Wooow nee joh, ik volg die vader op insta en hij is altijd zooo positief en lief over haar dus ik dacht dat zij echt zo’n perfecte moeder was en helemaal happy. En dan kom je erachter dat ze zoiets online zet
Jeetje ik zie het nu… zo dans ik als ik aan de mdma zit? Sowieso vind ik dat Benjamin’s ogen sinds die hele ‘awakening’ niet helder zijn. Something is off…
Wat een wijs besluit, knap!
Lol, heeft iemand een samenvatting? Ik heb geprobeerd er kaas van te maken maar merk dat ik maar weinig geduld heb door dit irritante artikel te gaan…
Ze plaatste dus zelf haatcomments over man, fam, en vrienden? Dit is wel next level aandachttekort😂
Ja + ze had blijkbaar ook best wat racistische dingen gezegd. En ze werkt ook als verloskundige dus dit hele gedoe is al kut voor je influencerbestaan maar ik denk ook dat mensen haar liever ook niet meer als verloskundige hebben…
Net nu StukTV het grootste kanaal van NL is, maar snap het wel.
Sowieso vind ik het knap hoe die gasten al jaren zoveel video’s en series maken en altijd goed in elkaar gezet. Vind het knap dat je content kan maken die zowel 14jarige EnzoKnol-fans als volwassenen trekt.
Stiekem hoop ik dat het nep is en dat hij weg is voor een programma, want vind het echt sneu… Maar ik geloof denk ik ook wel dat al die jaren StukTv dit met je kan doen.
Volgens mij zijn Anna Nooshit en Koen Kardashian ook geen vrienden meer. Ze volgen elkaar nog wel maar liken niks meer van elkaar en sturen niet meer die 100den hartjes
Van de week heeft Anna nog een stories geplaatst voor zijn verjaardag met allerlei foto’s.
Waarom weet ik dit
O echt haha. Dan heb ik dat gemist
Dacht trouwens dat zij haar lipfillers eruit had laten halen?
Snap het ook niet helemaal? Ziet er niet goed uit iig
Sophie
Woow, wat bizar! Ik volg Father of Daughters op instagram en ze komen altijd over als een redelijk down-to-earth en normaal koppel. Zou echt nooit van haar verwacht hebben dat ze zo iets zou doen.
Niemand:
Absoluut niemand:
Ik: echt irritant dat alle youtube comments er tegenwoordig zo uitzien
aantal likes = het aantal mensen dat het met me eens zijn
Ik zou echt willen dat Coco Chanel dit nog kon aanschouwen.
Ja als ze dat been lager zou doen zag je haar vagijn waarschijnlijk
Ik denk dat die spontaan haar hele merk in de fik zou steken
Haha :’)
Dit zag je ook gebeuren met pranksters. Burnouts, ruzies en toen uit elkaar gevallen. Erg triest, maar het geeft toch wel aan dat een YouTube kanaal bijhouden niet eenvoudig is.