Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

:joy: zo bedoelde ik het niet. Maar over haar vette haren en dat er op een forum werd gezegd dat iemand niet met zulke vette haren naar haar werk zou gaan (Aimee deed dat dus wel).

2 likes

Welke minuut ? :rofl:

Ja hoe hij (die artiest) er op reageert vind ik echt… ik denk niet dat ik ooit zo’n vorm van arrogantie eerder heb gezien.

1 like

Ik vind dit leuk! Dee laat de verbouwing van haar huis zien in een serie op haar kanaal.

Wat een ellende dat huis

Haha klopt maar ik kan me wel voorstellen dat er iets moois van te maken is, ik ben wel echt benieuwd wat Lars en Dee gaan maken van dit huis.

Minuut 4.35
Ze zegt ook dat ze een dm kreeg met een screenshot kreeg van het berichtje dat geplaatst was op het forum.

Dat zegt ze altijd: ‘iemand’ stuurde het door. Jaja.

6 likes

Het enige mooie aan Zeist was het Feestje.

1 like

Lekker naar de ladada toch! Haha kom zelf niet uit Zeist maar ben hier een paar keer geweest na wat verjaardagen op iets oudere leeftijd dan gangbaar is.

Zou er overigens niet aan moeten denken om dat huis te verbouwen. Maar ook niet om in een dorp te wonen. (Maar misschien als ik later groot ben)

Jezus wat een uitgeleefde woningen zeg! Geen een uitgezonderd.

2 likes

Kijkt iemand graveyardgirl nog? Zij filmde altijd in haar studio, niemand wist eigenlijk hoe haar huis eruit zag omdat ze dat niet wilde (tot Shane langs kwam en alles filmde haha). Dat vind ik wel echt knap van bunny, dat ze jaren lang vol heeft gehouden met die privacy.

8 likes

Lijkt me vanuit Dee’s uitgangspositie best leuk om dit huis aan te pakken (behalve dan dat het monumentaal is). Ze hebben er een jaar voor, ze is altijd “vrij”, ze woont nu in een fantastisch huis waar ze denk ik niet meebetaald en ze heeft gok ik zo’n beetje alle middelen van de wereld om zaken uit te besteden en direct goed te doen. Zijn wel de ideale omstandigheden.

Ik heb dit voorjaar een appartement verbouwd, had 1,5 maand, een drukke baan en spaargeld ging er rap doorheen. Met die stress zou ik het nooit meer doen.

8 likes

Heeft een monumentale status ook gevolgen voor de binnenkant of alleen voor de buitenkant?

Ja volgens mij moet je voor alle veranderingen binnen (muren verplaatsen etc) ook een vergunning hebben.

Edit: en ik zou zelf zo’n huis ook flink willen verduurzamen (als je toch al alles onder handen neemt) dat is volgens mij ook ingewikkelder.

2 likes

Zou ik ook doen met het oog op investering en door verkoop later.

Ja wat @Shaaar zegt! En het kan zelfs nog erger, mijn tante woont in een monumentaal pand waarbij de kleurstelling binnen ook bij de architectuur hoort. Dus zij mag de de kleuren binnen ook niet zomaar overschilderen zonder toestemming.

3 likes

Ik zie allemaal stories voorbij komen van Shifra over hoe zij haar kaas snijdt. Ik zit echt met m’n oren te klapperen hoe ze dit zo afwijkend kan doen :woozy_face:

Hoe schaaf jij je kaas?

• Zoals Hans (bovenop, zoals het hoort)
  • Zoals Shifra (vanaf de zijkant, ja! Dat is de zijkant!!)

0 stemmers

Zag een story van Alwin met daarin de hond van zijn vriendin, en hij repost ook een story van haar. Dus zal wel nog aan zijn en weer een lollig experiment of hij geniet van de aandacht die hij krijgt door het gespeculeer.

Ja of het is zoiets als “Jaa eeerst kreeg ik allemaal reacties dat het teveeeel wasss en nuuu weer allemaal bezorgde reactiesss isss oook noooit goooeed” (Dit alles op een zeurderige toon zoals ik heb geprobeerd te typen)

9 likes