Haha inderdaad, waar is het heen
En waarom ook een antwoord op een bericht van 19 dagen terug
Team moderators is nog sneller dan het licht.
Verwijder als een vrouw of blijf trollen en zwicht!
Clementien, ogen dicht!
Ik beeld me dan zo in dat dit gewoon een 12 jarig jongetje is met iets teveel vrije tijd of een social Influencer die door haar voorraad zure bommen is en daarom hier maar schennis komt schoppen.
Tip: de Appie is vaak tot 10 uur open dus je kan nog altijd nieuwe augurken kopen mijt.
Ik heb niks over haar gezicht gezegd
En ja, ik raak een beetje geĆÆrriteerd als mensen influencers gaan vergelijken met iconen als Cher. Een Jamie (of Jiami for that matter) staat toch wel echt op een heel ander niveau.
Zoals ik al eerder aangaf is deze discussie wat mij betreft afgesloten
In dat geval kun je ook gewoon niet reageren, ipv toch nog even het laatste woord moeten hebben zonder inhoudelijk in te gaan op wat gezegd isā¦

In dat geval kun je ook gewoon niet reageren, ipv toch nog even het laatste woord moeten hebben zonder inhoudelijk in te gaan op wat gezegd isā¦
Dat deed ik eerder ook, niet meer reageren maar nu kom je een paar uur later wƩƩr met een berichtje. Ik snap echt niet goed wat hier nu gebeurt en waarom je zo door blijft gaan.
Ik reageer gewoon op je laatste reactie op mij, op het moment dat ik weer online ben, ik zit nou eenmaal niet de hele dag op het forum. Dat jij dan inmiddels voor jezelf hebt besloten dat je klaar bent met de discussie kan ik niet helpen, dat betekent toch niet dat ik niet meer mag reageren?
Ben aan het kijken, in het begin wat korte beelden van dat ze facetten in de gevangenis (kan blijkbaar, ook je cel laten zien enzo, wist ik niet). Daarna een stuk over wat ze de eerste dagen in Amerika hebben gedaan gevolgd door wat herinneringen van vroeger. Ze wilde een informatieve spannende video maken. Nu ābegintā het pas - bij 12:45 ongeveer
Wat is dat tegenwoordig met vloggers en hun overmatige gebruik van het woord āāLetterlijkāā.
Het valt me echt enorm op en begin me er gewoon wat aan te irriteren
Nee je reageert niet op de laatste reactie van mij. Kijk, hier reageerde je eerder al op mijn reactie dat ik het er graag bij wilde laten:
En dan uren later als je weer online bent en dus al eerder las dat de discussie voor mij klaar was begin je weer. En nu laat ik me toch weer verleiden te reageren. Ik stop nu hoor!

Wat is dat tegenwoordig met vloggers en hun overmatige gebruik van het woord āāLetterlijkāā.
Het valt me echt enorm op en begin me er gewoon wat aan te irriteren![]()
Oooh dit deed mijn man vroeger ook, zo stom
Je reageert alleen wel op de verkeerde, namelijk op @kali en niet op mij. En ik had dus wel degelijk op de laatste reactie op mij gereageerd.
Ja het duurt echt lang
Yep, en dit was te verwachten maar de video stopt dus bij het moment in het verhaal waarbij ze net in de gevangenis zijn
@kali @kika Jullie hebben gelijk! Ik heb jullie 2 in mijn hoofd als 1 gezien. Snapte al niet waarom het zo lang door ging Excuus voor de verwarring!
Ook echt he. Typisch weer⦠Spill the tea!
Oprecht, nog zoān woord Whahaha!