De vraag is of het overbetaald is. Dat is niet hetzelfde als veel betaald krijgen vergeleken met andere banen. Eens met @crazyplantlady (scheelt weer typen haha)
Nouja ik vind het alsnog overbetaald vergeleken met andere beroepen. Net zoals ik zoveel banen in de entertainmentindustrie overbetaald vind. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe weinig tijd sommige youtubers er in steken, dan vind ik het wel makkelijk verdienen. En ik snap volkomen dat ze het aannemen hoor daar niet van.
"Niet dat ik me schaam. Meer dat ik haar niet in verlegenheid wil brengen. En dat ik me op zoân moment aanpas, omdat ik weet dat Bas niet âde vuile wasâ buiten wil hangen (heb je aan mij een goede, haha!). "
hoe kĂșn je. ik hoop dat hij een mannenforum heeft waar hij terecht kan met zn relatieleed.
Ik dacht dat er onder dat bericht met het filmpje van haar dochter (dotje om te zien trouwens!) stond dat ze âout of optionsâ waren. Hopelijk gaat de nieuwe therapie werken voor ze.
Maar goed, net wat je zegt. Hij wil niet de vuile was buiten hangen en zij deelt dit soort berichten. Ik vind het bijzonder.
Wat is dit ĂŒberhaupt voor een zin?
ik denk dat hier twee zinnen elkaar heel lief hebben gevonden en ze samen een nieuwe hebben gemaakt.
Sowieso heeft de hele caption van Mascha bij die foto ook een hoog âgoed verhaal, lekker kortâ-gehalte
Annic ten Duis heeft een nieuwe manager en zag dat zij (die nieuwe manager) allemaal âgroteâ namen aan het strikken is zoals de familie Meiland.
Doet me denken hieraan! En aan ketchup economics.

Maar goed, ik denk niet dat iemand snel toegeeft dat hij/zij ethisch gezien teveel verdiend.
Ja dat vind ik ook onzin net zoals voetballers die mega veel verdienen. Maar zo werkt het nu eenmaal en ik vind ook echt niet dat youtubers dan maar moeten stoppen en ergens anders moeten gaan werken. Maar toegeven dat je in een luxepositie zit en niet elke keer die hoge bedragen proberen goed te praten zou ik wel sympathieker vinden.
Ja zij werkte toch al bij een groot bureau? Die nieuwe manager. Ik herken haar van de Huismuts.
Waarom is het systeem niet okĂ©? Het IS een belachelijke hoeveelheid geld als je gaat kijken naar de hoeveelheid uren of moeite die erin gestoken wordt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat wat die insta posts opleveren bij die bedrijven. Als Mascha een instastory plaatst wat een bedrijf uiteindelijk âŹ20.000 oplevert, dankzij HAAR, dan is het toch niet meer dan logisch dat zij daar âŹ5000 voor vraagt? Of ze er nou veel werk aan heeft gehad of niet, dat geld wordt toch wel verdiend, over haar rug. Dan wil je daar gewoon een substantieel deel van. Lijkt me echt niet gek.
Natuurlijk zijn idiote bedragen. Maar dat is nou eenmaal hoe marketing werkt. Daar kunnen influencers ook niks aan doen. Als je het echt zoân stom systeem vindt is het enige wat je kunt doen stoppen met influencers volgen, of nog directer, stoppen met je laten influencen.
Ik ben het met je eens dat het influencers zou sieren als ze zouden zeggen âhet is los van de context een idioot bedrag voor 10 minuten moeiteâ. Maar om ze er zo om te veroordelen vind ik echt niet juist. Alsof wij allemaal zouden zeggen ââŹ5000 voor een story? Nee hoor dat vind ik idioot, geef mij maar een tientje want ik ben er maar 5 minuten mee bezigâ.
Wat is er met Debbie gebeurd? Het lijken wel brandwonden op haar handen en hals?
(Bron: instastories)
Nvm ik zei wat over je plaatje maar ik las hem verkeerd.
Ik zou het wel verfrissend vinden als influencers/entertainers/media-mensen eens zouden zeggen âWe doen niet echt heel belangrijk werk maar wel werk dat veel mensen leuk vinden/waar veel mensen naar kijken en daarom verdient het veel.â
Ik was ook al benieuwd! Ziet er heel naar uit!
Ja of âhaha jongens wie had 15 jaar geleden gedacht dat je zo rijk kon worden enkel door massaconsumptie tentoon te stellen op video!â
Ja plus dat het toch ook helemaal niet erg is? Niet zo veel mensen doen Ă©cht heel erg belangrijk werk. Je mag ook best trots op je werk zijn als je mensen blij maakt met je filmpjes, maar ga er gewoon niet zo belangrijk over doen met je: âIk verdien dit want IK GEEF MIJN PRIVACY OP!!â
Zou t geen stunt zijn om aandacht te vragen voor eczeem oid? Als t niet zo is sorry. Maar t viel me ook wel op. Verder goed dat t haar niet uitmaakt of mensen het zien.