Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Volgens mij was ze daar nu klaar mee, en gezien de nu al twee dagen durende hype over de video van morgen denk ik niet dat het een styling Sunday is.

@Twonights en @OITNB ja dacht het eerlijk gezegd ook maar ben een beetje huiverig met het maken van zulke aannames. Maar kan dus ook niet echt iets anders bedenken haha

of nog iemand met een podcast…

6 likes

Een pashokjes shoplog maar dan van haar man?

Haha wat een anticlimax zou dat zijn. 10-20 minuten met leuke grapjes van Marco

10 likes

Ik breng haar nu natuurlijk wel op ideeen.

1 like

Sophie Hol heeft een filmpje dat haar familie in Veenendaal wordt bedreigd. Hoewel het verhaal gedeeltelijk bij Opsporing Verzocht is geweest, vraag ik mij af in hoeverre zo’n filmpje nou handig is.

Ik vind het heel sneu en eng voor haar maar ik kon die video niet afkijken. Dat zielige stemmetje, die zielige oogjes in de camera de hele tijd, het voorlezen van tekst… het was heel cirngey.

6 likes

Ik dacht het ook, maar had z’n insta opgezocht. Stond in z’n bio ā€˜since ā€˜01’. Dan is Bram gewoon 18 jaar ouder :scream:. Z’n vorige vriend was ook wel jonger maar vind dit wel extreem.

Aah en dat ze een miskraam had gehad klopte inderdaad ook… Wat fijn voor ze dat het zo snel weer raak was. Lieve ouders lijken ze me :blush:

9 likes

Ah ik vind dit echt super leuk voor haar! En heftig dat ze inderdaad een miskraam heeft gehad, fijn voor ze dat het nu goed gaat

3 likes

Zitten veel mensen hier op te wachten denk je?

1 like

Xelly zet in haar titel: ā€œhoe ben ik 30 kg afgevallenā€
Dus ik klik die video aan. En het antwoord op de vraag is: ā€œweet ik niet!ā€ :face_with_raised_eyebrow: lekkere clickbait

14 likes

Ah, zoooo leuk!

Een miskraam komt echt vaak voor maar ik schrik toch altijd als ik hoor dat het gebeurd is. Echt fijn dat het zo kort daarna gelukt is : )

1 like

Wauw die jongen komt net van de middelbare school af, net aan 18 jaar ook. En Bram is nu 36. Vind dat best disturbing. Zeker als je bedenkt dat ze misschien al elkaar kenden terwijl hij nog op de middelbare zat. Jongetje in de 6e klas van het vwo daten met iemand van bijna 40.

(Ik zou het ook disturbing vinden als het meisje-man, jongetje-vrouw, of meisje-vrouw was geweest)

15 likes

Wow ik had even die vlog van Bram opgezocht, die jelle is de bf toch? Damn, naast dat ie 18 jaar jonger is ziet hij er ook echt 18 jaar jonger uit, echt zo’n broekie nog hahahaha

Het is ook gewoon niet okĆ©. Zo’n groot leeftijdsverschil is gewoon niet fair op die jongen zijn leeftijd.

Prima dat ieder z’n smaak heeft, maar ik vind 'm gewoon een viezerik, die Bram. Als dat leeftijdsshaming is oid, then so be it.

8 likes

Dat mag. Come at mešŸ™ƒ

1 like

Hij is misschien wel ā€˜ā€˜volwassen’’ maar het is echt nog een broekie, vind ze tbh ook niet echt bij elkaar passen. Daarnaast vind ik het ook echt niet okay dit, gewoon te cringe

2 likes

Verwijderd, want het werd anders opgevat dan bedoeld.

Poeh, ik kijk Bram niet maar ik vind dit allemaal best ver gaan? Kijk, dat je het er niet mee eens bent: oke. Maar om iemand een viezerik en ā€œmisselijkmakendā€ te noemen en het woord ā€˜pedo’ te laten vallen vind ik juist niet oke.
Het leeftijdverschil is groot ja, maar boeiend?

1 like