Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik had het nu nog niet ‘verwacht’ maar ik zag ze ook niet voor altijd bij elkaar blijven.

2 likes

Hahah nick die bonnie out over haar strictly obsessie

13 likes

Oooh ok. Vind het alleen maar erg verdrietig.

Jaa dat bedoel ik :sweat_smile:
Nogsteeds jammer

Hij zei in het nummer “4x Duurder” :heart:

Je nieuwe mattie is een flapdrol (sukkel!)
Echt, hij houdt het nog geen dag vol

2 likes

:joy:

1 like

Dat wil ik ook! Dat er weer allemaal dubbelzinnige nummers uitkomen

5 likes

Woensdag een aankondiging van een nieuwe samenwerking tussen Josh en Mascha. Zal het weer een jurkje worden?

Kleine is ook een flapdrol, weet niet of ze dan beter af is…

Las laatst nog een interview met Jorik, of hoe je z’n naam ook schrijft. Hij vindt z’n baby maar saai, kan er niet veel mee, laat het aan Jamie over om voor dat kind te zorgen etc. Hij ‘wacht’ tot kind wat ouder is zodat ze leukere dingen kunnen doen, daar kwam het op neer :joy:

Lars > Lil Kleine :grimacing:

35 likes

Nou ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoe lang die relatie van Lil Kleine en Jamie zal duren hoor… :woman_shrugging:

31 likes

Dat weet je toch helemaal niet. Vond Lars niet wat van dat vloggen en in beeld komen? Kan me voorstellen dat niet iedereen een fake smile opzet voor de camera. Lil Kleine heeft nog alle tijd om Jamie te verlaten en een kindje bij een ander te krijgen. Om het vervolgens alleen te laten verzorgen door die moeder, want die gozer doet niet veel meer dan designkleding voor zijn kind kopen. Kan je van Lars niet zeggen.

5 likes

Vind die Jamie ook de neppere versie van Monica(al scheelt het tegenwoordig nog maar weinig)

9 likes

Ik zou ook heel graag willen zien hoe zij eruit zag zonder fillers in haar lippen. Er is iets met die mond waardoor ze eruit ziet alsof ze haar hele gezicht heeft verbouwd (miss is dat ook zo?), maar bij Monica heb ik dat totaal niet. Ik zou haar als man echt niet aantrekkelijk vinden.

4 likes

Ik weet niet zo goed waarom ik Lars verdedig, want ken hem natuurlijk niet goed. Hij lijkt me wel een goede vader :sweat_smile: Maar ik begrijp ook niet goed waarom jij Lil Kleine verdedigt, want die heeft tot nu toe alleen maar laten zien dat zijn wereld om geld draait (en iedereen moet dat zien/weten) + hij laat de zorg van z’n kind gewoon lekker aan z’n vriendin over en vindt dat gewoon vanzelfsprekend allemaal. Hij komt imo echt nog onvolwassen over. :roll_eyes:

@anon95331300 zij heeft ook een interview gegeven en ik denk eigenlijk dat zij best lief is? Idk. Vond haar heel normaal overkomen, wel tikkeltje naïef ofzo. En je vraagt je ook af wat ze in Jorik ziet, maar ze bedoelt het goed ofzoiets. (Wat probeer ik te zeggen, lol)

@Mol here you go:

https://youtu.be/71FE0w_3Lsw

5 likes

Ging dat niet over Frits? Of is dit van na die tijd?

1 like

Ik denk dat het een t shirt gaat worden

Woooowww :open_mouth:
Het is haar in elk geval wel gelukt om jonger te lijken. Ze ziet er daar zoveel ouder uit!
Sowieso heeft ze veel spuitjes laten zetten en heeft ze haar oogleden laten doen. Echt van doorsnee vrouw naar opgeblazen instagrampopje.

Ik vind haar er nu juist uitzien alsof ze 40+ is.

22 likes

Ik vind haar er nu juist veel ouder uitzien. Ze kan wel door voor 40. Maar dat is bij al die meiden

4 likes

Go with the Flow komt zondag met groot nieuws van een project waar ze lang aan gewerkt heeft. Ik hoop op dat ze in een serie zit of in Penoza de film ofzo. Wat denken jullie?