Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Uit alle posts over Mo& Lars is het sneu voor Mo en wordt Lars weggezet als de typische man met 2 kinderen bij 2 vrouwen.

Maar wat nou als juist Mo hier bewust zelf voor heeft gekozen en Lars er maar mee te dealen heeft?

43 likes

Was Monica zo snel zwanger binnen die relatie? In mn hoofd zat daar meer tijd tussen.

@Anna88 ja dat dacht ik ook

Juist! Helemaal mee eens.
Sowieso vind ik het een hele pijnlijke situatie, je moet wel ergens delen dat je uit elkaar bent en half Nederland heeft er een mening over.

Vind het ook erg sneu voor dat jongetje vind Monica altijd een erge leuke stiefmoeder voor hem

4 likes

Vind het wel grappig dat bijna heel semi bekend Nederland met een rood hartje op Monica haar foto comment trouwens

14 likes

Vind het tof en fijn voor d’r dat ze zo ‘gesteund’ wordt. Volgens mij is zij echt geliefd in die wereld, nooit echt ‘beef’ met mensen etc.

5 likes

Klopt ik denk dat ze ook erg geliefd is omdat ze zelf zo nuchter is met veel humor. Ondanks dat ze wel erg veranderd is qua uiterlijk vind ik haar ergens altijd nog wel “ zichzelf “ gebleven

1 like

Heeft mo nu haar comments uitstaan? Wist niet dat dat kon op insta

Ja, precies. Qua uitgavenpatroon zijn haar vlogs echt een ver-van-mijn-bed-show. Maar haar persoonlijkheid is super relatable. Heerlijk mens.

Also: ze is niet echt een blogger/vlogger, maar ik vind Romy Boomsma echt zo leuk en ze is zo mooi. Echt een prachtige vrouw met schattige kinderen en een hele leuke (bohemian) kledingstijl. Ben ook verliefd op hun interieur. Zij leeft volgens mij echt een heel bewust leven. Alles wat ze koopt is voorlopig voor mij onbetaalbaar maar ben echt influenced om geld te sparen voor toffe dingen die soms pas op bestelling gemaakt worden. Geen massaproductie, op = op, kleine/lokale ondernemers, eerlijke lonen etc.

4 likes

Nee, je moet het bericht even aantikken, dan zie je comments/ kan je reageren.
Maar uitzetten kan wel.

Ja helemaal mee eens. Ook als ze ergens enthousiast over is is ze dat oprecht en niet voor reclame

Zoveel is Monica toch niet veranderd qua uiterlijk?

Al lang voor Lars had ze dr lippen laten doen, de rest is toch nog steeds hetzelfde?

8 likes

En die lipfillers zijn ondertussen al meer dan 2 jaar geleden dus zal ook al wel uitgewerkt zijn

Qua ingrepen niet nee maar wel hele andere style gekregen wat logisch is natuurlijk. Van heel donker naar blond gegaan etc.

Zo, die zag ik toch niet aankomen. Lullig misschien omdat het op niets is gebaseerd, maar ik vond hem altijd zó’n enorm onsympathieke droplul. Kan ik nu wel weer haar vlogs kijken.

5 likes

Ik dacht wel dat het niet goed ging, omdat Lars niet meer in de vlogs kwam. Maar ik automatisch uit van problemen, als iemand opeens verdwijnt. Ook met vriendschappen van vloggers, ook al krijg je maar een eenzijdig beeld. Vaak is er dan ook wat aan een hand.

En ze is mega goed geworden in opMaken, dan scheelt ook al een hoop.

Pfff, is het echt zo’n clichĂ©? :weary:

Dat zou zoooo trashy van 'm zijn. Ik hoop dat de breuk gewoon is vanwege ‘onoverkombare verschillen’. (En dat Monica het geïnitieerd heeft). Vreemdgaande partners zetten iedereen in het gezin in zo’n nare positie. Raak gewoon geïrriteerd van het idee alleen al dat ie misschien zo egoïstisch is geweest :sweat_smile:

Hij heeft toendertijd Kelly Loef ook gedumpt voor Monica toch?

1 like

Verwijderd

1 like

Ze zeggen onder de post toch ook dat er geen ruzie is, vind het een hele rustige aankondiging ofzo. Kan alsnog zijn dat hij vreemd is gegaan en zij daar zo goed mee om kan gaan omdat ze een goede band wil houden voor Zara-Lizzy.
Ik hoop dat media niet teveel gaat speculeren en ze nooit het gevoel krijgen dat ze er iets over moeten zeggen.

3 likes