Ik denk haar “team”, kan me niet voorstellen dat ze dit zelf boeiend vindt maar ze zit daar idd alleen maar zodat ze views kan pakken met hun verhaal
En hij staat online, ik ga meteen even kijken.
Gewoon doen, yolo toch.
Ik denk dat het grootste verschil (bij de eerdere foto’s) sowieso de make up was, maar zie hier toch wel duidelijk een andere neus, kin en lippen, niet?
Het gaat me alleen om de huidskleur. Ze maakt zelf geen geheim van haar fillers en neusoperatie.
Het gaat om deze video
- Ik kijk altijd Bonnie’s video’s
- Ik kijk nooit Bonnie’s video’s
- Ik kijk normaal wel maar niet met clickbaittitel
- Ik kijk normaal niet maar wel met clickbaittitel
0 stemmers
Ik kijk de video dan eigenlijk niet. Sowieso heeft het weinig functie want in de reacties kan je toch wel lezen of ze nou wel of niet geslaagd is. Ik vind clickbait altijd een beetje averechts werken bij YouTubevideos.
Ik kijk de video van Denise en ik versta haar vriend gewoon niet. Irritant!
Ik vind dit niet zo irritant, als het was geweest THEORIE EXAMEN GAAT FOUT!!! dan had ik niet gekeken
Ik mis de optie af en toe.
Ik vind dit eigenlijk niet een standaard clickbait-titel. Snap wel dat je binnen zo’n video een soort ‘spanning’ opbouwt naar of je wel of niet geslaagd bent, dat maakt het toch juist leuk voor de kijker? En dan ga je natuurlijk niet in de titel zetten of je geslaagd bent of niet.
Ooh misschien denk ik dan wat anders want ik stoor me hier dus wel enorm aan. Als ze had gezet: geslaagd/gezakt voor mijn theorie, dan gaat de titel over waar de video over gaat en dat spreekt mij meer aan dan dit.
Een titel van een video boeit mij eigenlijk echt helemaal niks. Je kijkt een video toch omdat je de persoon leuk vind? Of de onderwerpen waar de persoon het over heeft? Niet omdat de titel is ‘geslaagd voor mijn theorie!’ In plaats van ‘ben ik geslaagd?’. Als het je boeit of iemand (in dit voorbeeld) slaagt of zakt wat maakt die titel dan uit? Ik snap dat niet zo. Het is maar een titel.
Als ik ergens ASMR in de titel die staan kijk ik ook niet, maar dan maakt het me echt niet uit hoe het er staat. Dan kijk ik dus niet omdat ik die persoon of het onderwerp niet interessant vind. Of omdat ik niet tegen raar eng gefluister en getik kan.
Superspoiler
heel erge spoiler
Spannend
Ja! En ze had 0 fout op een bepaald gedeelte.
Ik vind het niet echt clickbait trouwens
Dit bericht is pas clickbait!!!
Dan vind ik zo’n titel van Monica misleidender.
“Paspoort vergeten voor vliegen?”
Want niet zij was dr paspoort vergeten maar Dilan.
En je kan ook nog zonder spoiler en zonder clickbait een titel geven zoals “Theorie-examen doen” ofzo.
Maar ik vind deze titel ook niet zo heel clickbaiterig, vind de thumbnail dan nog erger dan de titel haha
Ik vind het wel clickbait man, weet ook zeker dat ze luistert naar Talpa (of hoe het mediabureau nu heet) die dit soort dingen dan aanraadt. Net als die eeuwige hoofdletters.
Ik vind dit trouwens ook zo gênant. En dan vooral dit stuk over Thomas Cox. Verbaast me weer niks over hem.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/491464145/saoedi-arabie-probeert-wanhopig-imago-op-te-vijzelen
Ook de Nederlandse vlogger Thomas Cox werd dit jaar uitgenodigd voor een tiendaagse rondreis. „Ik ben niet naïef”, zegt Cox, oud-deelnemer van Temptation Island. „Ik wist dat het land controversieel was, wilde een evenwichtig verhaal vertellen en heb me niet voor het karretje van het regime laten spannen.” Over de kritiek op het land: „Kijk ook eens ook naar de positieve dingen. Vrouwen mogen daar nu autorijden. En het is heel erg veilig. Er wordt nauwelijks gestolen.
KiJk OoK EeNS NaAr DE PoSiTIeve DiNGen
Over het stuk van Bonnie, ik snap juist wel waarom ze zo’n titel gebruikt. Voor sommige is het dat ze er meteen op klikken en bij andere juist niet, maar denk dat ze dat zelf ook wel ergens weet. En zo erg vind ik het trouwens niet hoor, heb ergere clickbait gezien dan dit. Zo maken ze een soort van reclame voor hun eigen video, wat ik ook begrijp want ze willen dat je erop klikt en ze meer views krijgen. Als het echt enorme clickbait is en er ook totaal niks van terug komt in de video, ja dan vind ik het erg storend. Maar ze moeten ook hun geld verdienen lijkt me.
Ja klopt, maar blijft gewoon clickbait.
Overigens zou ik als youtuber veel te recalcitrant zijn om dat te doen, maar misschien ben ik het daarom ook wel niet. . Volgens mij val je nu inmiddels al meer op als je gewoon in kleine letters typt.