Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Sorry, maar Alwin ziet er eerder uit alsof hij gevochten heeft ofzo? En de geblurde mensen die “staren”, zo duidelijk vind ik dat niet.

En wat @Koalabeertje zegt het is meer het ongemak (bij mij iig) wat vervelend is dan slechts de looks. Tuurlijk voel ik me onzeker (bijv. nu ik veel eczeem in m’n gezicht heb), maar het krabben, pijn en ongemak is 10x vervelender. Weet niet wie de initiatiefnemer van de campagne is, maar daar gaat het niet echt iets aan veranderen?

2 likes

:geek:

24 likes

Zo te zien is dit de campagne. Moet wel dat Debbie daar dus ook aan meedoet

https://www.omarmpsoriasis.nl/

1 like

Wat ziet zij er plastic uit vergeleken met haar vlogbeelden. Neus, mond, tanden zien er zo anders uit ineens.

Nu ik er zo over nadenk, sinds Saske weg is doet Alwin heel vaak dingen die eigenlijk niet meer zo origineel zijn. Die psoriasis video waarin 'ie dan “gewoon” filmt hoe mensen staren > met Saske hadden ze dan bijvoorbeeld eerder met iemand meegelopen die het heeft en met een verborgen camera gefilmd hoe de reacties écht zijn. Als je met een cameraman op de markt in Rotterdam gaat lopen kijken er wel mensen naar je ja.

Verder van die beste review, leven op studentenbudget, dropping, ruil en tasty recepten uitproberen, echt serieus, hoe onorigineel wil je het hebben? Misschien dat dat nét ff anders denken dus ook meer van haar uit kwam?

14 likes

Helaas herkenbaar,heb echt de meest nare dingen te horen gekregen.Op de middelbare school kreeg ik zelfs een bijnaam: schimmelkaas,soms riepen ze het keihard door de gangen als ik langs liep.Maar het vervelendste was als mensen vroegen of het besmettelijk was,hoe vaak ik die vraag wel niet gekregen heb! Vorige week vroeg een nieuwe collega wat die rode plekken op mijn gezicht waren,”ja het is niet storend maar je ziet het wel”.Snapte niet helemaal of ze nou bedoelde dat het storend voor haar was of voor mij? Heb nu een ‘lichte’ terugval na jaren nergens last van te hebben gehad (behalve mijn hoofdhuid maar dat was niet zichtbaar),dus daar baal ik best wel van.

5 likes

Tja collega, jouw hoofd is ook niet storend maar je ziet het wel…

17 likes

Ik vind hem zo niet grappig. Hij staat bij mij echt in hetzelfde rijtje als Rumag en Nienke Plas. Platte tokkiehumor.

13 likes

Ik ben te laat met het lezen van de eerste reactie van @anon18050057, maar ik kan me wel vinden in jouw antwoord.

Ben mede hierom (en na andere felle reacties op het egf) ook al jaren alleen een meelezer en geen fanatiek poster. :see_no_evil:

De campagne zat me ff hoog en had even de drang om het te posten. Kruip ik nu weer onder mijn meelezers steen :innocent:

3 likes

Je bedoelt van andere mensen? Wat naar zeg! Ik heb daar namelijk zelf niet zo’n last van. Mensen zeggen wel eens, je hebt iets naast je oog/ op je kin etc, maar als ik dan zeg dat het eczeem is krijg ik meestal alleen maar begrip.

Vervelend dat (hier) blijkt dat dit lang niet voor iedereen geldt. Hoe dan ook blijkt dat een dergelijke campagne wel weer de plank mis slaat. Huidaandoeningen gaan ook veel verder dan het oog reikt; als ik niet kan slapen omdat het lijkt alsof de huid op mijn handen uit elkaar scheurt, interesseert het me allerminst wat anderen ervan vinden eigenlijk. :tired_face:

1 like

Ik vind Bonnie zo eerlijk en oprecht over de pakketjes die ze ontvangt. Zo kan het dus gewoon óók! :heart:

Vanaf 11:25 ongeveer

4 likes

Wat een stomme clickbait title tho.

11 likes

Wel jammer dat verder drie kwart van de vlog ging over een of ander boek

Ben niet eens echt Kalvijn fan (of kinderfan) maar hij heeft nu weer een video geupload met dit kind en ik ben aan het genieten

6 likes

Vind ik niet. Ze benoemd dat stukje over spon juist bewust kort maar helder. Zou het juist stom vinden als ze driekwart van de vlog het daarover zou hebben.

Wel een beetje clickbait ja… @Futomaki

Vind ik ook hoor, juist goed dat ze dat kort houdt. Bedoel meer dat ik de overige inhoud van de vlog een beetje eentonig vond, namelijk bijna alleen over dat boek.

1 like

Het is wel goed boek :see_no_evil::yum:

2 likes

Heeft Monica ergens vermeld dat ze naast Zara-Lizzy ook Lars minder in de vlog wilt? Want ik heb het gevoel dat we hem nooit meer in de vlog zien, en ook geen gezamenlijke insta stories meer ofso…

1 like

Ja! Heeft ze benoemd in een vlog

1 like

Zij is geloof ik een vriendinnetje van een van de medewerkers. Nog niet zo heel lang geleden schreven ze bij een tweet van haar die ze postten dat ze de vriendin van de schrijver van het artikeltje was als uitleg om iets. Toen ging bij mij direct het lampje branden waarom je haar zo vaak tegen komt met haar overdreven tweets.

Edit: HET IS NOG VEEL TE VROEG. Ik was even in een wat met een andere naam. Ik geloof ook een Nienke.