Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

@Booklover Ik ben niet zo goed in videos samenvatten maar okay here we go Ze werden dus vanuit die alien shop verwezen naar het volgens hun ‘dorpje’ Mercury omdat ze daar met locals zouden kunnen praten en filmen. Uiteindelijk bleek het geen dorp te zijn maar een militair testgebied voor nucleaire wapens (nog uren rijden van area 51 gebied, volgens Ties hadden ze meer onderzoek moeten doen en dom dat ze dat niet gedaan hadden). Ze namen de afslag en kwamen toen een bord voorbij van verboden gebied met een doorgetrokken lijn op het wegdek, maar daar reden ze met 30-50 km/uur overheen. Achteraf gezien vonden ze dit dom, maar het was ze blijkbaar niet echt opgevallen (okay moet toegeven, reden ook wel meer auto’s maar een doorgetrokken lijn lijkt me wel obvious en nadenken waard). Na 5km rijden kwamen ze dus bij de beveiligingspost aan en hebben ze gevraagd hoe en wat. Daarbij moesten ze de auto uit en werd het helemaal doorzocht. Ook hun laptops e.d. en blijkbaar had Govert een bestand genaamd AREA 51 vanwege zijn serie. Dat in combinatie met de drones was dus erg verdacht. Hebben daar uren moeten wachten en zijn uiteindelijk gearresteerd. Op dat moment dachten ze beschuldigd te worden van spionage en werden ze naar de gevangenis gebracht. (huurauto stond nog op de basis, eerder bleek dat ze 2000 hebben moeten betalen om die daar weg te laten slepen).

2 likes

Ja prima samenvatting hahaha

1 like

Sorry sorry! Ik bedoelde het niet op jou!
Dacht dat de video afgelopen was voordat ties wat verteld had. Dat bedoelde ik. Tnx voor de samenvatting!

Oh haha, ja helft van het verhaal is er in de laatste helft van de video. Maar ben ook benieuwd hoe ze de gevangenis ervaren hebben e.d. dus wat dat betreft mag die meer gaan spillen ja

1 like

Ik was even in bad, zie ineens 60 nieuwe berichten, mijn hart klopt in mijn keel… Heb ik de trol gemist :sob:

19 likes

Ze hadden in het bezoekerscentrum gevraagd waar ze heen konden en iemand zei het dorp Mercury, maar dat is geen dorp, wel een locatie waar ze atoombommen testen. Daar zijn ze opgepakt. Area 51 was nog 5 uur rijden.

2 likes

Ik gok dat Enzo aan dit programma mee doet.

1 like

Enzo is laatst met nicky romero gaan chillen. Super tof die twee! Ik vind dat ze heel leuk met elkaar omgaan. En nicky was heel open.
Is een blog over auto’s.

Ligt het aan mij of is die Enzo fandom nieuw hier? Heb het idee dat hij eerder nooit zo besproken werd. het valt me opeens op. Heeft er ook mee te maken dat hij me vrij weinig boeit

16 likes

Wat vinden jullie van de Doutzen Dairies? ik vind ze echt super fijn weglijken. Rustig en mooi gefilmd.

4 likes

Waar gaat dit programma over? Is het fysiek kracht of

Kan het filmpje niet kijken

Die van gister vond ik heel leuk! Mooi om dat contrast te zien tussen hun gezinsleven en de glamour van het model zijn. En vond het heel grappig dat ze Fries praat met haar kinderen!

5 likes

echt heel leuk ja! wat een enorm contrast!! lieve, leuke mensen lijken het me.

Ik zat van de week in een wachtkamer en daar zei een jongen van een jaar of 12 tegen zn moeder: Ik wil naar Amerika oo vakantie…
moeder: “nou dan mag je alvast flink gaan sparen”
jongen: “ja ik wil naar dat ene gebied weet je wel…”
en toen werden ze meegenomen door de arts. Ik was erg benieuwd hoe dit gesprek verder zou verlopen :rofl: Echt een goede invloed hebben die gasten :+1:t5:

18 likes

Ik ken het programma niet haha, zag alleen dat het een filmpje was met de titel “de ijzersterkte” en een of andere bekende presentator in de thumbnail :biggrin: moeilijk om daar schaatsen uit te halen

1 like

Is er al meer duidelijkheid over de vriendin of niet meer vriendin van Alwin?

1 like

Mega leuk! Ik vind haar ook echt een mooi persoon en die schattige kindjes ook. En ook leuk dat ze zelfs nog met de kinderen Fries praat. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik ook uit Friesland kom haha. Het énige dingetje vind ik dat ze alles gaat toelichten over dat ze eigenlijk een tomboy is die de glamour kant ook kan waarderen. Alsof ze zichzelf verantwoord terwijl de beelden opzich wel voor zich spreken. Maar verder heel leuk

5 likes

Dit idd ja! Kijkt wel lekker maar tis meer docu stijl dan echt vlog stijl. De beelden zijn ook bijna te perfect. Maar alsnog leuk

Wtfffff wat bezielt mensen

4 likes

Heeft iemand al naar de podcast van alwin geluisterd?