Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Queen of Jetlags doet dit ook zo erg

1 like

Sorry, ik had je reactie fout begrepen dan!

1 like

Ja en het valt me ook op dat ze soms thumbnails kiest waarop het net lijkt alsof ze aan het huilen is maar dan zit ze in de vlog gewoon even met haar vinger bij haar oog ofzo. Zo stom. Zoals hier bijvoorbeeld

17 likes

Tuurtje is op zijn knietjes gegaan voor Meertje en ze zei ja!

47 likes

Zo fijn dat dit geen clickbaittitel was :smiley:

Hahahah knietjes :joy:

Deed meertje een duimpje omhoog als antwoord?
En zei ze ‘yeeeeeah’

36 likes

Annemerel en Tuur zijn verloofd!

16 likes

Ja dit!! Doet zij zo vaak voor mijn gevoel. Monica ook een tijdje trouwens.

1 like

Ja zo ongeveer wel. Dacht wel iets minder dan 20 jaar.

Volgens mij is hij 48 en zij 30

1 like

Get your mind out of the gutter girllll

5 likes

hahaha

giphy

8 likes

Bij 2:13 min.

Vind het wel leuk dat de vraag zelf niet helemaal zo in scene is gezet en gefilmd, maar gewoon na die tijd even: ik ben net ten huwelijk gevraagd! :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Net weer Thomas gespot! Helaas zonder Paco. Ik liep op het station en zag twee mensen een selfie nemen en toen viel me ineens op dat er een hele kring mensen omheen stond, maar ik liep super hard dus ben met m’n droge hoofd dwars door dat kringetje gelopen, oeps. Dacht even kijken met wie de selfie dan was, en toen was het Thomas haha.

1 like

Jeumig wat een bullshit. Ook dat “vrouwen mogen sinds kort autorijden”. Eh ja, en de vrouwen die daarvoor gevochten hebben zitten in de cel, als je dat ff had gegoogled had je gezien dat je wel voor het karretje bent gespannen. Ze hebben je namelijk niet het hele verhaal verteld.

Zelfde als: het is er heel veilig. Jup als je precies doet wat de overheid zegt.

13 likes

Dee en der vriend hebben echt een beetje een bouwval gekocht haha. Echt elke kamer moet verbouwd worden.

6 likes

Wel ideale manier om je huis bij elkaar te sponnen

7 likes

~huismuts taking notes~

46 likes

:rofl:

Hond van Michelle gespot in Alwin zijn insta stories. Zullen dus nog wel bij elkaar zijn