Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Wel heel knap zeg, hoe ze het verteld. Wauw.

Oeh waar luister je die?

1 like

Ik heb ooit met 2 andere studenten van mijn studie stage gelopen bij een groot bedrijf. Allemaal op dezelfde afdeling en wel met ieder onze eigen begeleider. Ik was als enige echt boventallig. Mijn stagebegeleider begreep ook dat stage niet een volledig personeelslid was (40u voor 500 euro per maand) dus ik kreeg relatief weinig werkdruk van hem en ik had echt tijd genoeg om overal uitgebreid de tijd voor te nemen. De andere twee studenten hadden het superdruk en moesten ook vanalles doen dat ze niet leuk vonden. Uiteindelijk hadden we alledrie een 8 gekregen haha. En na de beoordeling heb ik eerlijk gezegd een week daar amper nog iets uitgevoerd (was toch al beoordeeld) en die andere twee maar zwoegen.
Ooh en toen ik daar een paar maanden was kwam er een nieuwe manager die bij mij en mijn stagebegeleider aan zo’n groot bureau zat. En zij stuurde dus wel al die kleine rotklusjes door naar mij (zelfs een keer of ik op een locatie voor haar een nieuwe muis wilde gaan halen want die van haar was niet fijn). Daar had ik dus echt gelijk nee op gezegd, daarvoor was ik daar niet aangenomen. Zij deed ook altijd zonder overleg de gemeenschappelijke radio uit omdat ze in stilte wilde werken.

5 likes

In de podcastapp van iPhone kan je hem luisteren. Nu heb ik geen iPhone dus luister ik hem hier.
:heart_eyes:

1 like

Haha nee dat begreep ik ook niet! Vind het ook een supergaaf appartement, lekker ruim en ik ben dol op de buurt rondom het leidse plein - echt zo’n vreemde mix van toeristen, stamgasten en een haast dorpse sfeer (uitbaters die je gedrag zeggen en een praatje met je maken als ze je herkennen)

Jammer dat Doutzen nu al een paar ‘afleveringen’ alleen maar het glamour leven laat zien. Ik keek juist voor wat persoonlijkheid en stiekem een kijkje in haar ‘normale’ leven met gezin enzo

4 likes

Ik ging even kijken of ik een paar afleveringen had gemist maar ze heeft nu 8 vlogs online waarbij ze een video heeft waar ze Amsterdam laat zien, eentje over waar ze is opgegroeid, een evening beuty routine en eentje koken met vriendinnen. Die vind ik niet echt glamour eigenlijk, dus 50/50 toch?

3 likes

Oke glamour niet dan. Maar ik vind het gezinsleven leuker om naar te kijken dan haar ochtend en avondroutine. Kookavondje met modellenvriendinnnen etc etc. Dat zijn iig de laatste 5 videos

1 like

Docus zijn de nieuwe sociale experimenten

2 likes

Als jij dat om de een of andere reden niet vindt en dat hier duidelijk wil maken kun je toch beter zeggen waarom niet in plaats van “ja?” te antwoorden op haar post zodat zij weer moet vragen waarom je dat zegt? :roll_eyes:

17 likes

Ik cringe soms een beetje om deze meiden maar ik moet ook mega hard om ze lachen haha. Dit dan;

2 likes

WTF. Is dit een soort fetisj challenge ofzo :rofl:

Jezus dit vind ik echt te ver gaan! Als ze het nou deden om aandacht te vragen voor incontinentie ofzo. Voor veel mensen is dit realiteit en totaal niet grappig.

Kijk verder ook niet naar hun kanaal dus ben duidelijk niet de doelgroep :crazy_face:

17 likes

31 likes

Haha Nick van Bonnie net in Nijmegen gespot
Dat witte haar staat m wel leuk!

5 likes

Ik ben pas 2 minuten aan het kijken maar vind deze video nu al zo leuk, moet alleen maar lachen.

12 likes

Ik snap sowieso niet hoe je alleen maar op een bepaalde leeftijd kan vallen :woman_shrugging:t2:

9 likes

Maar jij vind het dus niet gek dat iemand zijn leeftijd op tinder aanpast om zo bij jonge jongens langs te komen omdat hij weet dat hij met zijn eigen leeftijd niet voorbij zou komen omdat ze dat instellen?

1 like

Weet niet of dit een argument moet zijn in zijn voordeel maar je laat het er echt niet beter op klinken

4 likes

Dit klinkt zo fout en vies en ik krijg hier een hele andere associatie bij.

3 likes