Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

It’s a bop!

1 like

Ahw als die meid dat nu leuk vindt. Een beetje je creativiteit laten gaan op youtube, leuk voor haar toch? Ik vind het juist wel een stomme gedachte dat je alleen dingen op youtube mag posten die heel goed zijn. (Tenzij je zelf pretendeert de top te zijn, zoals Mas.)

Het lijkt wel op Friday van Rebecca Black maar hoop toch niet dat ze het zelfde lot moeten ondergaan.

10 likes

Klopt maar ze is wel met de dood bedreigd, zowel online als in het echte leven.
(Ik heb laatst toevallig ‘het verhaal achter friday’ gekeken haha.)

Ik heb gedroomd dat ik ging eten met Danique van mostwanted en ze had alvast boodschappen gedaan en aardappelkroketjes gekocht. Ze had 80 euro betaald voor 300 gram aardappels.

42 likes

Hoeveel frietsaus zat er bij?

2 likes

Haha en dan nog die comment van dyson onder de foto :neutral_face: wat fijn dat je zo enthousiast bent over dit product. Er staat #partner, dus een betaalde samenwerking? :joy:

1 like

Ik huil dat ik al die moeite heb gestoken in een Conservatoriumdiploma en met moeite 100 views krijg, terwijl deze ellende al richting de 7000 gaat.

11 likes

Unknown

Nommie?!

7 likes

Ik vind het leuk dat Nick een meer uitgesproken uiterlijk krijgt, met dat witte haar en zo’n piercing.

13 likes

Step up your marketing game dan, want haar muziek is echt niet de reden dat mensen op die video klikken :joy:

1 like

Ging een vlog van Teske kijken 3 uur terug ofzo en automatisch daarna volgende een andere. Vervolgens ben ik in slaap gevallen, maar afgelopen 1,5 uur heb ik gemerkt dat YT dus al die tijd aan het afwisselen is tussen die twee video’s.

Het voelt als een soort Tel.lSe.ll. Ik voel niet de behoefte om het af te zetten :joy:

5 likes

Waar heeft ie een piercing? Vind hem zo knap

Hij wil een lage helix, kreeg ik de indruk

:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

2 likes

dat liedje van die Yasmin van temptation dan, die doet ook alles om in de aandacht te komen. :woman_facepalming:

2 likes

Kwetsbaar met een hoofdletter K

Misschien moeten we dit niet doen? Het is maar een idee. Het is inmiddels wel duidelijk dat ze issues heeft, niet aan ons om te oordelen over de ernst daarvan.

19 likes

Dat is jouw interpretatie. Ik zie iemand die al langere tijd behoorlijk lijkt te strugglen met zichzelf en het leven. Dat vind ik heel wat anders dan zelfmedelijden.

9 likes

Dit kun je toch geen muziek meer noemen

1 like

Whaha oh vreselijk dit. Wat een zeiknummer :joy:

1 like