Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

En zij zijn groot en ik ben klein het is niet eerlijk!!! !!! !!! :cry:

8 likes

Lol, hoezo hebben ze haar überhaupt gevraagd voor dat artikel met haar 36 views per vlog. Niemand had ooit van haar gehoord, maar nu dus wel.

4 likes

Vind Saske echt Nice en chill overkomen in hoe ze over die wereld praat. Heel realistisch. Terwijl ik wel vond dat toen zij nog bij vetgezellig zat, ze soms echt wel goeie inhoud en kwaliteit leverden. Maar alsnog is ze daar wel kritisch over. Maar zij deed wel echt haar best met beelden, boodschap, edit, inhoud.

Vind het wel een interessant contrast met bepaalde andere vloggers, die wel succes hebben.

Zo vlogt Massa (na bijna 10 jaar) nog altijd extreem beweeglijk beeld dat je soms letterlijk niet kan kijken zonder er misselijk van te worden, heeft ze titels als “squishy ding kopen”, heeft ze nooit enige inhoud in haar vlogs, zijn ze niet informatief en/of creatief, zijn ze soms zwart aan het einde om de 10 minuten te halen. Heeft haar man zijn carrière opgezegd om ook permanent 2 insta accounts te runnen en een Engelstalig YouTube account waar alleen meisjes van 13 naar kijken

En heeft ze alsnog een attitude alsof ze geweldig is en wij haar dankbaar moeten zijn voor de dagelijkse 8 minuten kotszooi.

Zouden meer Saskes moeten zijn.

104 likes

Haha laatst ging het hier over dat de Huismuts altijd overal boer achteraan plakt, maar Co zegt zelfs nagelboer? :thinking:

2 likes

Ik vind dat echt zo irritant. Heel nutteloos van mezelf om er geïrriteerd over te raken maar DAT ZIJN GEEN BOEREN! KeukenBOER bestaat ook niet. :rage:

7 likes

Bonnie haar volgende podcast gaat over transgender zijn! Met dus een transgender als gast. Fijn om te zien dat ze weer wat meer inhoudelijke onderwerpen gaat behandelen (ipv bijvoorbeeld koken) en dat ze een keer een gast heeft die geen vriend(in) van haar is

3 likes

Hahahaha nouja misschien is er verder niemand nog met vloggen gekapt :stuck_out_tongue:

(Waarom is mij een raadsel maarja)

Edit: oh zie nu reactie v @monkeyslut hahahaha

1 like

Ik heb vanmorgen de podcast van Taal voor de leuk van Paulien Cornelisse geluisterd. Daarin leest ze haar boek voor en ze had het over “verboeren”. Ook over de keukenboer en de yogaboer haha

8 likes

Deeeeeeeeeeeep

35 likes

Zo te zien heeft ze ook blingbling op haar tanden dus het past wel bij elkaar geloof ik?
nmsvpe :+1:

1 like

Wow hebben jullie dat nieuwe huis gezien van Yvonne? Ik ben erg jaloers, het ligt echt in hartje amsterdam

1 like

Pfaff Romy… ik zit altijd vol ergernis te kijken naar haar story’s. Kijk mij mezelf zijn en zo gevoelig

1 like

Had zij vorig jaar niet een hele reeks video’s hoe je een miljoen volgers op insta kan krijgen? Ze heeft er 150.000.:upside_down_face:

5 likes

Hoe kan zij dat betalen? Zo succesvol is ze toch niet

6 likes

Wat staat er in haar nek. Dat wil ze (Ik dus) graag weten.

1 like

Vulnerable

1 like

Ja vroeg ik me ook al af. Je kan in de video ook exact achterhalen waar ze woont en als je een beetje googled, kom je al uit op een hele hoge huur voor die straat waarin ze woont

1 like

Ze is gesponsord door simple en dus gaat ze met een maskertje in bad, in haar hometour :upside_down_face:

2 likes

is ook een opsekop happyface dus, en je kan altijd zeggen dat je 27 bent want dat staat ook in je nek :thumbsup:

5 likes

Moet meteen aan die cringelord vertolking van The Joker door Jared Leto denken met damaged op zn stui.

8 likes