Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Jill zit hier toch gewoon?

Misschien niet heel fijn voor haar dat je dit zo post?

Kan gebeuren!

Ik zag gisteren in zijn stories een biljet van Mont Saint-Michel voorbij komen, waar die vriendin pasgeleden is geweest. Wat moest dat betekenen? :thinking:

Waren ze niet samen daarheen?

Oh, geen idee, dat wist ik niet!

Huh hoezo kreeg ik een melding?

Ja: nieuwe tour (anticlimax)

1 like

Huh echt?

Nou een concert. One swallow doesn’t make a summer.

14 likes

@Pendule oh denk dat m’n verwachting wat hoger was waardoor ik uitging dat het op z’n minst een tour was :upside_down_face:

1 like

Ik zat youtube te verversen. Nope.

Ik zit de vlog van Melanie Latooy te kijken, maar als ze bezig zijn met de verjaardagcadeaus zijn er 3 mensen aan het vloggen (zij, Gio en haar moeder). Gezellig als je daar op visite bent en iedereen praat tegen de camera.

9 likes

Volgens mij is ze ook best veel afgevallen! Dacht dat zij alleen haar neus en lippen heeft gedaan. Daar is ze iig open over.

1 like

Jaa zag net ook een story over door wie ze haar fillers laat doen

Cheese tea? Ik ben echt benieuwd hoe dat smaakt.

• Liever neptrouwen in de mcdonalds in Hong Kong met de fastfoodmedewerkers als toeschouwers
  • Liever neptrouwen in Las Vegas met de foefjes als getuigen

0 stemmers

Vind je? Heb even twee screenshots gemaakt uit recente video’s (bovenste is de nieuwste, onderste een van afgelopen winter)

20

De belichting is duidelijk anders en ik vind het verschil sowieso niet heel groot?

3 likes

Ennnn het gaat alweer over Govert en Ties, het was juist net eindelijk een beetje gezakt

moet Anna natuurlijk weer even een slaatje uit slaan. Bah, vind haar echt afschuwelijk aandachtsgeil altijd.

66 likes

Echt hè. Zij is overal als de kippen bij als ze er zelf aandacht voor kan krijgen.

2 likes