Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Oeh ja the anna edit vind ik soms wel leuk maar alles heeft AD in de titel en dan kijk ik automatisch niet haha. Lizzy Hadfield is soms onuitstaanbaar met d’r geklaag en gestress om niks maar toch blijf ik altijd kijken. Ben vond ik vreeeeselijk, deed altijd zo “leuk” voor de camera. Veel speculaties idd dat het uit is, kan niet anders. Wel sneu.

Ja dat precies, dat geklaag en gestress. Oh haha, ja hij was altijd wel extreem aanwezig, had soms ook het idee dat hij misschien een beetje zichzelf probeerde te profileren door haar vlogs. Hij liet ook altijd op elke instafoto een super cheesy comment achter. Maar vond hem wel sexy opzich :joy:

1 like

Vind ik ook goed. Maar dan wel graag alleen links opvattingen.

1 like

Hoezo dweept ze daarmee dan?

Het viel mij ook al op. En natuuuurlijk is dit een zakelijke reis die wordt afgetrokken van de omzet. Ze zou een dief van dr eigen portemonnee zijn als ze het niet deed.

Ja, ik snap dat het wel leuk kan zijn als je zelf een baby hebt maar zo niet dan is de interesse voor die kanalen in 1 keer weg. Ik mis ook de oude content dan. Kenza heb ik ook ontvolgd terwijl zij voor mij de eerste blogger was die ik actief volgde, ik gun haar die baby natuurlijk helemaal maar zelf vind ik het niet boeiend en ook jammer dat het 100% baby is.

2 likes

Ik keek de vlog van Noor eventjes, maar haar vlogs kijken niet echt lekker weg. Zij springt ook van hak op de tak qua onderwerpen. Enige drie influencers met wie ik vriendinnen zou willen/kunnen zijn zijn: Kae, Monica en Danique haha. Twee daarvan vloggen niet dagelijks dus misschien ligt het daar aan haha.

1 like

Wat vinden we hier van

Doet me denken aan Rebecca Black - it’s friday
Haha

Verder heel cringey

2 likes

Wilde dit dus net zeggen. Wat een ellende

It’s a no from me

7 likes

Why
Wat is dit

1 like

Hahahahahaha

1 like

Ik hoor enkel autotune

3 likes

Omg
Luister ik nog liever naar disco bells, de kerst-favo van Nick van Bonnie :sunglasses:

1 like

Ohhhhh hahaha ja dat liedje

Meh ik kan m niet vinden op Spotify

De rap is wel echt m’n favoriet hoor

1 like

Oh nee, wat vreselijk dit…

Ik vind haar sowieso best cringy.

2 likes

‘Haarlookje’ :tired_face:

5 likes