Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Tot twee keer toe heb ik Jorg Ruis, een vlogger die ik al vanaf de start van zijn kanaal volg, gevraagd voor een kort interview voor mijn werk. Op mijn ene verzoek reageerde hij niet, de andere keer reageerde dat hij het te druk had. Ik ben nu een beetje persoonlijk teleurgesteld. Wat zouden jullie doen:

    • Hem niet meer volgen (op YT): ik vond hem sowieso niks
    • Hem niet meer volgen uit principe
    • Hem gewoon blijven volgen als je daar zin in hebt

0 stemmers

Hij kan toch gewoon druk zijn, no need to be petty lijkt me

59 likes

Volgens mij zegt hij dat zelfs in een van zijn videoā€™s, dat hij prioriteiten stelt en alleen dingen doen die hem helpen zijn doel te bereiken, of het moet een bijzondere kans zijn zoals tv. Dus ik kan me voorstellen dat hij hier geen tijd voor maakt, hij is het je ook niet verplicht.

5 likes

Ik vind het eerlijk gezegd al best wat dat hij reageert, de meeste Youtubers doen dat niet eens

8 likes

@ iedereen: eerlijk gezegd bedoelde ik het niet zo bloedserieus en dramatisch allemaal. Ik vond het gewoon een beetje jammer. En ik wilde hem niet ontvolgen om hem een hak te zetten maar meer voor mezelf, om er geen energie in te steken.
Maar bedankt voor de reacties hoor

1 like

Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar in een paar vlogs eerder zei hij dat hij behoefte had aan publiciteit of dat op ging zoeken of zo iets. Dus ik dacht: waarom niet proberen.

Jij hebt het recht om te vragen, hij het recht om nee te zeggen. Even goede vrienden lijkt mij

14 likes

Ik gok dat de spon van enzo is voor de nieuwe film die bijna in de bioscoop komt, de club van de lelijke kinderen (mijn lievelingsboek vroeger :heart_eyes:)

11 likes

Deze video is echt mind-blowing vind ik persoonlijk. Niet qua content maar qua wat er gebeurd. Ik kon me wel voorstellen dat er soms natuurlijk retakes zijn voor bepaalde stukjes maar dit is wel echt next level haha

9 likes

CLICKBAIT

Holy moly. Ken heel dit mens niet maar het voelt alsof ze op het randje balanceert van een mental breakdown in dit filmpje.

7 likes

image

2 likes

Ik vind dit wel fijn om te zien. Maakt me iets minder onzeker over mijn praatskills voor de camera.

Wow, had hier nog nooit van gehoord (filmpje is al 1 jaar geleden geĆ¼pload), maar vind het shocking

1 like

Ik volg van degenen die er zijn volgens mij alleen Diana, maar ik vind de fotoā€™s zoā€¦ awkward of zo?

1 like

O ben ik de enige die het dan best wel raar vind dat je als vriendin zijne het hier komt posten?

Als ik een van die meiden was en ik zou online lezen dat iemand het op een forum deelt zou ik echt denken ā€˜nou weet ik wie ik volgende keer niks meer vertelā€™.

4 likes

Nah ik vind letterlijk elke zin 4 tot 5 keer herhalen voor een simpel stukje youtube wat heel nonchalant moet overkomen vrij extreem, en aan de reacties te lezen onder de video ben ik niet de enige. Denk alleen maar meiddddd relaaaax, wat doe je jezelf aan. Ze is al leuk genoeg van zichzelf. Hoeft niet zo extreem gemaakt.

4 likes

Ik vind t eigenlijk helemaal niet zo juicy, logisch toch. Met alleen een vakantie kan je je huur niet betalenā€¦

5 likes

Nee, heel juicy vind ik het ook niet hoor. Maar vind het als rol van vriendin misschien niet zo netjes om zoiets te delen of zo?

Meer dat ik de gedachte ā€˜hey mn vriendin vertelde deze info, laat ik dit delen op een online forum om het er met anderen over te hebbenā€™ gewoon een beetje raar vanuit een vriendinnen perspectief.

Is misschien hoe ik zelf tegen vriendschappen aankijk hoor haha. Zou zelf denk ik niet zo snel informatie die ik van vriendinnen krijg/heb zomaar op het internet gooien.

5 likes

Ja snap ik ook wel weer hoor! Maar als t nou echt een smerige roddel was geweest had ik gedacht :open_mouth::open_mouth::open_mouth: maar nu denk ik meer :expressionless:

1 like