Volgens mij draagt ze een huidskleurig onderbroek
8:19 een nogal cringy Marco:
Wat zegt het over hen dat zij dat zooooo grappig vinden?
NEEEHEEEE FRRRRRRANSE FRRRRRRIETJES
Fucking racistisch.
Happy singles day en wakker worden met deze cabaretier. Mijn geluk kan niet op.
Ik snap het ook niet echt. Doet hij nu iemand na die de L niet goed kan uitspreken? Super grappig.
of nog erger: dat haar âcrewâ aan haar liep te sjorren om tot de juiste houding te komen.
Ik zag eerst alleen een doodshoofd. Dat bleek een lamp te zijn.
Het zou zo verfrissend zijn als youtuber zou zeggen ja ik krijg veel betaald in vergelijking met andere banen, zonder dat ze het gelijk gaan goed praten voor zichzelf.
Nou ik moet zeggen dat ik haar argumentatie best te begrijpen vind? In de entertainment sector verdien je nu eenmaal meer, en je levert idd al je privacy in voor geld. Helemaal eens dat influencers vaak zeiken hoor, maar dat vind ik in dit geval niet haha
De vraag is of het overbetaald is. Dat is niet hetzelfde als veel betaald krijgen vergeleken met andere banen. Eens met @crazyplantlady (scheelt weer typen haha)
Nouja ik vind het alsnog overbetaald vergeleken met andere beroepen. Net zoals ik zoveel banen in de entertainmentindustrie overbetaald vind. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe weinig tijd sommige youtubers er in steken, dan vind ik het wel makkelijk verdienen. En ik snap volkomen dat ze het aannemen hoor daar niet van.
"Niet dat ik me schaam. Meer dat ik haar niet in verlegenheid wil brengen. En dat ik me op zoân moment aanpas, omdat ik weet dat Bas niet âde vuile wasâ buiten wil hangen (heb je aan mij een goede, haha!). "
hoe kĂșn je. ik hoop dat hij een mannenforum heeft waar hij terecht kan met zn relatieleed.
Ik dacht dat er onder dat bericht met het filmpje van haar dochter (dotje om te zien trouwens!) stond dat ze âout of optionsâ waren. Hopelijk gaat de nieuwe therapie werken voor ze.
Maar goed, net wat je zegt. Hij wil niet de vuile was buiten hangen en zij deelt dit soort berichten. Ik vind het bijzonder.
Wat is dit ĂŒberhaupt voor een zin?
ik denk dat hier twee zinnen elkaar heel lief hebben gevonden en ze samen een nieuwe hebben gemaakt.
Sowieso heeft de hele caption van Mascha bij die foto ook een hoog âgoed verhaal, lekker kortâ-gehalte
Annic ten Duis heeft een nieuwe manager en zag dat zij (die nieuwe manager) allemaal âgroteâ namen aan het strikken is zoals de familie Meiland.
Doet me denken hieraan! En aan ketchup economics.
Maar goed, ik denk niet dat iemand snel toegeeft dat hij/zij ethisch gezien teveel verdiend.