Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Zou het iets hebben uitgemaakt denk je?

Heb al in geen jaren meer iets gelezen van mas’ hand, maar in t verleden vond ik haar nou niet zon literair wonder

1 like

Dom zeg maar ook niet echt sympathiek van Leonie. Ik zou me niet zo uitlaten over een conculega.

9 likes

Omdat anders niemand weet wie ze is gok ik? Hehe. Ik dacht trouwens even dat je het over mw. Terpstra had.

9 likes

Ze zijn geen conculega’s hoor.

Hele andere doelgroep, media die ze gebruiken (leonie blogt meer dan YouTube), niche die ze hebben.

Ze zijn net zo collega’s als Rapper Sjors de collega van Miljuska van 24kitchen is.

11 likes

Dit is toch niet Leonie haar boi? Dat is Marije. (Nu je het zegt, ze hebben best wat van elkaar weg.)

Conculega’s is inderdaad wat overdeven @Zemraluani maar ik vind het alsnog onsympathiek overkomen. Echt een openbare sneer. Ik smul er wel van hoor, maar als ik een ‘bekend persoon’ was zou ik dit niet zo snel posten denk ik.

11 likes

Kan het juist waarderen dat zij echt geen fok geeft om gezellig doen met de andere influencers waar ze niks om geeft. Ze zegt op dr blog ook altijd als een event saai was of niet haar mensen, als iets dat ze opgestuurd gekregen heeft vies is enzo.

24 likes

Ik gok 12 pizzadozen

35 likes

Inderdaad heel goed dit. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende jaren qua wetgeving, lijkt mij goed als er strenge regels komen. Is eigenlijk gewoon te bizar voor woorden hoe sommige kinderen op deze manier worden ingezet voor geld en spullen.

1 like

Spont Basic Fit influencers?

3, 2, 1…

(s.v.p. een levenslidmaatschap van basic fit voor deze tip, Erica! Ik doe het niet gratis!)

Wat een verschrikkelijke foto ook op die achterflap. Of nu ja, Mascha vind ik er heel knap uitzien maar what’s up met die Max zijn houding?

En hetzelfde zelfingenomen hoofd zoals in Massa’s video vandaag, ugh. Take it down a notch jongen.

3 likes

Dit is echt top.

17 likes

Vlogt die Anna Liss eigenlijk nog? of is er niet meer zoveel te vloggen nu ze bij haar rijke vriend weg is? ik vond haar altijd nog wel leuk maar heb echt niets meer van haar gezien het afgelopen jaar. kan Kimberley Klaver nu gaan vloggen zeker… :roll_eyes:

1 like

Waarom zou je zulke wenkbrauwen verven? Ze zijn al mooi :scream:

1 like

Wauw, fascinerend. Wat knap! Dit is echt hogere wenkbrauwwiskunde.

5 likes

Ben die video van Iris Nijboer aan ‘t kijken “over mijn therapie, relatie en wat ik verdien” en vind het zo leuk dat zij gewoon echt eerlijk is. Haar manier van praten vind ik af en toe wel heel ergerlijk en overdreven. Maar ze zegt wel gewoon dat er maanden zijn dat ze soms meer dan 10.000€ verdient. Er is ook een vraag die wordt gesteld over welke influencers ze haat, maar daar wordt helaas geen duidelijk antwoord op gegeven haha. Ze zegt alleen: er zijn twee mensen die ik haat en die weten dat zelf ook wel. Nu wil ik dus weten wie dat zijn.

Die comments zet Youtube zelf uit bij vlogs met kinderen geloof ik.

1 like

Oh shit zijn dat twee personen haha? Ik ken die andere niet!

1 like

Ik dacht dat dat 1 persoon was. Iris Nijboer heet toch Iris Amber op Instagram?

1 like

Maar als het waar is van die 50 kledingstukken, betekent dat (in combinatie met de hoeveelheid kleding die ze koopt) alleen maar dat ze constant veel weggooit/doneert? want aan de voorkant blijft er constant veel kleding bijkomen, dat laat ze zelf zien.
Zolangs als het tweedehands kleding is vind ik dat niet extreem slecht (wel bizar), maar voor mij is het dan niet beter wanneer ze 50 kledingstukken in haar kast heeft hangen of 250.

1 like