Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik kwam hem ook tegen (eer)gisteren, dus dat lijkt me niet geheel toevallig. :woman_shrugging:t2:

Ze waren pas nog samen in Parijs, waar zij ook nog allerlei foto’s van post. Misschien wil ze gewoon niet zo op de voorgrond wat al vaker bleek?

Ik ben het met je eens dat we in een zeer complexe wereld leven en dat het niet simpel is.
Maar we gaan er niet raken door halfbakken dingen te doen. Ik ben het zeker met je eens dat in principe het voortouw moet worden genomen door regeringen en grote bedrijven maar he dat zal niet gebeuren.
Ik vind dat we allemaal wel een beetje tough love kunnen gebruiken.
Het verschil zit hem wel in die glazen melk, spaarlampen,… want als wij anders kiezen zullen de bedrijven en regeringen volgen.

4 likes

Wat mij vooral op viel is dat ze beiden wel foto’s posten van Parijs, maar geen een foto of story van ze samen? :thinking: Had toch minstens wel een aantal kleffe selfies verwacht haha

1 like

Maar wat zou je in zo een geval nog meer willen van een influencer? Ik bedoel bij iemand als Mascha deel ik totaal je mening, maar hoe perfect moet een blogger zijn voordat je je mond mag open doen over het klimaat of andere duurzame onderwerpen?

Heb je niet liever dat de gemiddelde blogger (die dus niet naar Spitsbergen is geweest en vervolgens heel de Primark leeg shopt) er gewoon over praat? En het onder de aandacht brengt?

Ik dus wel. Want nogmaals - in deze giga ingewikkelde wereld is niemand perfect.

11 likes

Ja of HIJ. Hij heeft een naam toch

1 like

Ik ga die straks kijken, zin in!

Ja ik hoopte al dat jij ging kijken breng je daarna verslag uit hier?

1 like

Tuurlijk

Hij zegt toch alleen “laten we het daar niet over hebben” of mis ik iets? Niet echt een sneer toch

6 likes

Welkom, leuk dat je er bent

2 likes

That escalated quickly

1 like

17 likes

Je moet me niet skreeuwen

25 likes

@moderators :smile:

1 like

Haha inderdaad, waar is het heen

En waarom ook een antwoord op een bericht van 19 dagen terug

2 likes

Team moderators is nog sneller dan het licht.
Verwijder als een vrouw of blijf trollen en zwicht!
Clementien, ogen dicht!

116 likes

Ik beeld me dan zo in dat dit gewoon een 12 jarig jongetje is met iets teveel vrije tijd of een social Influencer die door haar voorraad zure bommen is en daarom hier maar schennis komt schoppen.
Tip: de Appie is vaak tot 10 uur open dus je kan nog altijd nieuwe augurken kopen mijt.

2 likes

Ik heb niks over haar gezicht gezegd :woman_shrugging:t3:

En ja, ik raak een beetje geïrriteerd als mensen influencers gaan vergelijken met iconen als Cher. Een Jamie (of Jiami for that matter) staat toch wel echt op een heel ander niveau.

5 likes