Ben gewoon aan het mee huilen. Zo heftig!
Ja dat was zij Ik vond haar in het begin heel leuk om naar te kijken, toen ze nog die ondernemersvideo’s maakte. Nu is er echt geen reet meer aan.
Ik kan nooit naar dit soort tattoo’s kijken zonder te denken dat het echt niet geaccepteerd zou worden door mijn werkgever als ik zo iets zou hebben.
Alwin zoekt een stagiair en er staat zowaar een stagevergoeding tegenover. Netjes van hem! Mooi contrast tegenover alle “maar het staat heel goed op je cv” vacatures
het is zelden dat een stagiaires echt boventallig staan, dus zo abnormaal vind ik het niet.
Kan iemand mij vertellen wat Lifeofyvonne doet om zo’n appartement in het centrum van Amsterdam te kunnen betalen?!
Ben het helemaal met je eens maar als ik kijk naar wat ik tijdens mijn stage heb gedaan was ik ook gewoon een zwáár onderbetaald personeelslid. Ik kreeg geen stagevergoeding voor 40 uur in de week. Ik moest ernaast elke avond in de horeca werken om huur te kunnen betalen. Denk dat dit helaas bij heel veel bedrijven het geval is. Ik zie bijvoorbeeld ook bedrijven een “traineeship” aanbieden, je krijgt dat obv een 40-urige werkweek 500€ per maand. Maar dat bedrijf krijgt die 500€ gewoon vergoed omdat zij zulke plekken aanbieden. Echt zo skeer vind ik dat. Lekker gratis personeel op die manier.
Ik volg haar normaal niet maar heb de hometour net wel bekeken en ze heeft naast haar social mediakanalen ook een webshop, dus ik gok dat ze daar wel redelijk mee verdient. Ze heeft ook iemand in dienst voor die webshop begreep ik. Weet niet of dat naast alle spon genoeg is voor die huur maar goed.
Nep Chanel spul verkopen
Ja, zij deelde laatst ook iets van ‘the vegan who flies every month’ en allemaal andere voorbeelden van mensen die iets goeds voor het milieu deden, maar niet helemaal perfect daarin waren. Ten eerste vond ik die combinaties van goed/slecht gedrag bij sommige een beetje de plank misslaan (zoals vegan en regelmatig vliegen), ten tweede vind ik het een beetje flauw van Diana. Ok, ze promoot tweedehands kopen en duurzaam (sinds een half jaar ofzo), maar de boodschap is nog steeds; shop till you drop. Echt nagenoeg al haar video’s gaan over spullen kopen. En nee ik gedraag me helemaal niet voorbeeldig zelf, maar ik vind dat ze zichzelf iets teveel op de borst klopt met minimum inspanning ofzo
Weet niet of dit in haar nieuwe huis ook zo is maar in haar vorige huis deelde ze haar kledingkast met haar vriend dus zou goed kunnen dat er ook spul van hem bij hangt.
Ik heb die post ook gezien en kon het niet echt serieus nemen omdat zij het postte inderdaad. Ik zou haar wel graag die 30 day minimalism challenge willen zien doen, misschien dat ze dan zelf ook inziet dat ze de focus van haar koopgedrag alleen verlegd heeft van fast fashion naar slow fashion.
Ja is volgens mij hier ook zo, maar wat je hier ziet is slechts een deel. Die hele wand is een kast. Ik heb zelf een kast die minder dan de helft is een ik haal 50 bij lange na niet.
Ik ben ook absoluut niet boventallig en ik loop stage bij een bedrijf van de NOS In sommige takken zal het wel goed geregeld zijn, maar ook tijdens mijn stages in de zorg had ik zelfstandig de zorg over een aantal cliënten
Ja precies dit! Haar houding is totaal niet veranderd. Laatst die vlog nog dat ze het 50e blazertje ging kopen, want die was echt heel hard nodig.
Ik vind haar aan de ene kant best leuk, aan de andere kant vind ik haar een beetje jong/wereldvreemd/irritant. Ook laatst een post over dat het eindelijk weekend was etc en dan denk ik; maar je bent altijd de hele week aan het shoppen of in coffee company zitten, is dat echt zo vermoeiend? Ja of ze laat een groot gedeelte van de drukte niet zien, kan ook hoor.
Ooooooh ze heeft van elk kledingstuk 50!!! Dat bedoelt ze dus !
Ja deze week komt er vrijdag ook geen video online want ze gaat naar Londen en dan wil ze ff niet aan werk denken hoor. Meid, je post al maar 2 video’s per week maar ok.
Ook zo chill dat ze ff kan klagen in dr vlog en dat dan het desbetreffende bedrijf contact met haar opneemt om de gordijnen te fixen (ok was wel een fout van hen maar dan nog). Een ander bedrijf had haar ook gecontacteerd en daar krijgt ze nu ook gratis gordijnen van.
Ja van wat wij kunnen zien is het echt een luxe-leventje, het stoort me soms dat ze dat zelf niet erkennen en dan ondertussen wel die dingen dat ze echt aan weekend toe zijn
Ik vraag me echt af hoe dit in z’n werk gaat. Is er dan een communicatie stagiair die constant vlogs kijkt om te kijken wie ze gratis gordijnen moeten opsturen voor een beetje reclame? Zoveel vragen
Ja dit vroeg ik me ook af, want ze had het bedrijf niet benoemd. En ‘t ging ook echt om de leverancier van de gordijnen, die had haar vlog bekeken