Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Omdat ze in de podcast zat, toch? Deden ze toen ook met die Gwen

1 like

Interessant filmpje over hoe Youtubers met groeiende fame steeds verder van de realiteit af gaan staan

14 likes

Yes Tiffany! Zij maakt fijne filmpjes.

Kunnen Nederlandse Youtubers dit ook een keer doen? :joy:

5 likes

Ik keek laatst de roadtrip van Kristina K. en vond haar vriend er zo droog in overkomen. Vandaag keek ik haar bf tags video’s en wat een lieve, gewone jongen is het. Hij is zo rustig en ‘normaal’. Ik dacht n.a.v. de roadtrip: waar heeft ze die saaierd vandaaaan?! Maar ik besef gewoon dat ik te veel vlogs heb gekeken van mensen met partners die weer te veel de aandacht opeisen en iets té graag willen entertainen. Leuk stel! Kristina is ook echt een leuke meid, maar ze mag wel wat rustiger aan doen met de advertenties…

8 likes

Hop hop hop Anita rot op :joy::joy::joy:

8 likes

O god, die Diana Gabriels krijgt een eigen programma over haar praktijk.

2 likes

Ja en de deelnemers betalen alsnog flink voor de operatie, echt absurd

2 likes

Maar dit is toch precies boos! ? Waarom vinden mensen het niet retegenant om een programma zo een op een te kopiëren…

6 likes

:money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

Gok ik

Heerlijk en dan dat accent van die Dennis erover die dan roept dat ie die Limbo’s niet kan verstaan :joy:

4 likes

Op Linda.TV
Dat valt mij om de een of andere reden zo vies tegen van Linda.

3 likes

Geen idee of iemand Essena O’Neill nog kent? Tiffany heeft vandaag een video met haar geplaatst.

3 likes

Oh ja! Ik was ooit zo geobsedeerd met haar. Vooral toen ze helemaal van het internet verdween Kan nu deze video niet kijken, maar ben heel benieuwd.

Het is niet op Linda.TV, maar op Net5: https://www.televizier.nl/amusement/nieuw-op-lindas-net5-mensen-verbouwen-in-plastisch-fantastisch. Maar daar doet Linda de Mol wel de samenstelling van, zo te lezen!

7 likes

Woooow ik had dit echt niet verwacht

20 likes

Wow die zag ik ook niet aankomen.

Wat rot!

1 like

Zag dit echt niet aankomen, vind het echt sneu voor die kleine. En Lars heeft nu twee jonge kinderen met twee vrouwen waar hij niet meer mee samen is… lekker stereotype voetballer.

51 likes