Oké. Fine. Ik verwijder mijn comments en einde discussie. Joejoe.
Iets aan Kalvijn’s pose, de mond en hoofdvorm hier doet hem lijken op een kortpittige huisvrouw in een batik tuniek.
Heb ff geen foto, maar ik zie dr voor me.
Ze hebben ook een video, waarin ze van die plastuiten voor vrouwen gaan testen. Moest daar zo om lachen. Midden in de stad in zo’n plaskrul. Dat vond ik wel stoer van ze.
Sorry maar dit is echt verfrissende kwaliteitscontent tussen alle influencers met hun fantastische leventjes en leipe overweldigende challenges. Love dit zo erg, haha!
Ik snap dit dus niet zo goed hè, Jessie is lijkt mij benaderd door Concentrate van ‘hey, wil je meewerken aan deze serie?’ Waar zij dan ja op heeft gezegd en dan vraagt Rijk hoeveel ze verdiend en dan zegt ze “dat kan ik toch niet zeggen joh.” Waaaaaaarom zeg je dan ja tegen zo’n programma???
Ja? Heel apart. En waarom zou ze dat niet kunnen zeggen. Ik bedoel: je hoeft niet precies alles op straat te gooien maar gewoon een ongeveer bedrag kan je toch wel noemen.
Misschien dom maar ik zie de spelfout niet
Beantwoordt is mijn gok
Iets met haastige spoed…
Daar zat ik ook over te twijfelen
Ik weet het vrij zeker
Wel lullig inderdaad
Ja het moet met een t zijn. “Het boek beantwoordt”
Hahahahhhhahhahahahah
Mas’ instastories zijn 30 x de voorkant van het boek gefilmd door alle andere influencers.
Als ze nou ff de moeite had genomen de achterflap te lezen ipv 30x hetzelfde filmpje in je stories zetten.
Gelukkig staat het in een quote van iemand anders #goedexcuus
Ah joh, het is niet de nieuwe versie van ‘Het Groene Boekje’, maar een handleiding over hoe je moet influencen.
#niemandisperfect
#haters
Nee sorry, can’t unsee. Stoor me er nu al aan.