Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Volgens mij eerder al kort genoemd, maar ik kan me ook voorstellen dat het voetbalvrouwen-leven toch iets minder fantastisch is in real Life. Lars is vaak van huis, transfers, Etc. En als Mo niet zit te wachten op het ene na het andere land en zich carrière technisch misschien op haar eigen ding wil focussen…

1 like

Denk dat er niet veel komt, op woonsituatie na. Ik zie het haar niet doen, niks voor haar om de vuile was buiten te hangen.

@Coco maar was dat vreemdgaan? Ik ken z’n tijdlijn niet zo goed… :sweat_smile:

Ik denk dat je dat al snel doet. Hier de zelfde situatie en het liefst zie ik die vent nooit meer. Maarja dat kan niet tegenover mijn zoontje. Dus dan reageer je wel snel zo denk ik.

4 likes

Het lijkt me niet nodig om hier te gaan speculeren over de reden van de breuk, zeker zonder bron. Iemand zonder aanleiding van vreemdgaan beschuldigen vind ik best een heftige uitspraak en ook niet passend in dit topic.

35 likes

Ja helemaal mee eens. Het is al pijnlijk genoeg voor het hele gezin

Zag dit ook helemaal niet aan komen eigenlijk. Lijkt me uiteindelijk heel lastig voor Mason en ZL. Aan de andere kant vroeg ik me eerder al af hoe handig het was om samen aan kinderen te beginnen. Ze waren zo kort samen en in die korte tijd dat ze samen waren hebben ze ook al een breuk gehad. Het lijkt dan al niet super steady. Dan mis je ergens toch die basis lijkt me.

1 like

Die roddel is al in de wereld, ik vertel hem hier gewoon verder. Laten we niet heilig gaan lopen doen in het roddeltopic op een forum.

Edit: Haha prima, ik zal niks meer zeggen. Maar vind het heel raar dat er nu ineens heilig gedaan wordt.

26 likes

Geen idee of hier nog mensen Tova Leigh volgen, maar ze heeft een heerlijk instagram-filmpje geplaatst over influencers: :grin:

Tova Leigh over influencers

ps: als iemand me kan zeggen hoe ik dit kan embedden: graag!

Eh… nee? Kan gewoon prima gaan.

Ik durf nog niet eens bij iemand te poepen als ik iemand net 6 maanden ken. Maar als het goed voelt dan is dat toch prima? Geen enkele relatie heeft dezelfde “timeline” en wat ouders voor elkaar voelen hoeft verder niks te zeggen over hoe ze voor het kindje zijn.

28 likes

Ik denk dat Zara-Lizzy in een hele liefdevolle omgeving opgroeit, ook met Monica der broer en alle andere mensen die zij om zich heen heeft.

15 likes

Maar waarom is een mama en een papa die niet in het zelfde huis wonen geen sterke basis? Of een mama of papa alleen? (Of welke variaties ook met bijv. twee papa’s, je snapt wat ik bedoel.) Ik denk dat dat bedoeld werd met ouderwets. Het is een beetje een ouderwetse gedachte dat een vader en moeder die bij elkaar wonen de beste basis is toch?

18 likes

Opgroeien in een gebroken gezin heeft meer impact dan nu geschetst wordt. Je kan nog zo’n goede regeling hebben en met respect met elkaar omgaan maar de onderzoeken wijzen uit dat zij vaker last hebben (mentale) problemen. Die situatie creëert gewoon ‘hogere kansen op’ dan in een niet-gebroken gezin.

Soms zijn dingen ouderwets om te denken/vinden maar ik vind dat hier niet opgaan.

28 likes

Statistieken zeggen niks over een individu. Dat maakt het tricky om dingen te gaan vinden als je 1 factor van de vele kent. Natuurlijk zijn er een hele hoop dingen op te merken over het verschijnsel ‘gebroken gezin’ in zn algemeenheid, maar je weet niet of die in geval xyz van toepassing zijn.

15 likes

Hoe bedoel je: “helemaal in hun geval denk ik niet dat ZL iets te kort komt?” Waar doel je dan op? Want geld lijkt me hier bijv geen rol spelen (dacht dat je daar op doelde).

1 like

Ik ben het product van ouders die wel langer bij elkaar waren en er heel goed over nagedacht hebben, en die desondanks toch binnen drie jaar na mijn geboorte uit elkaar gingen :woman_shrugging:t3:.
Je weet nooit van tevoren of het wel of niet werkt, het is echt geen garantie voor succes als je pas na jaren samen aan kinderen begint, en ook geen garantie voor disaster als je al na korte tijd samen besluit ervoor te gaan.

14 likes

Welke Frits? Geen idee haha

Die tussen lil kleine en Lars in zat. Is ook echt een keer in de vlog geweest geloof ik haha

1 like

Frits is bae #neverforget. Volgens mij kreeg ze daarna ook weer even iets met Lil Kleine.

17 likes

Persoonlijk denk ik dat de eerste 6 maanden in een relatie voornamelijk draaien om elkaar beter leren kennen en leuke dingen doen. Vaak (echt niet altijd) leer je elkaar pas goed kennen als er problemen zijn en minder leuke dingen gebeuren.

Dit slaat wel echt volledig los van Monica en Lars, wij weten uiteraard niet waarom zij de keus hebben gemaakt om uit elkaar te gaan.

5 likes