Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik ben ook heel benieuwd!

1 like

Ik gok van wel

3 likes

Is dat een kunstenaar?

4 likes

Ik ben het met je eens. Als het niet werkt in een relatie dan werkt het niet maar dat ligt dan aan beiden. Je bent dan misschien op seksueel gebied gewoon geen match. Zo interpreteer ik het in dit geval. Dan is het, hoe moeilijk ook, je taak om dat te accepteren en weer verder te gaan. We hebben verschillende behoeftes en in een intieme relatie lijkt het mij wel zo gezond om die van beiden te accepteren. Als je elkaar echt niet geven kan wat je nodig hebt is het beter om uit elkaar te gaan en het ergens anders te zoeken. Beetje raar om dan de schuld aan één persoon te geven…

2 likes

Televisiemaker, maar kunstenaar is een breed begrip. Qua leeftijd klopt het wel. En ze hadden ooit een video samen waarvan de spanning door het beeldscherm heen te voelen was…

1 like

Ja en ze heeft namen gewijzigd en situaties maar niet de inhoud dus zal Maxim wel zijn

Oehhh als dat zo is, dan weet ik wat mijn ma en haar vriendinnen gaan lezen :persevere: Wil geen boekbespreking dan (pray for me)

Wat een fijn interview dit, wat een toffe gast nog steeds. Ik betrapte mezelf erop ‘yeah right’ te fluisteren toen hij zei dat hij zijn outfit naar Televiziergala ‘gewoon mooi’ vond en geen statement wilde maken. Hij heeft immers nooit eerder hakken/jurken etc. naar dingen gedragen. Maar ik wil hem wel geloven nu. Fijn interview!

16 likes

wow, niet doorheen te komen dit… ben op de helft en hij heeft nog precies niks gezegd behalve dat ie van alles gaat vertellen…

2 likes

Is Suus van Vera niet van Vera al bevallen?

Bedoel je of Suus al is bevallen? Ja!

Thanks!

En ook niet meer samen met de vader van haar dochter…

Het lijkt me zo vervelend als je dit soort dingen ‘moet’ delen op social media.

4 likes

Ik dacht dat ze in therapie waren

Welk interview is dat?

Maar ergens haalt het toch ook een taboe weg denk ik. Ik wil die docu wel zien, ik herken me er wel in dat ik weinig zin heb in seks in een lange relatie, terwijl ik er niet genoeg van kan krijgen als het nog spannend is aan het begin.

5 likes

Mwa bedoel ook dat ze niet heeft geoefend oid (niets van gehoord iig).
10m is echt heel hoog en die sprong maak je niet zomaar even imo

Jammer dat het geen beschermd beroep is.

Influencer life doet raaaaare dingen met mensen hoor jeetje

2 likes

Stefan stopt voorlopig met StukTV.

3 likes