Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Is die nog steeds in india? Jeetje

1 like

Het is haar wel gelukt massa weer relevant te maken in een topic waar ze dit lange tijd niet was!

Volgt iemand Ben brown nog? Hij had weer zulke vage instastories met dansen erop gezet.

2 likes

Ze woont daar nu toch?

Misschien ben ik het wel muhahah

1 like

Dat idee had ik al
 :face_with_monocle:

1 like

Of ik :smirk:

Zo veel mogelijkheden :cold_sweat:

Zo ver denkt Mascha niet vooruit (denk aan de kerstlook die ze op kerstavond pas ging filmen)

4 likes

Ik heb het gezien ja en vind het echt heftig! Zoiets doe je toch niet zomaar zonder training of goede begeleiding. Bedoel niet haar maar die programma makers moeten beter weten.

Kreeg echt rillingen toen ik haar in het water zag bewegen enzo na de sprong, wetende dat ze een breuk in haar wervel heeft.

4 likes

Ja nee eigenlijk was het meer van hetzelfde; soort van spacend dansen en dan erbij zeggen dat het geweldig gaat en verleidelijk in de camera kijken. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem nog volg. Ben benieuwd of er echt nog een keer een omslagpunt komt, dit doet ook niet gezond aan, zo maniakaal steeds aangeven hoe geweldig het nu gaat en van die vage filmpjes.

1 like

En vooraf die grappen over dat nog nooit iemand iets gebroken heeft etc. Je ziet niet eens hoe dat er iets verkeerds gaat. Hoe naar! :weary: Gelukkig gaat het al beter, hopelijk geen blijvende schade.

Heftig boekie wel.

10 likes

Wow! Maar ze leek best mooi recht te springen? Hoe kan zoiets gebeuren vraag ik me af? Puur de impact en het feit dat ze ongetraind zoiets doet? Zwakke core spieren?

2 likes

Dit! Ik durf die dingen niet, maar als je ervan wordt overtuigd dat het allemaal goed is en kan etc. Ik denk wel 3x na nu voor ik ooit zo’n hoge sprong zal maken. :neutral_face:

1 like

Lijkt me zo vervelend voor die ex-man van haar dat ze dit verhaal maar blijft vertellen

49 likes

Ja zelfde hier! Maar hoogstwaarschijnlijk is het gewoon vette pech en kan zoiets gebeuren bij 1 op de xxxx mensen ofzo :cold_sweat:

Ja zo vaak al gehoord dat dat huwelijk passieloos was, terwijl dat niet echt naar voren kwam in de divorce vlogs

Herkende haar helemaal niet met dat lange haar en die opgespoteb lippen

4 likes

Maar op zich was dit ‘goede begeleiding’ toch. Althans ze waren speciaal naar een indoor diving zwembad gegaan en die mensen weten wel wat ze doen neem ik aan? Het kan ook gewoon pech zijn.

Dit is toch bijna smaad te noemen? Wow ik mag er niet aan denken dat een ex al je privé issues zo breed uitsmeert.

18 likes

Maar ik vind Tim en Lize een ander verhaal, zij geeft Tim volgens mij nergens de schuld van. Sofie daarentegen.
Ik vind het goed dat Lize hier een docu over maakt en ga hem zeker kijken

19 likes