Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Dat zou best kunnen, ik zag dat Alwin vandaag een video heeft gepost over (leven met) een huidaandoening voor een campagne.

1 like

had ze die lippen altijd al zo?

Ik vond haar mond ook schokkend vandaag.

2 likes

Ja dat zal het denk ik zijn.
In deze context (hoe ze zo poseert) moet ik wel een beetje denken aan het ebolafilter.

9 likes

Ja, op deze foto lijken haar knokkels ook bijna een streep highlighter.
Zou hele goed een campagne kunnen zijn.

‘Grappig’ eigenlijk dat je dan bij influencers meteen in twijfel gaat trekken of het echt is.

6 likes

Ik moest ook meteen denken aan een campagne, maar zou het eigenlijk echt debiel vinden als het een campagne is. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wow, die lippen. Echt een beetje een clownsmond.

5 likes

Komt Artsen zonder Grenzen weer met een nieuwe ebola campagne? (Ik vind het zo mooi hoe die toen supersnel in de doofpot is gedaan na alle kritiek)

31 likes

Hahah Monica over ZL die chagrijnig is: ‘niet te genieten, die vrouw’

46 likes

of je nou een bekende zanger of youtuber bent

Not. The. Same. :roll_eyes:

1 like

Ik zag van de week op Facebook een filmpje voorbij komen van een BNer die een dag door het leven ging met psoriasis. Misschien doet Debbie ook zoiets?

https://youtu.be/GSLGFRxZBwg
Deze?

1 like

nee
 ze is wel leuk btw dus thanks voor de soort van recommendation maar het was wel iets in deze trant, maar niet dit meisje

Om de een of andere manier had ik niet gedacht dat Jamie Li zou roken. Geen judgement maar bij sommige verwacht ik het eerder zoals de Huismuts bijvoorbeeld. Geen idee waarom

1 like

Mijn fave kanaal is nu Frits

Vind deze serie zo leuk om te kijken :heart:

6 likes

Heb dit soms ook bij random mensen, dat ik denk: waarom rook jij? Staat je echt niet. Alsof het een hoed is of een ander accessoire dat je kan ‘staan’ :joy:

10 likes

Sunbeamsjess? Al worst zij hier niet echt besproken

Hermione Chantal? Iig van dat huis, beroemd geen idee.

Huh waar zie je dit dan

In stories heeft ze een hoofdstuk uit haar boek gedeeld waarin staat dat ze sigaret rookt op haar balkon.

1 like