Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja zo ongeveer wel. Dacht wel iets minder dan 20 jaar.

Volgens mij is hij 48 en zij 30

1 like

Get your mind out of the gutter girllll

5 likes

hahaha

giphy

8 likes

Bij 2:13 min.

Vind het wel leuk dat de vraag zelf niet helemaal zo in scene is gezet en gefilmd, maar gewoon na die tijd even: ik ben net ten huwelijk gevraagd! :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Net weer Thomas gespot! Helaas zonder Paco. Ik liep op het station en zag twee mensen een selfie nemen en toen viel me ineens op dat er een hele kring mensen omheen stond, maar ik liep super hard dus ben met m’n droge hoofd dwars door dat kringetje gelopen, oeps. Dacht even kijken met wie de selfie dan was, en toen was het Thomas haha.

1 like

Jeumig wat een bullshit. Ook dat “vrouwen mogen sinds kort autorijden”. Eh ja, en de vrouwen die daarvoor gevochten hebben zitten in de cel, als je dat ff had gegoogled had je gezien dat je wel voor het karretje bent gespannen. Ze hebben je namelijk niet het hele verhaal verteld.

Zelfde als: het is er heel veilig. Jup als je precies doet wat de overheid zegt.

13 likes

Dee en der vriend hebben echt een beetje een bouwval gekocht haha. Echt elke kamer moet verbouwd worden.

6 likes

Wel ideale manier om je huis bij elkaar te sponnen

7 likes

:rofl:

Hond van Michelle gespot in Alwin zijn insta stories. Zullen dus nog wel bij elkaar zijn

Ik merk dat ik steeds minder sympathie krijg voor de naiviteit van influencers. Bijvoorbeeld Dee die in de verhuisvlog vraagt of mensen haar privacy willen respecteren (wat ik overigens een heel normaal verzoek vind), maar vervolgens een hele serie rondom het huis bouwt, beschrijft waar het ongeveer is, relevante kenmerken benoemd etc.

Het is zo tegenstrijdig: wel privacy willen, maar tegelijkertijd erg weinig doen om die privacy te behouden/beschermen. Alsof je niet wil dat mensen iets van je weten en het vervolgens in een briefje op je bureau neerlegt en zegt; hier staat mijn geheimpje op, niet kijken! Je weet toch dat er als er honderd mensen zijn die erlangs lopen er echt wel een kijkt.

18 likes

Iemand een schatting van de vraagprijs voor zo’n huis? In het centrum van Zeist en best een ruime tuin. Vond het huis verder inderdaad in niet te beste staat en de bovenverdieping oogt wat krap door die schuine plafonds.

Denk tussen de 300.000-400.000 (heb een blauwe maandag in Zeist gekeken. Maar vond het vrij prijzig om nog aardig ver van Utrecht te wonen). Zeist is best prijzig. Lijkt mij vooral ruk om een huis in deze staat met monumentale status te hebben. Hoop dat ze de benodigde vergunningen krijgt om het naar wens te maken.

1 like

Misschien hebben wij wel deels samen op dezelfde school gezeten voor een tijdje. :joy:

1 like

Ik stuur je wel een PBske

1 like

Hé, het forum wordt genoemd in het nieuwste filmpje van Aimee.

1 like

Ik heb het huis een paar weken geleden gevonden en wat @Shaaar zegt klopt Idd! Ik meen 320/340 weet het niet meer precies. Maar vind het best een hoop geld voor een huis waar zoveel nog aan gedaan moet worden :see_no_evil:

@FISSA het huis staat niet meer op funda, dus denk dat ze daarmee hoopt dat het niet makkelijk te vinden is. Dus misschien daardoor ‘zo makkelijk’ erover verteld

2 likes

:joy: zo bedoelde ik het niet. Maar over haar vette haren en dat er op een forum werd gezegd dat iemand niet met zulke vette haren naar haar werk zou gaan (Aimee deed dat dus wel).

2 likes

Welke minuut ? :rofl: