Ben benieuwd hoe ze verandering teweeg gaat brengen. Misschien eerst een stoppen met HNTM…
Omg Anna staat eindelijk stil bij ons lelijkerds
We did it
Biecht: ik vind de meeste nek- en hezichtstattoos juist heel aantrekkelijk
Ik word ook boos als het een reclame voor huidaandoeningen blijkt te zijn. Als ze dan toch willen weten hoe het voelt laat ze dan lekker hun lichaam een dag lang vol jeukpoeder smeren. Inclusief snachts, ipv medelijden hebben met de mensen die er echt last van hebben.
In het programma zoekt Nooshin antwoord op vragen als ‘Wat voor invloed heeft je uiterlijk op je zelfbeeld’ (…)
Ben zo blij dat eindelijk iemand deze vraag onderzoekt.
Ik vind dit set vexy maar het is wel lillek gezet
geloof me, dat wil je niet. lang verhaal.
Lol, snap echt niet waarom ze zich dommer voordoet dan ze is. Iemand zoals zij die NU pas beseft dat de media- en entertainmentwereld tekortschiet wat betreft diversiteit? Come onnnn.
Dit is toch echt de grootste onzin die je kan uitkramen. Hoe kan zij nou de afgelopen jaren nou niet stil hebben gestaan bij de rol die schoonheid speelt in haar carriere? Haar carriere draait toch alleen maar om de looks en mode? Wat een interessant gedoe weer. Ik vind het echt zo vermoeiend hoe belangrijk al die influencers zichzelf maken. Niet te doen haha.
haha Anna Nooshin, praat me er niet van. Kan het niet meer aanzien.
Waarom is die gezichtstattoo van Lars zo erg? Ik acht de kans klein dat hij ooit nog een ‘normale baan’ zal hoeven doen dus waarom niet dan?
(Sorry tattoonoob hier maar ik snap het verschil niet tussen een tattoo op je gezicht of bijv. op een andere zichtbare plek zoals je pols.)
Ik heb wel eens gehoord dat hij in vastgoed heeft geïnvesteerd (wie niet he? ) dus vandaar dat ik er vanuit ging dat hij wel goed zit.
@anon18050057
Waarom doe je dit? Dit is een forum, geen Nederlands toets toch?
(Ik zal mijn reactie bij voorbaat even toelichten; ik vind dit soort reacties altijd flauw omdat iemand hier in zijn vrije tijd zit en je niet weet hoeveel problemen iemand in het dagelijks leven heeft met taal. Misschien is iemand wel mega dyslectisch bijv. Het is totaal onbelangrijk op een forum want je snapt gewoon wat er gezegd wordt, dus waarom zou je iemand zo verbeteren? Tenzij ik iets gemist heb en deze forummer daarom heeft gevraagd. Maar dan nog had je het aardiger kunnen verwoorden als het behulpzaam bedoeld is. In combinatie met die smiley komt het op mij namelijk nogal denigrerend over en dat vind ik stom, want iemand die ‘ik wordt’ typt is niet per se dom/stom/minder.
Sorry als je het niet met me eens bent @Yard maar het gaat me eigenlijk gewoon om in het algemeen.
Groetjes een frequente spelfoutmaker die dit uiteraard ook op zichzelf betrekt. Sorry als ik nu verhit overkom maar ik trek het me aan merk ik. Ik bedoel het normaal in ieder geval.)
Ik vind het gewoon niet mooi. En vind het zelf wel degelijk anders dan een tattoo op je pols. Die kun je eventueel nog verbergen als je ‘m ooit zat bent, in je gezicht is dat een stuk lastiger.
Daarnaast vraag ik me nu af of het echt is, want een vriend van hem heeft dezelfde tattoo in zijn gezicht. Misschien promo/aandacht voor tattooshop?
Hoe kan het dat in Mascha dr boek fouten staan? Hoezo is dat niet goed doorgelezen? Ik zou dat echt heel erg vinden als het mijn boek was. Zou het liever later laten drukken dan met fouten.
Haha ja, een beetje verhit kom je over, maar je hebt gelijk. Is niet zo netjes van me, sorry @Yard! De smiley was overigens absoluut niet denigrerend bedoeld, maar ik snap dat hij verkeerd over komt. Ik zal mijn reactie verwijderen.
Update: ik deed het omdat ik hier vaak zie dat er relaxed op zoiets gereageerd wordt en sommige mensen het fijn vinden om op zo’n foutje gewezen te worden. Omdat je het vaak niet alleen in je vrije tijd fout doet, maar ook op werk oid. Maar je hebt helemaal gelijk dat het voor veel mensen ook heel vervelend kan zijn.
Sorry voor de rant en tof hoe je reageert.
Ik zie nu ook dit: https://www.youtube.com/watch?v=LoOQbde-U0E (maar misschien ben ik late to the party). Kan toevallig zijn, maar zou zelfde ‘campagne’ kunnen zijn oid?
Is een video van Alwin over ‘wat als je een huidaandoening hebt/psoriasis’. Hij doet ook een goedje op zijn gezicht om het ‘na te doen’… que?
Dacht ff dat die rechter Lil Kleine was