Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Iemand die ik ken heeft volgers gekocht (denk ik) want hij heeft 18.000 volgers en 300 likes per foto. Toch heeft hij een samenwerking met de subway :woman_shrugging:

1 like

Die wereld van geld vragen en leuren om opdrachten en/of laten zien dat je zo goed bent, staat gelukkig zo ver van mij af. Ik heb drie vrienden die ook zo zijn geworden, sinds ze een blog hebben. En ik heb een baan die volledig in de anonimiteit is, maar ik ben zo blij dat ik gewoon geld op mijn rekening krijg op de 24ste. Op mijn werk kent niemand instagrammers en influencers, ook wel inzichtgevend.

4 likes

Ik zag dat Kim een eigen reality serie heeft op Videoland, genaamd Life of Kim (erg creatieve naam). In het reclame stukje van de serie zie je haar met die mensen van de ‘eetclub’. Leek in mijn ogen bijna alsof ze alleen met hun omging zodat ze wat te filmen had voor haar serie.

3 likes

Haha een gezond account zou volgens mij toch 10% van zijn aantal volgers in likes moeten halen. Die heeft dus nog een vrij lange weg te gaan.

Misschien wel een lekker visje aan de haak geslagen…

6 likes

Ik heb mijn interesse voor de vlogs van Romee Strijd opnieuw gevonden. De laatste zijn echt keer op keer leuk, ook omdat Laurens meer in beeld komt. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik dacht dat Enzo het editten wel uit zou besteden maar niet dus.

Ik volg bonnie op Instagram maar ik vind het weer zo’n aparte spon, de graze box ofzo (ik kan ook alleen maar aan grazen denken en het zijn ook echt nootjes ofzo). En dan ook nog in de omschrijving dat ze er eentje met proteïne gaat proberen voor na het sporten. Echt zo niet wat ze normaal zou doen of kopen. Net als die kattenbrokken zou ze zelf echt nooit kopen ik geloof daar niks van.

3 likes

Of met die rijswafels dat ze opeens het aantal calorieën ging benoemen.

3 likes

ik kan echt nog niet wennen aan jouw nieuwe avatar :frowning:

6 likes

Ik moet zelf ook wennen! Gelukkig ben ik herkenbaar aan mijn commentaar op bonnie haha

8 likes

Ik ben zo iemand die direct de oude avatar van iemand is vergeten wanneer er een nieuwe is.

Net als dat ik me bij een nieuw kapsel het oude kapsel me niet meer voor de geest kan halen :exploding_head:

8 likes

Neejoh op een teddybeer. Een chowchow!

3 likes

Dat hoop ik ook :raised_hands: Ik keek vroeger graag haar video’s, maar omdat ze op den duur zoveel aliexpress/shopvideo’s had ben ik gestopt.

Ik vind deze inzichten heel leuk om te zien; ze is er zo open over! Hoop dat ze dit volhoudt.
Ik heb zelf ook (hier of nog op egf?) meegedaan met de challenge en heb er nog steeds profijt van! Ik bewaar nooit meer zo veel.

En ga door aimee en boncolor deze week m’n keukenkastjes opruimen en schoonmaken :joy:

Of nieuwe bril / oude bril. Je ziet het wel, maar hoe zag die oude bril er ook alweer uit??

Ik vind het ook zo gek dat ik bijna zeker weet dat ze let’s say, een jaar geleden, ik haar er zo over zou kunnen horen in de vlog van “Ja maar da’s toch áchterlijk om 6 euro te betalen aan snacks die je thuisgestuurd krijgt?” (Oke nu drie euro maar dat komt omdat ze een sponcode heeft :wink:

4 likes

Als ik een hele dag op een boot had zitten vissen zou ik het leven ook even vies vinden tegenvallen #prayforenzo

Artikel over gestopte vloggers. Saske zit er ook tussen

25 likes

Wilde het ook al posten! Heel interessant en open ook van Saske, snap wel dat ze er geen zin meer in had.

2 likes

Heel tof stuk over Saske. Denk dat het een heel duidelijk beeld geeft over haar keuze.

5 likes