Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Het is een vrij heftige situatie als je kind van zo hoog valt. Ik snap ook niet echt waarom iemand ‘for the vlog’ zou liegen dat ze haar kind filmde voor haar familie en niet voor anderen. En ja, waarom zou je het filmen voor de familie? Idk, mensen doen soms rare dingen.

Ik geef haar gewoon het voordeel van de twijfel, onder het mom van: ‘een kat in het nauw…’

Maar jeetje, absoluut niet voor te stellen wat er door je heen gaat als je je kind na zulke harde klappen treft op de grond en dan ook nog dat bloed. Ze dacht gewoon dat Alexis was overleden, mijn hart :sob: :sob: Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen.

2 likes

Maar die heeft ze toch in het ziekenhuis wel weer zodra ze Nick ziet. Hij rijdt achter de ambulance aan en heeft haar telefoon.

Ik ben zelf geen voorstander van dit soort beelden delen hoor. Niet eens met familie. Maar als je het wel wil delen dan is het niet zo lastig of onlogisch als dat jij zegt. :blush:

Lekker selectief bezig meid. Vooral niet vermelden wat de positieve dingen waren die ze te melden had.
Dat past natuurlijk niet in de anti Mascha agenda die hier doorgedrukt wordt.

1 like

Want wat ze zegt is negatief? Dat een boek theoretisch is, is volgens mij geen kritiek.

2 likes

Je mag van mij best kritisch reageren op andermans post, mits je zelf ook eens wat leuks post. Dit gevit moet toch voor jouzelf ook vermoeiend zijn?

21 likes

Hey RiotFoef daar ben je weer, heb je een fijn weekend?

27 likes

Wat voor positieve dingen had ze te melden dan? De titel van de vlog doet vermoeden dat ze een review geeft van het boek maar ze zegt er verder vrij weinig over. Alleen dat ze zelf 10 jaar in ‘t vak zit en dat het een theoretisch boek is. Vervolgens praat ze wel vol lof over het boek van Tim Hofman

2 likes

Zeg, heb jij aandelen in Beautygloss ofzo? Er worden genoeg leuke dingen over Mascha gezegd, maar somehow moet je altijd in de verdediging schieten bij elke negatieve zucht.

Laat. Toch. Gaan.

12 likes

Ik zou zeggen, check Teske d’r stories, ter aanvulling op de video :slight_smile:

Ja ze plaatste daarna nog op Instagram dat het wel een intressant boek was want Teske hield zich niet zo bezig met die dingen (liet ze over aan anderen. Manager wss) en daar gaat ze zich nu meer mee bemoeien/op letten.

Oh ik volg haar niet op Instagram. Dan moet ze niet zo’n titel aan dr vlog geven :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk vindt iedereen in Vlogland het een topboek, verwacht niet dat iemand echt kritisch gaat zijn.

4 likes

Heb jij eerder op dit forum (ff of egf) gezeten onder een andere naam?

Ik vraag me ook af hoe machtig Mascha is, heel veel youtubers lijken haar te adoreren.

Best wel machtig denk ik. Ze was de eerste, lange tijd de grootste, meest ervaren misschien. Geen enkele yt-er gaat iig openlijk tegen haar in.

Gewoon de trol negeren tenor%20(4)

32 likes

Ik vraag mij dat ook af. Wanneer zien mensen wat voor werk ze echt levert, of blijft ze eeuwig teren op ‘een van de eersten’ zijn?

2 likes

Oké het eerste dat in me opkam was dat Teske nooit verder is gaan studeren na de havo, dus zoveel theoretische boeken zal ze (lijkt me) niet hebben gelezen. Zeker als ze dit al ziet als een heel theoretisch boek ziet.

Overigens: ik zeg niet dst iemand zonder studie oid geen theoretische boeken leest, ik zeg alleen dat dst als eerste in me opkwam over Teske.

Filmt Josh in de ambulance? (Heb het niet gezien en ga het ook niet doen.) Wist ze toen al dat het met een sisser af zou lopen?
Bij een simpele amandeloperatie zat ik al aan mijn kind vastgeplakt, laat staan dat daar een camera of telefoon tussen zou passen.

Ik heb de video ook niet gezien maar ik begrijp hier uit de reacties dat ze inderdaad filmt in de ambulance. In “mijn” regio is het maken van video en geluidsopnamen in de ambulance verboden en dat staat ook duidelijk vermeld. Ik zeg het ook altijd tegen mensen dat ze dit niet mogen doen maar in het geval van ouder-kind denk ik dat ongeveer 98% daar totaal niet mee bezig is.

1 like

Wat houdt een rode kaart in? Mogen ze dan niet meer in het ziekenhuis komen?

2 likes