Klopt, alleen in levensbedreigende situaties wel.
Ik vind Mas er echt slecht uit zien in de meal prep video
Ze filmde het voor familie om te laten zien dat ze rustig was en niet meer overstuur
Edit: spuit elf
Hebben jullie ook het āprobleemā dat je die bekende nederlanders van Gossip van Anna nooshin niet kent? Toen die serie er net was kende ik ze nog, maar inmiddels wordt er uit een obscuur vaatje getapt
Hoezo? Is gewoon laat op de avond + slecht licht
Ze ziet er een beetje slonzig en moe uit, plus dat lange haar doet er geen goed vind ik, maar das misschien een kwestie van smaak.
Als jullie allemaal continu kritiek hebben mag ik ook gewoon zeggen hoe ik er over denk.
Ik vind dat er heel veel negatieve focus is op haar en ik ga daar tegen in omdat ik het er niet mee eens ben. Simple as that.
Jij ziet dingen die er niet zijn hoor, bovendien wordt massa in dit topic echt zelden besproken. Alleen jij lijkt een soort alarm aan hebben staan voor de weinige momenten dat het wel gebeurt.
Ok nee, ik ben gek inderdaad. Je hebt gelijk! Lekker doen alsof het allemaal niet waar is en ik ben gek.
9 van de 10 keer als het positief is ben je hier niet
āIk haat niet, ik ben alleen maar realistischā. Iāve heard it a thousand times before. Onzin en alleen maar een excuus om je gezeik te rechtvaardigen.
Anyway, ik stop al met posten want het heeft blijkbaar geen zin.
Fijne avond!
Ik schat Mascha eigenlijk wel iets hoger in dan dat misschien Gregor hahah.
Mascha schrijft toch veel slechter?!
Misschien is het een sociaal experiment van Mascha.
āUndercover op een forum?!ā binnenkort in de vlog
Betty 2.0
Ondanks deze punten blijft het een aanname. Iedereen hier kan Mascha of Ser⦠Betty zijn.
Plottwist: het is Cynthia.
Of die andere die in India zit. Die is al eens eerder zichzelf en massa komen verdedigen.
Ojaaaaa! Die was ik vergeten, zou ook hƩƩl goed kunnen inderdaad.