Zag ik ook echt niet aankomen, jeetje. Benieuwd of Monica nou terug gaat naar Amsterdam, volgens mij ging ze voor hem verhuizen.
Nee, dat denk ik niet. Volgensmij is zij prima happy daar, en met de auto zo in de stad. Ze was laatst aan het kijken voor een huis om de hoek van hun huidige huis in Vinkeveen dacht ik, misschien dat zij of hij daar wel gaat wonen? Of dat Lars ergens anders heen vertrekt.
@Ivory ja volgensmij is hij in wel meer dingen een stereotype voetballerā¦
Had niet aan zien komen dat ze uit elkaar zouden gaan, maar ben er zelf (voor zover mijn mening over hen ook maar wat uitmaakt) niet rouwig om. Vond hem bijna nooit leuk of lief doen tegen haar, wat dat betreft verdient zij echt beter en iemand waarmee ze kan lachen (zij en Kaj hadden in haar laatste podcast al een leukere chemistry dan ik Lars en zij ooit in haar vlog zag hebben).
Ik las gister iets over een transfer voor Lars, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Ik had het verder ook niet aan zien komen nee
Ja dat las ik ook idd! Iran volgens mij, Monica had daarover gezegd dat ze daar niet in mee zou gaan omdat ze niet achter de rechten in dat land staat en het geen goed voorbeeld vindt voor Zara-Lizzy.
Maar als je relatie verder goed zit zou je dan toch óf niet voor die transfer kiezen óf je relatie er niet stuk door laten gaanā¦
Als jij je carriĆØre op 1 zet dan zal er niks anders op zitten denk ik?
Ik zat gisteren toevallig nog de Grazia site en klikte door naar een āartikelā van mei 2017 en toen waren ze ook even uit elkaar. Misschien komt het wel weer goed als hij terugkomt
Het is eerder toch ook een keer uitgeweest toen hij die transfer naar Noorwegen maakte? Misschien dat het daarom weer uit is? Ik vind het wel echt jammer dat ze uit elkaar zijn. Ik vond hun zo leuk samen
Ik ben hier altijd veel te nieuwsgierig voor.
Vind het vooral zo onverwacht omdat Mo de laatste tijd goed in haar vel lijkt te zitten en blij overkomt etc. Bewijst wel weer dat je nooit weet wat er achter de social media deuren gebeurt
Iemand zei hier een paar dagen geleden al dat Lars bijna niet meer in de vlogs voorkomt, misschien was hij dan al (bijna) niet meer thuis?
Nu kan Monica eindelijk meedoen aan Love Island
Ahh ik zag dit ook echt niet aankomen. Ben benieuwd of Monica Mason blijft zien, zij hebben ook een band opgebouwd en hij is het broertje va ZLā¦
Klopt, maar ik bedoel meer dat het makkelijk is om te denken āzij heeft echt een perfect leven!ā gebaseerd op wat je op social media ziet terwijl ze achter de schermen waarschijnlijk een moeilijke tijd heeft (gehad)
Jeetje die had ik niet aan zien komen. Wel sneu voor Mason ook. Krijgt hij een leuke bonusmama, moet hij daar wellicht ook weer afscheid van nemen.
Wow had dit ook echt niet zien aankomen
Ah jeetje wat jammer zeg. Vond hen wel heel leuk samen en leek juist ook heel stabiel te zijn.
Wow, wat gek. Echt niet verwacht. Zou zijn transfer echt de reden zijn? Heb altijd het idee gehad dat zij helemaal gek van hem was. Lars dit, Lars dat etc. En na Z-L vond ik het een nog leukere gast.
Fijn dat er geen ruzie is. Jammer, voor beiden en de kinderen.
Woow deze had ik ook echt niet zien aankomen. Sneu voor ze allemaal
Nee want zij heeft alleen gezegd dat als hij weer een aanbieding uit een land zoals Iran zou krijgen en daar ja op zou zeggen dat ze niet mee zou gaan. Maar naar een zonnig land waar ze haar ding zou kunnen doen zou ze wel naartoe gaan. Maar er is verder nog helemaal geen sprake van een transfer naar welke club dan ook.
Dat bedenk je dan toch voor je iemand met kind schopt
Maar goed Lars was voor mij altijd wel een gevalletje #cantrelate