Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Wenkbrauwwiskunde :sparkles:

Mijn eigen wenkbrauwen zijn bijna non-existent. Is genetisch ergens misgegaan, denk ik😂 Ik zou bijnaaaa wensen dat ik zo’n grote bos kon uitgroeien, alleen om het vervolgens te moeten verzorgen.

1 like

Ik zag d’r alweer slijmen vandaag, dus vind het nu eigenlijk helemaal raar om zo’n shady bericht te schrijven :face_with_monocle:

Edit: even los van het feit dat ze wel gewoon gelijk heeft wat Dwdd en schrijvers uitnodigen betreft.

7 likes

Ik lees die tweets eigenlijk als sarcasme haha

4 likes

Haha, maar waarom? Naar Mas en Max snap ik, nog maar waarom die anderen erbij? Om zich in te dekken? :joy:

Omdat ze aangaf dat er een spelfout op de achterkant stond betekent niet automatisch dat ze Max en Mascha niet support of het boek niks vind.

3 likes

Is Jelmer de Boer de ex van Leonie?? Wow nooit geweten.

8 likes

Hahaha rutger zegt ipv scrunchies chringy’s :joy::joy::joy: en hij denkt dus echt dat dat juist is. Oh man je moet maar zo’n dochter in huis hebben. Ze zou geen zakgeld meer krijgen.

2 likes

Hij spreekt ‘sksksksk’ verkeerd uit volgens de VSCO girl die ik hier in de kapsalon had.

5 likes

Wat zijn vsco girls eigenlijk precies?

1 like

Dat weet niemand :upside_down_face:

6 likes

Ik quote even mezelf voor het gemak:

3 likes

Omg ik heb ook een chilly bottle😲

2 likes

Wat een vaag iets. Toen ik googlede, vond ik iets over meiden die hetzelfde filter gebruiken over hun foto’s voor een bepaalde stijl en dat vsco van de foto-app komt? Maar ja, zegt nog niks… :joy: Wel goede marketing voor die app dan.

1 like

Inderdaad, het klinkt alsof hij een dier weg wil jagen :joy:

2 likes

Dit is echt niet waar! Ik kan me hier niks van herinneren en ik volg ze beide echt al jaren. Toen Leonie nog studeerde en toen Jelmer bekend werd als fitness instagrammertje en PBP.

(Als het wel zo is wil ik graag bewijs zien :rofl: )

Enzo’s moeder is zo lief, ik moest ook bijna huilen. (Vanaf 21:30)

4 likes

Ik kan mij niet herinneren dat Leonie heel veel deelde over haar exen voor haar huidige partner en het samenwonen enzo…

Ook bij Jelmer. Volgens mij heeft hij voor Jenny niet iemand “ge-out” (:rofl:) op IG als zijn vriendin.

Maar Leonie en Jelmer vind ik ook niet bij elkaar passen haha.

Zij lijkt me echt zo ontzettend lief en leuk. Zo mooi ok hoe ze met elkaar omgaan, echt fijn voor haar.

1 like

Heeft ze nog andere kinderen dan? Of is Milan ineens vader geworden :joy:

3 likes

Als je zoekt op Jelmer op haar blog vind je wel veel posts waarin de naam Jelmer voorkomt. Dus denk het wel al kan ik me dit echt niet herinneren ook hah

Oh edit: staat niet echt iets in al die artikelen over een potentieel liefdesleven met hem, denk dat ik wat snel conclusies trok.