Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik was een vriendin van Sarah Rebecca aan het opzoeken via haar Instagram en zag dat ze de # pregnancylossawareness volgt en nog een gerelateerde. Zou ze een miskraam gehad hebben? Wat onwijs rot als dit zo zou zijn…

1 like

Of ze vindt het gewoon interessant?

@flwhrs aha. Thanks voor opheldering.

1 like

Ah sorry, wist ik niet!

Kun je zien welke hashtags iemand voor het laatst heeft opgezocht??? :no_mouth:

2 likes

Nee haha. Wél als je een hashtag volgt.

1 like

Pfiew, thank you haha. Wist niet dat dat kon haha.

3 likes

Geopserdeerd.

1 like

En dan deze reactie wel publiceren. :thumbsup:

4 likes

Inderdaad, ik had juist het gevoel dat ze door Lars (en ZL uiteraard) zich beter in haar vel voelde. Maar dit bewijst inderdaad maar weer dat je vloggers niet kent ookal voelt het wel zo omdat je zo in iemands leven kijkt.

Ontzettend jammer voor beiden en ZL en Mason, maar wel fijn dat ze zo goed uit elkaar gaan. Ik ben nu wel heel benieuwd naar Mo haar vlog maandag…

Zo werkt het 9 van de 10 keer helaas niet.
De meeste kinderen zien elkaar alleen nog maar in de weekenden dat ze allebei bij vader zijn

3 likes

De ouders van Monica en Lars zijn ook beide gescheiden. Lijkt me dan moeilijk om zelf ook zo’n beslissing te moeten maken.

1 like

Ik denk omdat je hoopt het beter te doen dan je eigen ouders.

6 likes

Deze Mo-Lars break up doet me echt denken aan andere YT koppels, ik zou echt alle hoop in de liefde verliezen als Bonnie en Nick uit elkaar zouden gaan of de foefjes

25 likes

Ah dit vind ik sneu voor Mo… Fijn dat ze zonder ruzie uit elkaar zijn gegaan maar alsnog superkut natuurlijk. Zou zij dan gaan verhuizen?

Ik heb denk ik juist doordat mijn ouders gescheiden zijn en dit op een nette manier hebben aangepakt er minder heftige gevoelens over. Als het tussen ouders niet werkt op romantisch vlak zou ik niet blijven pushen voor een gezin. In mijn geval was er daardoor juist meer rust. “Beter” is niet altijd samenzijn.

Maarrr genoeg over mij,
Diana met de 50 piece wardrobe heeft, surprise surprise, weer een shoplog online! Dit keer in Londen

11 likes

Is de voorspelling van Lil Kleine toch uitgekomen…

Het kan zo’n intergenerationele vloek zijn, want het gebeurt vaak dat kinderen van gescheiden ouders zelf ook gaan scheiden.

1 like

50 piece shoplog

2 likes

Welke voorspelling?

‘Je nieuwe mattie is een flapdrol, echt hij houd het nog geen dag vol’

Ik gok op deze of iets anders uit een van zijn songteksten.

2 likes

Net op deze playlist het huis schoongemaakt thanks, heerlijk.

4 likes