Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Komt Artsen zonder Grenzen weer met een nieuwe ebola campagne? (Ik vind het zo mooi hoe die toen supersnel in de doofpot is gedaan na alle kritiek)

31 likes

Hahah Monica over ZL die chagrijnig is: ‘niet te genieten, die vrouw’

46 likes

of je nou een bekende zanger of youtuber bent

Not. The. Same. :roll_eyes:

1 like

Ik zag van de week op Facebook een filmpje voorbij komen van een BNer die een dag door het leven ging met psoriasis. Misschien doet Debbie ook zoiets?

https://youtu.be/GSLGFRxZBwg
Deze?

1 like

nee… ze is wel leuk btw dus thanks voor de soort van recommendation maar het was wel iets in deze trant, maar niet dit meisje

Om de een of andere manier had ik niet gedacht dat Jamie Li zou roken. Geen judgement maar bij sommige verwacht ik het eerder zoals de Huismuts bijvoorbeeld. Geen idee waarom

1 like

Mijn fave kanaal is nu Frits

Vind deze serie zo leuk om te kijken :heart:

6 likes

Heb dit soms ook bij random mensen, dat ik denk: waarom rook jij? Staat je echt niet. Alsof het een hoed is of een ander accessoire dat je kan ‘staan’ :joy:

10 likes

Sunbeamsjess? Al worst zij hier niet echt besproken

Hermione Chantal? Iig van dat huis, beroemd geen idee.

Huh waar zie je dit dan

In stories heeft ze een hoofdstuk uit haar boek gedeeld waarin staat dat ze sigaret rookt op haar balkon.

1 like

Laura Melhuish-Sprague?

1 like

JAAA BINGO, dankjewel :raised_hands:

2 likes

oehhhh ik wil al een lange tijd weten wie haar ouders zijn, tell meeeee

Ja geen idee wie het is, maar het ging er toen op gurugossiper over en https://tattle.life/threads/sunbeamsjess.3239/ ook… Top lawyer zeggen ze

1 like

Die Sofie van Maxime H zit bij Pauw. Ik hoef het niet te zien, maar misschien vindt iemand van hier het interessant? :woman_shrugging:

2 likes

Haha dat is volgens mij voor iedereen echt een uitdaging. Ik vind niet dat ik een slecht weglaten heb, maar ik gebruik wel eens (tijdelijk) de app van Voedingscentrum als ik wat ben aangekomen en het is echt niet simpel om alle balkjes groen te houden. En die app heeft ook op de meeste dingen wat aan te merken, want te weinig voedingsstoffen of te veel zout of te veel suiker of bewerkt. Echt een zeikerd die app.

1 like

Dit vind ik ook wel weer… bijzonder?

20 likes