Monica laat eindelijk die lelijke tattoo weghalen
Die filmpjes van Sesamstraat… Zo lang speelt het al. Mooi dat Pino zo goed luistert, wil leren en zijn excuses aanbiedt. Zouden meer mensen moeten doen. #belikepino
Ik vind haar er best open over, ze had ook gewoon niks kunnen zeggen. Klinkt wel als een weloverwogen keuze inderdaad, maar wel heel naar voor ze.
Welke? Sorry, kan de vlog nu niet kijken!
Wat is zij veranderd? Heeft ze haar gezicht om laten bouwen?
Volgens mij valt dat best mee? Weet dat ze lipfillers heeft gehad en volgens mij ook iets van fillers (? Idk heb er niet veel verstand van) in haar voorhoofd tegen een litteken wat ze daar had. Maar die zijn beide al uitgewerkt dacht ik. Ze heeft wel haar haren geverfd en veel make-up op hier.
Edit: oeps laat maar dacht dit over monica ging haha 
Misschien komt 't gewoon doordat ik haar al lang niet meer op insta volg haha
Sorry, zie mijn edit, ik dacht om de een of andere reden dat het over monica ging. Jiami zou ik eerlijk gezegd niet weten!
Even chapaeu voor Monica hoe volwassen ze hier mee om gaat naar de buitenwereld toe! Geen modder gooien, respect voor elkaar maar het wel kort toelichten omdat ze denk ik ook wel weet dat er anders alleen maar meer roddels komen.
Weer heerlijk om gelachen hahah 
Mooi. Nu nog toegeven dat ze geen 50 kledingstukken bezit 
Laatste minuten van deze video!
Ik zeg/denk het niet snel maar ik denk nu wel dat Enzo met Myron een relatie heeft. Ik zie haar echt letterlijk in iedere vlog de laatste tijd.
Haha de droge reactie van haar (platonische) vriend Elio (vind hem erg leuk) ‘yes baby tomorrow will be better. Maandag dip’.
Ik bedoel niet dat ik haar emoties uitlach, vond alleen zijn reactie grappig.
Ik moest ook al lachen om die redelijk droge reactie!
Dacht dat ze zelf niet meer met zo’n partij wilde samenwerken, maar het was niet haar keuze…
Wel sneu dat ze er zo mee zit, denk dat er wel een grote inkomstenbron wegvalt? Hopelijk vindt ze een toffe duurzame organisatie waarbij ze ‘t zelfde kan gaan doen
En wat voor verschrikkelijke consequenties heeft ze dan
Nou meid, je zit op een fantastisch eiland! Geniet! Ik moet kotsen door deze post. Cynthia aka vergane glorie. Ooit was ze zo leuk.