Daar is het toch al te laat voor.
Ik zag dit laatst ook over Alwin en ik denk dat jullie onderschatten hoeveel berichten zij krijgen. Ik snap ook dat het vervelend is hoor als je iemand wil helpen maar ik denk dat het voor hen gewoon onmogelijk is om alles te lezen, laat staan reageren.
Ze lijken ook allemaal op elkaar, ik houd Kardashian kloon 37.847 en Kardashian kloon 37.848 niet uit elkaar, het spijt me. Wat dat betreft doet Mas het nog goed met de Kardashians als voorbeeld, die ziet er tenminste niet uit als de zoveelste lookalike.
En als deze Jamie niet zoveel plastische chirurgie heeft gehad, heeft ze toch gewoon alsnog plastische chirurgie met Cher gemeen, dus zie niet in wat het probleem met mijn post is.
Stel dat 1% van haar volgers reageert (en dat is echt weinig) dan zijn dat meer dan 600 berichten. Als je die allemaal wil lezen en er persoonlijk op wil antwoorden (laten we zeggen dat het 5 minuten kost want je wil soms misschien ook even nadenken over je antwoord) dan kost dat je meer dan 50 uur.
Maar dan zit je tussen 599 ‘ah zielig’ berichten… grote kans dat ze het niet gezien heeft dus.
Nu kan je spon vragen
Ik vind dat je behoorlijk overdreven op je pik getrapt doet. Het is toch graag of niet. Je hebt het geprobeerd, ze wil niet, oke bye felicia moving on.
Zij mag toch ook haar gevoelens hebben? Ik snap het wel. Als iemand (blijkbaar ook meerdere keren) om hulp vraagt, jij daar veel moeite in steekt om antwoord te geven en vervolgens helemaal niets hoort, dan mag je het toch op z’n minst een béétje jammer vinden dat je dan niets hoort haha?
Ja precies. Lijkt meer alsof ze dan (half dus) die interactie met haar kijkers aangaat omdat ze denkt dat het moet of zo (misschien van haar management/mediabureau).
Ik denk dus weleens over dit soort situaties na. Dat ik dan iets voor iemand doe n ik krijg niet de gewenste respons en dat raakt me dan. Is dat dan de schuld van de ander? Ik dacht dat ook altijd, maar anderszijds: je kiest er zelf voor om iets te doen of te schrijven. Dat maakt niet dat de ander jou iets schuldig is en als je echt per se antwoord wil, help je dan omdat je echt iemand wil helpen of om zelf erkenning te krijgen? Gewoon even een overpeinzing
Interessant punt inderdaad! Nu ga ik er ook anders over nadenken haha
Mijn vader zegt altijd: je moet alleen geven als je het uit pure intentie doet, want als je er (onuitgesproken) iets voor terug wilt, kom je altijd bedrogen uit. En dan geven in de ruimste zin van het woord. Veel mensen verwachten toch iets terug voor wat ze doen, al is het een dankbaarheid die vaak op een specifieke manier geuit zou moeten worden. Ik probeer dat aan te houden. Dus bijvoorbeeld een rondje geven omdat ik het gezellig vind en niet verwachten dat een ander dan het volgende oppikt. Of iets voor een ander meenemen omdat ik er een goed gevoel van krijgt, niet omdat ik wil dat de ander me bedankt. En als ik merk dat het toch niet fijn voelt, dan stop ik met geven, maar ik probeer een ander niet kwalijk te nemen dat zijn of haar reacties niet waren zoals ik die gewenst had. Vind het soms wel moeilijk, maar ergens werkt het ook bevrijdend. Niks ergers dan mensen die achteraf aankomen met hoe veel ze allemaal wel niet voor je gedaan hebben (waar je vaak nooit om gevraagd hebt) en waar je dan ineens verplicht dankbaar voor moet gaan zijn. Maar echt puur geven voor jezelf is ook best lastig.
Ze heeft niks aan haar gezicht laten doen, in tegenstelling tot Cher. Er is geen probleem met je post, het viel me alleen op dat je de verkeerde naam gebruikte en je het deed het voorkomen alsof ze haar gezicht heeft laten opereren. Ik weet niet, je post komt en kwam nogal geïrriteerd over en snap niet zo goed waarom.
Dit is toch zo’n aflevering van Friends . Over dat Phoebe niks compleet onbaatzuchtigs kan vinden?
Haha jeetje ga je lekker?
Ik moet altijd wel een beetje lachen om de foto’s van Emily Canham. Of maakt ze met een groothoeklens of ze bewerkt ze zo, haar benen lijken In ieder geval enorm lang, maar zodra je naar de voeten kijkt zijn die enorm uitgerekt en groot haha.
Deze stond nu in haar stories:
Qucee us ook zo’n schatje
Overigens heb ik hem ook ooit een DM gestuurd en heeft hij nooit gereageerd. Helaas. Maar hij is nog steeds een schatje (xx Fangirl)
Ik weet niet of ze bewerkt zijn of dat ze gewoon grote voeten heeft ik heb maat 41 en als ik die birkenstock arizona’s aandoe heb ik ook enorme voeten haha
Heb je nou 3 keer je reactie aangepast? Laten we het hierbij houden, we zitten duidelijk niet op hetzelfde level.
Wilde het ook al melden! Ik ging nav daarvan even op haar insta kijken, maar volgens mij hebben die twee elkaar getroffen op een moment dat ze allebei een beetje lost waren. Ik dacht dat hij meeging in haar zweverigheid/gekte, maar zo te lezen was zij ook niet altijd zo