Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Nee volgens mij was hij het wel, maar waren ze niet echt ig official. Waren meer dat ze semi in elkaars fotos voorkwamen ofzo

1 like

Van de dochter van haar partner.

1 like

Ja!!! Die tranen in zijn ogen! Zo lief.

(En ergens ook wel een steek in mijn hart omdat ik niet weet of ik mijn ouders dit kan geven)

1 like

Ze hebben wel eens kook-video’s gemaakt samen maar een relatie kan ik me echt niet voorstellen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hoe bedoel je?

Nou meerdere redenen. Mijn ouders zijn al de 60 gepasseerd, ik ben #foreveralone, ik weet niet of kinderen me gegund zijn en of ik het überhaupt wil, misschien wil mijn toekomstige partner het wel niet en vind ik dat wel prima, misschien eindig ik met een vrouw, misschien zijn mijn ouders of een van de twee overleden als ik zover ben… I don’t know! Ik heb echt geen enkel idee hoe ik mezelf over 5 jaar zie als ik (bijna) halverwege 30 ben. Dus ja misschien kan ik mijn ouders geen kleinkinderen geven waar ze dan net zo trots en gelukkig op zijn als Irma en Gert.

3 likes

Ook zo mooi hoe hij zegt “we gaan schildpad eten denk ik. Oh nee ik houd van schildpadden.”

1 like

Ze heeft laatst haar ex genoemd in een weekoverzicht, ging over een podcast die ze op ging nemen met de broer van haar ex. Dat was Jelmer iig niet, maar ze heeft vast meer exen.

Heeft iemand de video van Josh gezien? Ik vind het echt bizar. Filmen als je kind in de ambulance ligt, omdat je aan de familie wil laten zien dat ze rustig ligt?? Josh die tijdens het autorijden het hele verhaal vertelt. Vind ik persoonlijk onverantwoord omdat je daardoor minder goed op het verkeer let, als je zo een heftig verhaal vertelt.

Ik vind het gewoon bizar hoe belangrijk social media is geworden.

9 likes

Ik heb de video even opgezocht wat debiel. Kunnen YouTubers ook zelf bepalen waar de reclame in de video komt? Want er zit precies een reclame voor tijdens het stuk waar ze vertelt wat er gebeurt is

1 like

Josh vlogt sowieso veel in de auto en dan is ze echt met vanalles bezig behalve met autorijden. Sturen met d’r knie omdat ze handbewegingen maakt, de hele tijd in de camera kijken enz.

2 likes

Ik had geen reclame toen, volgens mij. Dus denk YT?

Van de trap gevallen.

Ze zegt dat ze haar telefoon niet mee had en daarom met haar camera een filmpje maakte voor haar familie. Ze twijfelde of ze het stukje wel in de vlog moest doen maar omdat het allemaal goed gaat met Alexis heeft ze het er wel in gedaan. Dus in eerste instantie was het niet bedoelt voor de vlog (zegt ze, weet niet of ik dat helemaal geloof). Wel echt schrikken zeg, dat er zelfs een traumaheli werd opgeroepen… Helemaal eens trouwens met het vloggen in de auto, dat zou echt bekeurd moeten worden. Zo gevaarlijk.

1 like

Volgens gebeurt dat inmiddels ook met camera’s de weg! Boete is volgens mij ruim 200 euro.

2 likes

Hahah want met die camera kan de direct beelden naar haar familie sturen? Klinkt als bullsjit

6 likes

Je kan met veel camera’s heel makkelijk beelden naar je telefoon sturen, ja… :wink:

1 like

‘Je doet het toch wel gratis!?’ - mijn theorie;

Door te stellen dat je x verdient per shout out/ post/ story zet je een standaard. Door te stellen dat x een gangbaar tarief is nemen toekomstige partijen dit mogelijk voor waarheid aan en levert dat een goede kapitaalinjectie op.

1 like

Maar die telefoon had ze dus niet mee haha

Valt toch echt heel erg mee. Drie sec ofzo dat Alexis in de ambu ligt. Wel echt heel zielig, ook wat die meneer zegt: ik wil graag een jongedame presenteren :sob:

Oh maar wat een verhaal, ik kan het niet aan hoor

2 likes