Het is wel eindelijk iemand die gewoon benoemd er op die manier ook geld voor te vangen (ok, alleen als je weet wat een affiliate link inhoudt). Je kunt ook gewoon de mensen helpen, maar ik mis de influencer money mindset geloof ik haha
Wie is dit dan?
Nee een wat onbekendere blogger denk ik! Bigvegansister
Influencing gone wrong⊠Iets aanprijzen voor je er voor betaald hebt gekregen / een affiliate link hebt aangemaakt. Oi oi daar gaan je inkomsten
Maar dit is geen influencer, gewoon een kleinschalige online ondernemer die op deze manier nieuwe inkomsten probeert te genereren. (Vind online ondernemer een lastig woord maar het klopt wel. Ze doet allerlei projectjes zoals een podcast, blogposts, kleinschalige, inclusieve evenementen organiseren). Omdat ze o.a. door haar chronische ziekte moest stoppen met haar vorige werk. Ik heb weinig sympathie voor de meeste influencers maar van haar kan ik het juist wel hebben omdat ze a) goed en inhoudelijke content deelt, ik denk echt vanuit een goed hart, en b) dit linkje deelt uit enthousiasme en âhe dit kan ook!â en niet om zo veel mogelijk geld binnen te harken. Beetje context mag wel.
Ik vind haar ook een toffe meid, maar dit vind ik gewoon gek. Ook van de mensen die die kruik willen. Typ op google in elektrische kruik en koop zoân ding. Waarom moet je dan weer per sĂ© een linkje hebben. Maar dat is wel influencen en je laten influencen in zijn puurste vorm denk ik.
Bigvegansister is echt leuk dus ik kan dit wel hebben van haar haha
Omdat je vind dat iemand goed werk doet en je diegene graag wil steunen. Kan toch? Als je dan toch zoân ding wil hebben en je kan er ook voor kiezen om iemand daarmee (financieel) te steunen, waarom zou je dat dan niet doen? Kindness is free!
Ja het is wel je vakje van die goede daden kalender! Ik vond het gewoon een beetje gek overkomen zo, maar het is wel eerlijk, iedereen kan hier zijn eigen mening over vormen natuurlijk.
Ik denk dat je nu iedereen over één kam scheert. Ben het zeker met je eens dat er youtubers zijn die veel te veel geld (willen) verdienen terwijl ze eigenlijk amper kwaliteit leveren. Maar dat is in dit geval gewoon echt niet zo, dus ik vind het flauw om alle online ondernemers onder dezelfde noemer te scharen. Is gewoon niet terecht.
Toen ik het zag vond ik het zeker wel jammer, dat zeg ik eerlijk. Ik volg haar echter nog wel, omdat ik heel veel inspiratie en steun uit het meerendeel van haar posts haal en haar (veganistische picknick) evenementen ook graag bezoek.
Een campagne dus.
Ik vond de vriend van Monica (Lars) altijd heel leuk, maar zie nu dat hij een tattoo in zijn gezicht heeft laten zetten⊠NMSVPE.
Jezus wat tokkie
Ik heb dus echt zulke knokkels/handen en mij zakt juist de moed in de schoenen dat âzoveelâ mensen haar berichtjes sturenđ
Ik heb geen awareness nodig, mensen moeten gewoon niet zo staren en aso zijn. (Mocht het een campagne zijn)
Ah dat vind ik vervelend voor je! Denk ook wel dat het komt omdat ze dit voorheen niet had en nu ook heel prominent met haar hand zo op de foto gaat.
Als ik voor mezelf spreek vallen mij dit soort huidproblemen bij anderen eigenlijk nooit echt op. Maar begrijp heel goed hoe je je voelt, heb een tijdje last gehad van eczeem in mân gezicht en nek en vond het echt vreselijk. Dus houd mezelf ook altijd maar voor dat iedereen zo erg met zichzelf bezig is en veel minder met hoe een ander eruit ziet.
Wauw dit is gewoon echt zonde. Waarom zou je dat doen?
Zo goedkoop. Wat een afknapper