Er zijn meerdere scenes waar figuratie voor nodig is. Het gaat om 1 a hooguit 2 uurtjes. Er is geen budget voor de videoclip, dus helaas geen vergoeding. Wel een drankje en eventueel hapje wordt verzorgt en uiteraard een toffe ervaring!
Ik lach. Die jongen zit in een van de luxere woningen in Rotterdam. En dan is er geen budget beschikbaar.
Volgens mij wordt de prijs altijd zo weergegeven. Ook als je bijvoorbeeld op iens kijkt.
Als je aangeeft elke dag een video te plaatsen en dat vervolgens zonder bericht een paar dagen niet doet vind ik dat best onprofessioneel. Er zijn genoeg jonge kinderen die zich dan ‘zorgen’ gaan maken. En het is een kleine moeite om een tekst op instagram te plaatsen; er komen even geen video’s. Er even vanuit gaande dat er niks ernstigs aan de hand is. Maar volgens mij laat hij echt bijna nooit weten als een video later/niet komt.
Ik denk omdat het eten een vaste prijs heeft wat voor iedereen gelijk is, maar drankjes zijn natuurlijk per persoon verschillend. Iemand die enkel twee glazen fris drinkt komt op een hele andere prijs uit dan iemand die kiest voor een wijnarrangement. Dus het is heel lastig om een goede prijs inclusief dranken aan te geven.
Hahaha ik vind dat wel brutaal hoor… “All we ask for in return is two posts and three stories on your instagram account”
Ja ik vind dat ook erg veel. Ik zei ook tegen Ginny, ik zou dit zelf dus ook nooit doen en voor geld vind ik het ook veel werk. Hoe ga je subtiel een horloge laten zien in vijf posts??
Who dis?
Hebben we nog nooit besproken en als ik op yt kijk heeft ze minder dan 100 abo’s. Lijkt me dan niet echt een relevant iemand.
Ze heeft een boek geschreven over een je droombaan vinden! Dat ze hier nog nooit besproken is betekent toch niet dat ik het niet in mag brengen?
@Monstertruck nee haha ik reageerde op die post update plz en toen antwoordde ze daarop. Ik ken haar niet persoonlijk
Mascha heeft het ook gedeeld op haar instagram. Daar had ik het gelezen.
Hoe is het eigenlijk met die elite eetclub van o.a. Koen Kardashian en Kim Feenstra
Sorry maar om geld vragen met 300 likes? Haha, dan vind ik dat de gemiddelde Nederlander dat ook kan doen. Vind het echt een hele arrogante houding, kijkend naar de situatie.