Nu kan je spon vragen 
Ik vind dat je behoorlijk overdreven op je pik getrapt doet. Het is toch graag of niet. Je hebt het geprobeerd, ze wil niet, oke bye felicia moving on.
Zij mag toch ook haar gevoelens hebben? Ik snap het wel. Als iemand (blijkbaar ook meerdere keren) om hulp vraagt, jij daar veel moeite in steekt om antwoord te geven en vervolgens helemaal niets hoort, dan mag je het toch op zân minst een béétje jammer vinden dat je dan niets hoort haha?
Ja precies. Lijkt meer alsof ze dan (half dus) die interactie met haar kijkers aangaat omdat ze denkt dat het moet of zo (misschien van haar management/mediabureau).
Ik denk dus weleens over dit soort situaties na. Dat ik dan iets voor iemand doe n ik krijg niet de gewenste respons en dat raakt me dan. Is dat dan de schuld van de ander? Ik dacht dat ook altijd, maar anderszijds: je kiest er zelf voor om iets te doen of te schrijven. Dat maakt niet dat de ander jou iets schuldig is en als je echt per se antwoord wil, help je dan omdat je echt iemand wil helpen of om zelf erkenning te krijgen? Gewoon even een overpeinzing
Interessant punt inderdaad!
Nu ga ik er ook anders over nadenken haha
Mijn vader zegt altijd: je moet alleen geven als je het uit pure intentie doet, want als je er (onuitgesproken) iets voor terug wilt, kom je altijd bedrogen uit. En dan geven in de ruimste zin van het woord. Veel mensen verwachten toch iets terug voor wat ze doen, al is het een dankbaarheid die vaak op een specifieke manier geuit zou moeten worden. Ik probeer dat aan te houden. Dus bijvoorbeeld een rondje geven omdat ik het gezellig vind en niet verwachten dat een ander dan het volgende oppikt. Of iets voor een ander meenemen omdat ik er een goed gevoel van krijgt, niet omdat ik wil dat de ander me bedankt. En als ik merk dat het toch niet fijn voelt, dan stop ik met geven, maar ik probeer een ander niet kwalijk te nemen dat zijn of haar reacties niet waren zoals ik die gewenst had. Vind het soms wel moeilijk, maar ergens werkt het ook bevrijdend. Niks ergers dan mensen die achteraf aankomen met hoe veel ze allemaal wel niet voor je gedaan hebben (waar je vaak nooit om gevraagd hebt) en waar je dan ineens verplicht dankbaar voor moet gaan zijn. Maar echt puur geven voor jezelf is ook best lastig.
Ze heeft niks aan haar gezicht laten doen, in tegenstelling tot Cher. Er is geen probleem met je post, het viel me alleen op dat je de verkeerde naam gebruikte en je het deed het voorkomen alsof ze haar gezicht heeft laten opereren. Ik weet niet, je post komt en kwam nogal geĂŻrriteerd over en snap niet zo goed waarom.
Dit is toch zoân aflevering van Friends
. Over dat Phoebe niks compleet onbaatzuchtigs kan vinden?
Haha jeetje ga je lekker?
Ik moet altijd wel een beetje lachen om de fotoâs van Emily Canham. Of maakt ze met een groothoeklens of ze bewerkt ze zo, haar benen lijken In ieder geval enorm lang, maar zodra je naar de voeten kijkt zijn die enorm uitgerekt en groot haha.
Deze stond nu in haar stories:
Qucee us ook zoân schatje 
Overigens heb ik hem ook ooit een DM gestuurd en heeft hij nooit gereageerd. Helaas. Maar hij is nog steeds een schatje
(xx Fangirl)
Heb je nou 3 keer je reactie aangepast? Laten we het hierbij houden, we zitten duidelijk niet op hetzelfde level.
Wilde het ook al melden! Ik ging nav daarvan even op haar insta kijken, maar volgens mij hebben die twee elkaar getroffen op een moment dat ze allebei een beetje lost waren. Ik dacht dat hij meeging in haar zweverigheid/gekte, maar zo te lezen was zij ook niet altijd zo
Dat was ook mijn idee eigenlijk. Ik ga haar insta ook eens bekijken.
Tell me what you find! Ben benieuwd of hij nu weer ânormaalâ gaat doen
Dat hoop ik ook. Maar ik ben bang dat hij zo doorgaat. Heb jij zijn podcast geluisterd? Ik niet, maar alleen de titel âNew Perceptionsâ staat me al tegen, dus ik weet niet of ik het aankan, haha. En in haar instapost maakt ze ook nog even snel reclame voor hun podcast, de laatste aflevering gaat over hun relatie en blablabla.
Ik mis de oude Ben zo erg! En ik vind het ook lastig, want mensen veranderen en dat is natuurlijk goed en normaal. Maar misschien is het ook meer het gevoel dat het een soort van âweglopenâ is van hem en nu als een soort van 'ikweetnietwatikwilâgekte van alles aangrijpt om antwoorden te krijgen.
Haha nee die podcasts luister ik niet! Ik kan zijn korte instafilmpjes al nauwelijks verdragen:p alleen voor de juice zou ik die laatste nog luisteren. Ja ik ben het met je eens, veranderen hoort erbij, maar het is zoân ommezwaai in een keer en ligt er overal zo bovenop dat t wat onnatuurlijk aandoet. Ook eigenlijk alsof hij heel hard aan het schreeuwen is om zichzelf te overtuigen dat het goed gaat/hij nu vrij is. Komt op mij iig niet zo gezond over
En denk je dat we daar gaan komen door elkaar constant te veroordelen?
We leven in een giga complexe wereld waarin het zo moeilijk is constant het goede te doen. Dat komt door overheden die groen beleid niet voorop durven te stellen en grote bedrijven die gigantische hoeveelheden broeikasgassen de lucht in pompen. En ondertussen hebben zij maar wat graag dat wij elkaar gaan beoordelen voor elke spaarlamp die we wel of niet kopen of elk glas melk dat we wel of niet drinken.
Laten we blij zijn dat er influencers zijn die niet de hele wereld overvliegen, dagelijks rotzooi kopen bij Primark en erover durven te praten.
Leuk om te zien hoe eerlijk Bonnie is over de kosten van hun Vietnam reis, zijn maar weinig YouTubers die dat zo zouden laten zien!